Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@19:46:16 GMT

رزمایش دفاع بیولوژیکی در ایلام برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۷۰۵۷

رزمایش دفاع بیولوژیکی در ایلام برگزار می شود

ایسنا/ایلام فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: سه شنبه ۱۲ فروردین رزمایش دفاع بیولوژیکی با محوریت قرارگاه نجف سپاه در شهر ایلام برگزار می شود

قاسم سلیمانی دشتکی،  در دیدار با با فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) با تبریک روز پاسدار، اظهار کرد:  پاسداران این مرز و بوم با رشادت و مردانگی جانانه از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند و امروزه نیز در عرصه‌های متنوع دفاعی، فرهنگی، تولید علم و فناوری با حضور فداکارانه، فعالانه و خستگی ناپذیر خود، امنیت، استقلال، عزت و سرافرازی را در میهن عزیز اسلامی برقرار و پایدار کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار ایلام نقش سپاه را در حوادث و اتفاقات گذشته و حال بی بدیل عنوان کرد و گفت: در سیل فروردین ماه، اربعین ۹۸ و اکنون در بحث بیماری کرونا پای کار بودن و تعهد سپاه و نقش آفرینی ارزشمند این نهاد انقلابی شایسته تقدیر است و در اینجا لازم می دانم از مجموعه این تلاش ها تشکر نمایم.

وی در پایان نقش سپاه را در کنار دیگر نیروهای مسلح در ستاد استانی مبارزه با کرونا در  ضد عفونی و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی مهم عنوان کرد و گفت: البته برای برون رفت از این شرایط نیازمند همکاری بیش از پیش مردم در اجرای دستورالعمل ها و مصوبات ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا هستیم.

وی افزود: امروز خوشبختانه علی رغم وضعیت سخت بیماری کرونا فضای وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان ارگان ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی برقرار است و انشاءالله به حول و قوه الهی و کمک مردم و پای کار بودن مسئولان بر این وضعیت نیز چون روزهای سخت دیروز غلبه پیدا خواهیم کرد. 

در ادامه سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان نیز ضمن تقدیر از تعامل و نگاه مثبت استاندار ایلام به مجموعه نیروهای مسلح و مجموعه سپاه استان گفت، گفت: ایجاد ۱۵ کارگاه در سطح استان و تولید بیش از ۲۰۰ هزار ، کمک در حوزه غربالگری، کمک در ایجاد بیمارستان صحرایی و مکان قرنطینه تنها گوشه ای از خدمات سپاه در مقابله با ویروس کرونا است.

وی گفت:  روز سه شنبه ۱۲ فروردین ماه رزمایش دفاع بیولوژیکی با محوریت قرارگاه نجف سپاه در شهر ایلام برگزار می شود که اطلاع رسانی لازم در این زمینه صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سپاه امیرالمومنین ع ایلام رزمایش دفاع بیولوژیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۷۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده سپاه قدس گیلان: ۷۵ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره مردمی مدرسه عشق ارسال شد

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به ارسال ۷۵ هزار اثر به جشنواره مردمی مدرسه عشق گفت: ویژگی‌های جشنواره مردمی مدرسه عشق امسال به نسبت سالیان گذشته بسیار منحصر به فرد و کاملاً مردمی برگزار شد

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قدس گیلان در اختتامیه هفتمین جشنواره مردمی مدرسه عشق در تالار مرکزی رشت، با تاکید بر لزوم مردمی بودن جشنواره مردمی مدرسه عشق اظهار کرد: ویژگی‌های جشنواره مردمی مدرسه عشق امسال به نسبت سالیان گذشته بسیار منحصر به فرد و کاملاً مردمی برگزار شد و ارسال ۷۵ هزار اثر خود گواه بر همین مسئله است.

وی نقش برگزاری جشنواره مردمی مدرسه عشق را در شناسایی جوانان و نوجوانان نخبه در حوزه‌های مختلف را بسیار موثر دانست و بیان کرد: جشنواره مردمی مدرسه عشق در کنار مردمی بودن کاملاً حرفه‌ای برگزار شده و آثار بسیار خوبی به دبیرخانه ارسال شد که به نوبه خود کم نظیر است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه نوجوانان و جوانان دهه هشتادی نقش تاثیرگذاری در برگزاری جشنواره مردمی مدرسه عشق داشتند، افزود: این جشنواره را جوانانی برگزار کردند که دشمن سعی دارد به آنان نفوذ کند، ولی قلب مردم ایران اسلامی با دین و انقلاب آمیخته شده است.

دامغانی با اشاره به ویژگی‌های دینی، مذهبی و فرهنگی مردم گیلان گفت: گیلان دیار عالمان و عارفانی همچون آیت‌الله بهجت، آیت‌الله رودباری و سرزمین هشت هزار شهید، فاتحان نبل‌الزهرا است که باید به آن نگاهی دیگر کرد.

وی با بیان اینکه مردم در مقطعی از تاریخ، دین و اسلام خود را مدیون مردمان گیلان هستند، بیان کرد: جشنواره مدرسه عشق یکی از مهم‌ترین جشنواره‌های مردمی و فرهنگی هنری است، که هفتمین جشنواره آن امسال به تدبیر مسؤولان در گیلان برگزار شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره نامگذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری در خصوص توجه به مردم در حل مشکلات کشور بیان کرد: مشارکت مردم در هر حوزه‌ای رقم خورد به موفقیت رسیدیم به طوری که تمام تأکید مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب تکیه به جوانان بود لذا در هر عرصه‌ای در کشور دچار مشکل هستیم باید به مردم رجوع کنیم.

دیگر خبرها

  • حمایت مردم استان ایلام از پاسخ سپاه به رژیم صهیونیستی
  • راهپیمایی مردم ایلام برای قدرشناسی از عملیات غرورآفرین سپاه
  • راهپیمایی مردم ایلام به رسم قدرشناسی از عملیات غرورآفرین سپاه
  • راهپیمایی مردم ایلام در حمایت از اقدام شجاعانه سپاه
  • خاک افغانستان علیه هیچ کشوری استفاده نخواهد شد
  • فرمانده سپاه قدس گیلان: ۷۵ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره مردمی مدرسه عشق ارسال شد
  • برگزاری تظاهرات تشکر از دفاع مشروع سپاه بعد از نماز جمعه
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • رزمایش کره‌جنوبی در نزدیکی مرز کره‌شمالی
  • آغاز رزمایش نظامی ارتش چین در مناطق مرزی با میانمار