Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، مسابقه نقاشی ویژه کودکان ونوجوانان در فضای مجازی به مناسبت روز جمهوری اسلامی ایران، را برگزار می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ما در تبریز، فراخوان این جشنواره به مناسبت 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران، منتشر شده است. بر همین اساس کودکان و نوجوانان 7 تا 18 ساله علاقه‌مند می‌توانند آثار نقاشی خود را به همین مناسبت از طریق فضای مجازی به شماره تلفن 09027597474 ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتنی است با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا و شعار " در خانه بمانیم " جشنواره فوق با هدف ارج نهادن به دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در فضای مجازی برگزار می شود.
31 فروردین ماه سال جاری آخرین مهلت ارسال آثار اعلام شده است. لازم به ذکر است از بین آثار ارسال شده، 20 کودک و نوجوان برگزیده، معرفی و با ارسال هدایای ویژه از آنان تقدیر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۶۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، محور‌های هشتمین جشنواره ملی تولیدات هنری فانوس در گلستان نقش ولایت و رهبری در دفاع مقدس، نقش اقشار مختلف مردم در دفاع مقدس، شهدا، رزمندگان، آزادگان، جانبازان و ایثارگران، مدافعان حرم و امنیت و راهیان نور است.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را در بخش‌های هنر‌های نمایشی، هنر‌های تجسمی، فیلم، موسیقی و سرود، رادیویی و دانش آموزی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

افراد تا ۱۵ خرداد می‌توانند آثار خود را از طریق برنامه‌های سروش، ایتا، بله و شاد به شماره ۰۹۱۱۷۰۴۰۰۳ ارسال کنند.

دیگر خبرها

  • دو عضو کانون مازندران منتخب در مسابقه دوست فلسطینی من
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • شرکت کودکان و نوجوانان ۲۸ کشور در جشنواره نقاشی پوپک
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر
  • شرکت ۲۸ کشور دنیا در جشنواره بین‌المللی پوپک
  • برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی
  • برگزاری پویش طراحی و نقاشی «زندگی با آیه ها» با موضوع «وعده صادق»
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان 
  • ۳۵۰ اثر به جشنواره خوشنویسی رضوی ارسال شد