Web Analytics Made Easy - Statcounter

فضل الله باقرزاده رئیس فدراسیون شمشیربازی در گفت و گو با  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: فعلا با وجود شیوع ویروس کرونا در خصوص برنامه‌های ورزشی نمی‌شود برنامه ریزی کرد و ما نیز برنامه‌هایی که برای سال ۹۹ از قبل مقرر کرده ایم به دلیل لغو مسابقات تغییر کرده است و اکنون به دلیل شیوع ویروس کرونا برنامه ریزی‌ها به هم ریخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: همه دنیا درگیر این ویروس هستند، اکنون با توجه به این موضوع تاریخ المپیک ۲۰۲۰ نیز تغییر کرده است. تنها مسئله‌ای که کمیته ملی المپیک در باره کسانی که سهمیه المپیک کسب کرده اند این است که اعلام شده سهمیه آن‌ها محفوظ است و همچنان برنامه ریزی‌های سراسر جهان وابسته به تصمیم فدراسیون جهانی است.

باقرزاده تصریح کرد: اکنون بهترین ورزشکار‌های دنیا از جمله رونالدو و مسی اعلام کرده اند در خانه بمانیم. همه در خانه‌های خود هستند، شمشیربازان تیم ملی نیز در خانه هایشان هستند و زیر نظر مربیان تمرینات خود را انجام می‌دهند، همچنین پیمان فخری سرمربی تیم ملی اسلحه سابر نیز به بازیکنان برنامه داده است و شمشیربازان با توجه به برنامه ورزشی ارائه شده در خانه تمرین‌های خود را تحت نظارت مربی‌ها انجام می‌دهند.

رئیس فدراسیون شمشیربازی گفت: شمشیربازان در سلامت کامل هستند و تا کنون مورد مشکوک به کرونا نداشته ایم، سه نفر از شمشیربازان اسلحه سابر که اسفندماه از مسابقات جام جهانی برگشتند همزمان با شیوع ویروس کرونا بود، همان زمان از آن‌ها تست کرونا گرفته شد و خوشبختانه نتیجه تست منفی اعلام شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون شمشیربازی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۷۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تمرین پرسپولیس؛ اجرای برنامه‌های ویرا بعد از جلسه فنی

تمرین پرسپولیس طبق معمول در ورزشگاه کاظمی برگزار شد.
 

طرفداری | تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین امروز (چهارشنبه) خود را پس از جلسه فنی، برگزار کرد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران، تمرین امروز خود را از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه و بعد از جلسه فنی آغاز کردند.
با حضور بازیکنان در زمین پس از گرم کردن و انجام کارهای کششی، مرور برنامه‌های تاکتیکی مورد نظر اوسمار ویرا، پاسکاری تحت فشار و شوتزنی از بخش‌های مختلفی بود که به انجام رسید.
تمرین امروز، حدود یک ساعت به طول انجامید، در حالی که امید عالیشاه، همچنان زیر نظر کادر پزشکی تمرین می‌کند و علیرضا بیرانوند نیز تمرینات اختصاصی خود را دارد.
تیم فوتبال پرسپولیس آخرین تمرین خود برای بازی با آلومینیوم را فردا انجام می‌دهد و پس از آن راهی اراک خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • گزارش تمرین پرسپولیس؛ اجرای برنامه‌های ویرا بعد از جلسه فنی
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • بازآفرینی بلدیه تهران پس از ۵۰ سال + تصاویر
  • اعزام شمشیربازان ایران به رقابت‌های زون آسیا و انتخابی المپیک 
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک
  • خانه ای با دکوراسیون ورزشی! (عکس)
  • تمرین سنگین و تاکتیکی پرسپولیس برای جام حذفی
  • حمله به دروازه در تمرین پرسپولیس بدون کاپیتان
  • تمرین تیم ملی ایران در «بانکوک آره‌نا» برگزار شد
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا