Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، انوشیروان محسنی بندپی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران از کاهش ترددها در استان تهران در پی اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی خبر داد.

وی از ارسال پیامک مربوط به محدودیت تردد به مالکان خودروها و اصناف برای اطلاع رسانی محدودیت تردد خبر داد و در خصوص محدودیت تردد بین استان‌های البرز و تهران گفت: با توجه به پیوستگی جغرافیایی و فعالیتی بین استان تهران و استان البرز این طرح در محدوده دو استان یکپارچه دیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محسنی بندپی از موافقت وزارت کشور با تردد پلاک‌های استان‌های البرز و تهران در هر دو استان خبر داد و اضافه کرد: بر اساس ابلاغ وزارت کشور تردد خودروهای پلاک استان تهران و البرز در دو استان بلامانع است،.

وی گفت: زمینه تسهیل شرایط رفت و آمد بین دو استان فراهم می‌شود.

محسنی بندپی با بیان این که از ابتدای اجرای طرح ممنوعیت خروج و ورود خودروهای غیر بومی به تهران تا امروز از تردد چهار هزار و ۳۵۰ خودرو جلوگیری شده است، گفت: سعی ما بر این بوده است، تا خودرویی را توقیف نکنیم و خودروها به مبدا حرکت خود بازگشت داده بشوند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران تهران دو استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۶۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر تعریفی لزوماً «اعتراف» به قدرت ایران نیست! در بسیاری از مواقع، هدف معرفی ایران به عنوان تهدیدی برای صلح و ثبات جهانی است/ با همین تعریف‌ها و تمجیدهاست که علیه ایران در عرصه بین‌المللی اجماع‌سازی میکنند؛ در زمین تمجیدهای آنها بازی نکنیم

به گزارش جماران؛ علی نصری، کارشناس روابط بین الملل در حساب خود در شبکه اجتماعی اکس نوشت:

اینکه چه کسی با چه هدفی از قدرت نظامی ایران تعریف و تمجید میکند نکته ظریف، مهم و قابل تأملی‌ست.

فرق است بین یک تحلیلگر نظامی مستقل که از توان «بازدارندگی» ایران میگوید و آن افسر «سابق» موساد یا سخنگوی IDF یا خبرنگار وابسته اسرائیل که مخزن سوخت ۱۱ متری موشک ایرانی را جلوی دوربین نمایش میدهد و آن را «وحشتناک» توصیف میکند.

هر تعریفی لزوماً «اعتراف» به قدرت ایران نیست. در بسیاری از مواقع، هدف به‌راه اندازی موج جدید «ایران‌هراسی»، احیای مجدد پروسه «امنیتی‌سازی» و معرفی ایران به عنوان تهدیدی برای صلح و ثبات جهانی است.

با همین تعریف‌ها و تمجیدهاست که علیه ایران در عرصه بین‌المللی اجماع‌سازی میکنند، تحریم‌های جدید وضع میکنند، فشارها را بر کشور بیشتر میکنند، و افکار عمومی را از جنایات جنگی اسرائیل در غزه به «تهدید ایران» برای جهان منحرف می‌سازند. 

 در زمین تمجیدهای آنها بازی نکنیم.

 

دیگر خبرها

  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز
  • هر تعریفی لزوماً «اعتراف» به قدرت ایران نیست! در بسیاری از مواقع، هدف معرفی ایران به عنوان تهدیدی برای صلح و ثبات جهانی است/ با همین تعریف‌ها و تمجیدهاست که علیه ایران در عرصه بین‌المللی اجماع‌سازی میکنند؛ در زمین تمجیدهای آنها بازی نکنیم
  • رعب و وحشت اهالی شهر مهستان از پرسه آزادانه سگ‌های ولگرد + فیلم
  • قیمت تاکسی برقی؛ بین یک میلیارد تا یک میلیارد و سیصد میلیون تومان
  • (تصاویر) کاروان خودروهای برقی بدون پلاک در تهران
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • توپ ورود تاکسی های برقی به پایتخت در زمین کدام دستگاه است؟