Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@10:19:57 GMT

انیمیشن «کچل کفترباز» را آن لاین ببینید

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۶۸۷۳

انیمیشن «کچل کفترباز» را آن لاین ببینید

انیمیشن «کچل کفترباز» به کارگردانی صادق جوادی روز دوشنبه، ۱۱ فروردین روی پُرتال اینترنتی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، انیمیشن هشت دقیقه‌ای «کچل کفترباز» به کارگردانی صادق جوادی در روز ‌دوشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ از ساعت ۹ صبح روی پرتال کانون آنلاین به نمایش در می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این انیمیشن که تولید سال ۱۳۹۰ امور سینمایی کانون است، تاکنون تندیس طلایی بهترین فیلم با موضوع کودک و نوجوان هشتمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران را به‌دست آورده و عنوان تنها نامزد ایرانی جایزه پاندای طلایی دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های تلویزیونی سیچوان چین را در کارنامه خود ثبت کرده است.

«کچل کفترباز» علاوه بر نمایش در بیست‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان، در بیست‌وهفتمین بازار بین‌المللی فیلم کوتاه «کلرمون فراند» فرانسه و پانزدهمین بازار بین‌المللی فیلم فجر، نیز معرفی شده است.

بر همین اساس این انیمیشن به مدت ۲۴ ساعت روی خروجی این پرتال اینترنتی به نشانی omid.kpf.ir به‌صورت رایگان قابل دسترسی است.این آثار تا ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ به صورت آنلاین برای کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها نمایش داده خواهد شد.

*داستان‌های باغ موزه قصر را آنلاین گوش دهید

علیرضا زندوکیلی معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری از روند اجرای برنامه‌های این سازمان در ایام نوروز ۹۹ خبر داد  و گفت: به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا برنامه‌های هنری که برای ایام نوروز تا اول ماه مبارک رمضان تدارک دیده شده، به شکلی تغییر کرده که به صورت مجازی انجام شود و نیازی به حضور فیزیکی شهروندان نداشته باشد.

وی افزود: باغ موزه قصر داستان‌های این موزه را به صورت آنلاین در اختیار کاربران قرار داده است تا بتوانند با داستان‌های این موزه آشنا شوند. 

زند وکیلی با بیان اینکه گالری و موزه گردی مجازی از دیگر امکاناتی است که سازمان فرهنگی هنری در  این ایام خانه نشینی در اختیار شهروندان قرار داده است، گفت: این بهانه‌ای شد تا زیرساخت‌ها را برای این اتفاق فراهم کنیم تا بعد از رها شدن از ویروس کرونا هم موزه و گالری گردی مجازی به صورت سه بعدی برای شهروندان امکان پذیر باشد.

وی تصریح کرد: پس از به روز رسانی و آغاز به کار سامانه بازدید مجازی بر روی وب سایت مجموعه موزه قصر و تهیه و انتشار کلیپ‌های معرفی و بازدید از بخش‌های مختلف باغ موزه در فضای مجازی، برای نخستین بار داستان‌های قصر به صورت آنلاین و با محتوای جذاب و آموزنده در دسترس همگان قرار گرفت.

زندوکیلی افزود: یک مسابقه برای بچه‌ها با عنوان نمایش عروسکی‌«بچه‌ها و عروسک‌ها مقابل کرونا» برگزار می‌شود. در این مسابقه کودکان با عروسک‌هایی که در خانه دارند با موضوع مقابله با ویروس کرونا نمایش عروسکی اجرا می‌کنند و با ارسال فیلم این اجراها، در مسابقه شرکت می‌کنند. محوریت اصلی این نمایش؛ روش‌های پیشگیری از بیماری کرونا، نحوه برخورد با شایعات و دامن نزدن به آن‌ها، رعایت موارد فوق در عید نوروز و رسومات سنتی و موارد آزاد درباره بیماری کرونا است. شرکت کنندگان تا پایان روز ۱۵ فروردین مهلت دارند آثار خود را ارسال کنند. ویدیوهای برگزیده در روز ۲۱ فروردین و همزمان با سالروز ولادت امام زمان(عج) معرفی می‌شود.

برای آگاهی از جزییات  و فراخوان این مسابقه به پرتال سازمان فرهنگی هنری farhangsara.ir مراجعه کنید.

زند وکیلی همچنین از  انتشار ۱۳ پادکست رادیویی به مدت ۲۵ دقیقه برای هر کدام با موضوعات متنوع داستان، موسیقی محلی، خاطرات نوروزی، آموزش رعایت برای پیشگیری از ویروس کرونا و ... خبر داد و افزود: تولید نمایش‌های کوتاه به صورت هدفمند با معرفی ویروس کرونا، کارگاه ساخت عروسک‌های نمایشی، کارگاه ساخت اوریگامی، نمایش خیمه شب بازی با عنوان «۱۰۰ نمایش برای سد کرونا» در فضای مجازی منتشر می‌شود. همچنین قطعات یک دقیقه‌ای با موضوع «ماندن در خانه» تولید و در فضای مجازی منتشر می‌شود.

معاون هنری سازمان فرهنگی هنری با اشاره به برنامه‌های هنری ویژه نیمه شعبان از سوی این معاونت از اجرای  ۱۰ مجلس نقالی با عنوان «نقل مهدوی» در پردیس تئاتر تهران و انتشار ویدیو‌های آن در فضای مجازی خبر داد و گفت: اقدامات سازمان در این خصوص اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: انیمیشن کچل کفترباز کانون سازمان فرهنگی هنری بین المللی فیلم فضای مجازی کچل کفترباز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۶۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش سفر به خورشید تولیدحوزه هنری در سوق لنده و دهدشت اجرا شد

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر آئین ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این نمایش به کارگردانی «یاسر خالقی» به مناسبت هفته هنر انقلاب اجرا شد.

وی بیان داشت: این نمایش به کارگردانی یاسر خالقی، و با بازی حمید ویسی، فضل الله باقری، افضل خرمی و یاسر خالقی اجرا شد.

آئین تصریح کرد: این نمایش قصه خانواده عشایری است که برای زیارت امام رضا راهی مشهد می‌شوند، اما در راه این سفر زیارتی برای این خانواده، تجربیات شیرین اتفاق می‌افتد.

وی افزود: این اثر در مرحله نهایی جشنواره روستایی رضوی برای انتخاب برگزیدگان نهایی، روزهای بیست و نهم فروردین تا دوم اردیبهشت ماه در شهر میناب از توابع استان هرمزگان به روی صحنه می‌رود.

کد خبر 6079809

دیگر خبرها

  • نمایش سفر به خورشید تولیدحوزه هنری در سوق لنده و دهدشت اجرا شد
  • بازگشایی کارخانه ریسباف در هفته فرهنگی اصفهان
  • کارخانه ریسباف باید به موزه ملی اصفهان تبدیل شود
  • (ویدیو) حمله با چاقو به کشیش کلیسای آشوری
  • نمایش «سپیده» در حوزه هنری روی صحنه می‌رود
  • «سپیده» در حوزه هنری به روی صحنه می‌رود
  • نمایش «سپیده» در حوزه هنری روی صحنه می رود
  • برگزاری نمایشگاه آثار هنری در دانشگاه اصفهان
  • نمایش نقاشی‌های نجات‌یافته از آتش «نوتردام»‌
  • نمایش آثار هنرمندان ۲۲ کشور جهان در بوشهر