Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت میلاد با سعادت حضرت عباس علیه السلام و روز جانباز سرهنگ قاسم جلیلوند فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان مرکزی با جانبازان این استان دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «سرهنگ قاسم جلیلوند» در این دیدار ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانه و میلاد با سعادت امام حسین(ع)، امام سجاد (ع) و حضرت عباس (ع) گفت: جانبازان با تاسی از حضرت عباس (ع) در جبهه های حق علیه باطل حضور یافته و جان خود را فدای انقلابف نهضت امام خمینی(ره) و ارزش های دینی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان مرکزی با تاکید بر اینکه جانبازان رهبران این نهضت اند، افزود: چگونه می توان از سلحشوران جانبازی که در دوران پر افتخار دفاع مقدس در راه خدا با جان و مال خود مجاهده کرده اند و استقلال و آزادی و شرافت سرزمین اسلامی خویش را پاس داشته و نهال عزت و اقتدار نظام اسلامی را با خون خویش سیراب کرده اند سپاسگزاری و قدردانی کرد که شایسته و بایسته شأن والای آنان باشد.

 

وی روز جانباز را یاد آور ایمان عمیق، فداکاری بی دریغ، وفاداری به آرمانهای اسلامی و انسانی جانبازان دانست و بیان کرد: بزرگانی نظیر شما در ایران اسلامی وجود داشتند که قامت غیرت برافراشتید تا لوای اقتدار ایران اسلامی را استوار بدارید.

 

این مقام مسئول ادامه داد: برای بنده افتخاریست که در سالروز ولادت عبد صالح، باب الحوائج (حضرت ابوالفضل عباس علیه السلام) خجسته زادروز میلاد با سعادت سپهسالار کربلا، ضمن سپاس و قدردانی از تلاش های بی وقفه  شما جانباز گرانقدر و سرافراز انقلاب اسلامی که برای اعتلای کلمه حق، دفاع از اسلام و کشور اسلامی جانبازی نموده اید، تقدیر نمایم.

 

فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان مرکزی خاطر نشان کرد: امیدوارم همواره روحتان آکنده از فضایل نورانی و انسانی آن حضرت باشد و همه را به حرکت در این مسیر که همان پاسداری از ارزش های انسانی و حرکت در خط ولایت است هدایت کنید.

 

جلیلوند ادامه داد: اگر ایثار و پایمردی رزمندگان اسلام نبود حماسه های ماندگار دوران پرافتخار دفاع مقدس به گونه ای دیگر رقم می خورد و کیست که نداند اگر امروز هم شما ها عاشقان ولایت میدان دار نباشید فضیلتها و ارزشها به فراموشی سپرده می شوند.

 

گفتنی است در این دیدار لوح تقدیری توسط فرمانده ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان مرکزی تقدیم جانباز ورزمنده  ۸ سال دفاع مقدس شد و از حمید چابک که از رزمندگان وجانبازان  قرارگاه تاکتیکی رمضان نیز تقدیر شد.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: استان مرکزی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۶۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومینوی استعفا‌ها در رژیم صهیونیستی؛ فرمانده منطقه مرکزی ارتش این رژیم هم استعفا می‌کند

شبکه المیادین گزارش داد، «یهودا فوکس» فرمانده منطقه مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی پس از سه سال خدمت در این منصب، تصمیم خود برای استعفا را به «هرزی هالوی» رئیس ستاد مشترک ارتش ابلاغ کرده است.

بر اساس این گزارش، فوکس گفته است که تا آگوست سال جاری میلادی از منصب خود استعفا خواهد کرد.

انتشار این خبر در حالی است که «آهارون هالیوا» رئیس بخش اطلاعات نظامی ارتش صهیونیستی نیز امروز پس از اعلام استعفای خود به دلیل ناکامی در برابر مقاومت فلسطین در عملیات طوفان الاقصی در روز هفتم اکتبر (۱۵ مهر) و غافلگیر شدن در این روز، گفت: روز هفتم اکتبر، روز سیاهی برای من است.

وی در استعفانامه خود به رئیس ستاد کل ارتش این رژیم، نوشت: حماس در ۷ اکتبر ۲۰۲۳، عملیاتی را انجام داد که برای ما نتایجی دردناک داشت و واحد تحت فرمان من، در سطح ماموریت محوله (برای پیش بینی وقوع عملیات طوفان الاقصی) درست عمل نکرد.

وی افزود: خاطره این روز سیاه را شبانه روز با خود دارم و و درد شدید ناشی از آن، تا ابد با من خواهد بود.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • دیدار با خانواده شهدا و جانبازان منطقه ۹ در هفته بزرگداشت اصفهان
  • تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل | هشدار مهم فرمانده کل ارتش
  • چند فرمانده ارشد ارتش اسراییل طی روزهای آتی استعفا می‌دهند
  • مقام ارشد ارتش روسیه بازداشت شد
  • استعفای یک مقام ارشد دیگر ارتش رژیم صهیونیستی
  • اعلام استعفای یک مقام ارشد دیگر ارتش رژیم صهیونیستی
  • یک مقام ارشد دیگر ارتش اسرائیل استعفا کرد
  • دومینوی استعفاها در رژیم صهیونیستی؛ فرمانده منطقه مرکزی ارتش این رژیم هم استعفا می‌کند
  • دومینوی استعفا‌ها در رژیم صهیونیستی؛ فرمانده منطقه مرکزی ارتش این رژیم هم استعفا می‌کند
  • دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری