Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@00:03:10 GMT

سامانه بارشی تا فردا در استان بوشهر فعال است

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۷۰۰۶

سامانه بارشی تا فردا در استان بوشهر فعال است

فرج‌الله شکوهی پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در این مدت در برخی از ساعت‌ها با افزایش پوشش ابر، بارش باران، گاهی رگبار و رعدوبرق همراه با وزش باد شدید و گاهی تندباد لحظه‌ای از پدیده‌های غالب در استان بوشهر است.

وی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود از فردا با خروج این سامانه بارشی جهت باد شمالی شود و سرعت وزش آن به ویژه در مرکز و نواحی شرقی خلیج‌فارس به‌طور قابل‌ملاحظه‌ای افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی بوشهر با بیان اینکه به سبب وزش باد، دریا نیز در این مدت مواج و متلاطم خواهد بود گفت: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر نیمه ابری گاهی ابری همراه با وزش باد و در برخی نقاط بارش باران، رگبار همراه با رعدوبرق و ریزش تگرگ و وزش تندباد و از فردا کاهش ابر و در برخی نقاط با مه صبحگاهی پیش‌بینی‌شده است.

کد خبر 4888544

منبع: مهر

کلیدواژه: خلیج فارس بوشهر سامانه بارشی ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام گرگان شهرکرد سال جهش تولید ماسک طبی سیلاب طرح غربالگری ضدعفونی بارش باران نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۷۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی تا پیش از ظهر فردا در استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، میرحسینی در ارتباط با خبر ۲۰ گفت: میزان بارش‌ها در دو روز اخیر در استان بدین شرح بوده است: ابرکوه ۲۶/۲، فراغه ۲۱/۸، اردکان ۳/۳، چادرملو ۲۱/۴، بهاباد ۱۸، همیجان ۳۱/۶، آسفیج ۲۱/۵، بافق ۱۳/۶ ،تفت ۲۱/۱، اسلامیه ۳۲/۶، ده بالا ۴۴/۵، دره شیر سانیج ۳۴، طزرجان ۳۲، مهریز ۲۰/۸، منشاد ۶۲/۹، گل افشان ۴۲ ،بنادک سادات ۳۷/۶، زارچ ۷/۳ ،دربید ۲۷/۵، مروست ۲۱/۵، هرات ۱۲/۹، چاهک ۲۱/۵، میبد ۳/۶، اشکذر ۵/۳، هامانه ۳۲ ، فرودگاه یزد ۱۰/۱ و خویدک ۱۵ میلیمتر.   وی افزود:  تا پیش از ظهر فردا، بارش ها کمتر و پراکنده می‌شود و بیشتر بارش ها در مناطق شرقی در  شهرستان های بافق و بهاباد و مناطق جنوبی استان در شهرستان های  هرات و مروست اتفاق خواهد افتاد.   میرحسینی اظهار داشت: از ظهر شنبه تا پیش از ظهر یکشنبه بازهم شاهد بارش‌های پراکنده  در استان خواهیم بود. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ورود سامانه بارشی به استان از فردا
  • فردا جمعه سامانه بارشی جدید وارد کشور می‌شود
  • تقویت سامانه بارشی در زنجان
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور / امروز و فردا در کدام استان‌های کشور باران می‌بارد؟
  • فعالیت سامانه بارشی تا پیش از ظهر فردا در استان
  • پیش‌بینی وضعیت جوی و دریایی آرام برای بوشهر
  • جم و دیر؛ رکورد دار بارش‌های جوی
  • بیشترین باران در جنوب بوشهر به میزان ۴۰ میلیمتر ثبت شد
  • خلیج فارس مواج و متلاطم است
  • سامانه قوی بارشی درجنوب کرمان فعال شد