Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، اکبر حسن‌بکلو با اشاره به دستورالعمل شرکت توانیر مبنی بر قرائت غیرحضوری کنتورهای برق مشترکین عادی شهری و روستایی اظهار کرد: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تا اطلاع ثانوی امکان مراجعه حضوری جهت قرائت کنتور مشترکین وجود ندارد، در همین راستا شرکت توانیر دستورالعمل قرائت غیر حضوری مشترکین عادی شهری و روستایی را ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مشترکین برق عادی شهری و روستایی استان می‌توانند به ۴ روش کارکرد کنتورهای خود را قرائت کرده و صورتحساب برق مصرفی را دریافت کنند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی بیان کرد: مشترکین برق استان می‌توانند کارکرد کنتور خود را از طریق ارسال پیامک بصورت (کارکردکم باری*کارکردعادی*کارکرداوج بار*شماره اشتراک*۱۵۰) به سرشماره ۱۰۰۰۰۴۴۱۱۲۱ ثبت کنند .
حسن‌بکلو عنوان کرد: مشترکین شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی می‌توانند برای اعلام کارکرد برق مصرفی خود به سایت شرکت به آدرس waepd.ir مراجعه کرده و در بخش اعلام کارکرد مصارف عادی، اقدام به درج کارکرد کنتور برق نمایند.
وی خاطرنشان کرد: مشترکین برق می‌توانند از طریق تلفن گویا به شماره های ۳۳۴۵۲۳۰۹-۳۳۴۵۲۳۱۰-۳۳۴۵۲۳۰۰  نسبت به  اعلام کارکرد کنتور برق اقدام نمایند .
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی اشاره کرد: روش دیگر اعلام کارکرد مشترکین، تماس تلفنی با واحدهای خدمات مشترکین مدیریت‌های توزیع برق شهرستان است.
حسن‌بکلو تاکید کرد: مشترکین با اعلام کارکرد کنتورهای خود می‌توانند خدمتگزاران خود در شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی را یاری کنند.

48

کد خبر 1370441

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان آذربایجان غربی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی اعلام کارکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۶۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هماهنگی عملیات حج تمتع ایستگاه «هما» در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  با هدف بررسی، برنامه‌ریزی و ارائه راهکارهای عملیاتی برای انجام پروازهای حج تمتع استان آذربایجان غربی، اولین جلسه هماهنگی این عملیات با حضور روسا و مسئولین واحدهای شعبه ارومیه برگزار شد.

حامد هیدجی رییس  هما  در   آذربایجان غربی در این جلسه گفت: برای ارائه خدمات شایسته در حج سال جاری، لازم است مشکلات و موانع حج ۱۴۰۲ بررسی و رفع آنها در اولویت قرار گیرد.

وی درباره آمادگی شعبه ارومیه برای عملیات حج تمتع سال ۱۴۰۳ خاطرنشان کرد: برای انجام این عملیات، جلسات هماهنگی با عوامل و سایر دست اندرکاران مرتبط برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • حدود ۲ هزار زائر از آذربایجان‌غربی به حج تمتع مشرف می‌شوند
  • هماهنگی عملیات حج تمتع ایستگاه «هما» در آذربایجان غربی
  • تشرف نزدیک به دو هزار زائر از آذربایجان‌غربی به حج تمتع
  • کنتورهای هوشمند موجب صرفه جویی برق شدند
  • ساخت میعادگاه مرکزی راهیان‌نور شهیدکاوه در مهاباد
  • تقدیراز اقدامات مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در صیانت از حقوق بیت المال
  • فوت یک نفر با مشروبات تقلبی؛ ۶ نفر راهی بیمارستان شدند
  • فوت یک نفر با مشروبات تقلبی در این شهر
  • ساخت میعادگاه مرکزی راهیان نور شهید کاوه در مهاباد
  • دستگیری ۶ نفر از توزیع‌کنندگان مشروبات تقلبی