Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-23@11:45:17 GMT

استقلال به مدیران پولساز نیاز دارد نه مدیران دروغگو

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۷۰۵۵

شرایط مدیریتی باشگاه استقلال در هفته‌های گذشته پرنوسان و بی ثبات بوده است. علی فتح الله زاده از مدیرعاملی این باشگاه استعفا کرد و اسماعیل خلیل زاده رئیس هیأت مدیره هم به سوگ همسرش نشست و مدتی هم در قرنطینه کرونا به سر برد.

اخبار ورزشی- خلیل زاده روز گذشته با انتشار نامه‌ای از عبدالرضا موسوی عضو مستعفی هیأت مدیره استقلال خواسته بود به کمک باشگاه بیاید و در امور مالی شرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز هم فرهاد مجیدی سرمربی استقلال با انتشار پیامی از بازگشت موسوی حمایت کرد.

در پیام مجیدی آمده است: «استقلال بیشتر از هر زمانی به مدیران توانا و پولساز نیاز دارد، نه مدیرانی که بدون پشتوانه اقتصادی لازم و با تبلیغات و وعده‌های دروغ فقط وقت استقلال را هدر می‌دهند.

مثل آقای خلیل‌زاده، من هم به نمایندگی از مجموعه تیمی استقلال از آقای موسوی دعوت می‌کنم که دوباره حامی تیم محبوبشان باشند. به هر حال عملکردها کاملاً مشخص است؛ نتیجه حضور یک ماهه ایشان در مقایسه با حضور بی‌فایده بسیاری از مدیران در یک سال و دو سال و سالهای گذشته.»

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: علی فتح الله زاده اسماعیل خلیل زاده سرمربی استقلال باشگاه استقلال علی فتح الله زاده سرمربی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۷۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناگهانی و غافلگیرکننده ؛ دست رد کاپیتان به سینه تیم ملی

به گزارش همشهری آنلاین، سید محمد موسوی کاپیتان تیم ملی والیبال ایران که در فصل گذشته لیگ برتر والیبال ایران عنوان ارزشمندترین بازیکن لیگ را به دست آورده بود و لیگ را تحت تاثیر دفاع‌های خود قرار داد در لیگ ملتهای والیبال ایران را همراهی نخواهد کرد.

موسوی در جلسه‌ای که با موریسیو موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال داشته، به او اعلام کرد به تیم ملی نخواهد آمد و تصمیمش به رای عدم حضور قطعی است. موسوی حتی قرار است در روزهای آینده به همراه خانواده برای تعطیلات به خارج از کشور بروند تا دیگر بحث حضور او در تیم ملی کاملا منتفی شود. البته مصدومیت کهنه او یکی از دیگر دلایل موسوی برای انصراف از تیم ملی است.

سید محمد موسوی که بارها اعلام کرده بود قصد دارد با حضور در المپیک پاریس پایان خوشی برای دوران ملی خود رقم بزند حالا برای دومین بار در سه سال گذشته از حضور در تیم ملی والیبال انصراف خواهد داد تا سال ۲۰۲۳ آخرین بازی‌های او در تیم ملی باشد.

اگرچه خبر انصراف او به مسئولان فدراسیون نرسیده اما عدم حضور او در تیم ملی تقریبا قطعی است و تنها یک معجزه می‌تواند تصمیمش را عوض کند تا او را به تیم ملی بازگرداند.

کد خبر 846484 منبع: ورزش سه برچسب‌ها ویژه ورزشی والیبال - ایران

دیگر خبرها

  • ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت
  • جریمه نقدی سپاهان و ۴ باشگاه لیگ برتری/ توبیخ شجاع خلیل‌زاده
  • توبیخ شجاع خلیل زاده و جریمه ۳ باشگاه لیگ برتری
  • توصیه جالب حجت کریمی؛ مدیران فعلی را با اسنپ پس بفرستید/ موافق عزل نکونام حالا حامی او شده است!
  • مدیران فعلی استقلال را با اسنپ پس بفرستید!
  • تصمیم شوکه کننده و غیرمنتظره کاپیتان تیم ملی؛ موسوی رفت
  • ناگهانی و غافلگیرکننده ؛ دست رد کاپیتان به سینه تیم ملی
  • دست رد کاپیتان به سینه تیم ملی
  • «دیزی در پنت هاوس» منتشر شد
  • حمایت تمام قد بازیکن پرتغالی تراکتور از شجاع خلیل زاده + عکس