Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج دانشجویی گفت: دانشجویان بسیجی محموله‌ای از اقلام بهداشتی که تولید خودشان است را برای ارائه به مستضعفان آمریکا آماده کرده‌اند و امروز به دفتر حافظ منافع آمریکا ارائه خواهند کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، محمدجواد نیک‌روش رئیس سازمان بسیج دانشجویی، در حاشیه بازدید رئیس سازمان بسیج مستضعفین از کارگاه تولید ماسک و اقدام ضدعفونی کننده و بهداشتی در لانه جاسوسی سابق آمریکا اظهار کرد: تفاوت نظام امت و امامت با سایر جوامع همین است که آنجایی که جامعه در موضوعی نیاز به کمک داشته باشد همه مردم ما به یاری یکدیگر می‌شتابند و امروز هم می‌بینید دانشجویان داوطلب بسیجی اینجا جمع شدند تا نیازهای مردم جامعه را برطرف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: این چنین اقدامی برگرفته از اندیشه و فرهنگ در نظام امت و امامت است. این فداکاری، وحدت و صمیمیت که امروز کرونا بهانه‌ای برای بروز آن‌ها شده، گذشته از خسارات مادی که به ما تحمیل می‌شود که البته باید تلاش کنیم به حداقل برسد، زمینه بروز ارزش‌ها و فرهنگ والای ملت مسلمان ایران است.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی بیان کرد: امیدواریم انقلاب اسلامی روزی در همه جهان فراگیر شود تا باقی مردم دنیا هم بتوانند با این فرهنگ و ارزش‌ها با مشکلات مقابله کنند.

نیک‌روش در پاسخ به سوالی درباره وضعیت بحرانی بیماران کرونایی در آمریکا و غرب، تاکید کرد: آمریکایی‌ها می‌دانند که چیزی از آنچه امروز با بزک کردن سرپا نگه داشته می‌شود، باقی نمانده است و دیری نخواهد پایید که هیمنه تمدن غرب و آمریکا درهم فرو بریزد و دیگر نیاز به این نیست که ما بخواهیم اثبات کنیم.

وی تاکید کرد:‌ امروز وضعیت کشوری مانند آمریکا که داعیه‌دار تمدن است نسبت به این بحران کرونا  مشخص شده و افول آمریکا همانگونه که مقام معظم رهبری اشاره کردند، قطعی است.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا حاضر هستید به مستضغفان و ملت آمریکا برای مقابله با کرونا کمک کنید، افزود: اتفاقا دوستان دانشجوی ما امروز یک محموله‌ای از اقلام بهداشتی که اتفاقا تولید خودشان هم است را برای ارائه به ملت مستضعف آمریکا آماده کرده‌اند و امروز به دفتر حافظ منافع آمریکا در ایران ارائه خواهند کرد.

نیک‌روش خاطرنشان کرد: ما آمادگی این را داریم که با همت مردم ایران، برای آمریکایی‌هایی که امروز نمی‌توانند نیازهای اولیه خودشان را تامین کنند، کمک حال باشیم شاید برای آمریکایی‌ها قابل تصور نباشد که از سفارتشان که یک روزی در ایران بود چنین جوان‌هایی و با چنین صدایی برای کمک به آمریکا بلند شوند.

انتهای پیام/۴۱۱۸/

منبع: آنا

کلیدواژه: بسیج دانشجویی ماسک ویروس کرونا محمدجواد نیک روش مقابله با کرونا رئیس سازمان بسیج دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۷۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسلامی:‌ تعداد نیروگاه‌های اتمی افزایش می‌یا‌بد

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: ایران همسو با سایر کشورهای جهان، گام‌های اساسی برای افزایش تعداد نیروگاه‌ها و ظرفیت تولید برق هسته‌ای برداشته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، محمد اسلامی در جریان بازدید از واحد یکم نیروگاه اتمی بوشهر درباره میزان برق هسته‌ای تولید شده در این نیروگاه اظهار داشت: ‌ در یک دهه گذشته 63 میلیارد کیلووات ساعت برق در نیروگاه اتمی بوشهر تولید شده است.

وی افزود: سال 1402 جشن دهمین سال تولید برق از نیروگاه اتمی بوشهر برگزار شد و بر اساس آمار در یک دهه گذشته 63 میلیارد کیلووات ساعت برق هسته‌ای در این نیروگاه تولید شده است.

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران تصریح کرد: تولید این میزان برق هسته‌ای، موجب صرفه‌جویی 103 میلیون بشکه نفت خام شده که ارزش این میزان صرفه‌جویی در مصرف سوخت‌های فسیلی بیش از 8 میلیارد دلار است.

اسلامی: دامنه فعالیت انرژی هسته‌ای ایران گسترش یافت

اسلامی خاطرنشان کرد: تاکنون با تولید 63 میلیارد کیلووات ساعت برق هسته‌ای، ‌نیروگاه اتمی بوشهر توانسته 4 بار هزینه صرف شده بابت احداث خود را تامین کند.

وی با بیان اینکه تحقق تولید 20 هزار مگاوات برق هسته‌ای از موضوعات مهم و مورد تاکید مقام معظم رهبری است؛ گفت: این طرح  مهم با جدیت در دستور کار سازمان انرژی اتمی ایران قرار دارد و بلوغ هسته‌ای کشور از طریق تولید انرژی و برق هسته‌ای با جدیت دنبال می‌شود.

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با اشاره به سهم 11 درصدی برق هسته‌ای تولیدشده در نیروگاه‌های اتمی جهان عنوان کرد: در جریان برگزاری بیست و هشتمین اجلاس جهانی تغییرات اقلیمی سازمان ملل مقرر شد تا سال 2050 ظرفیت انرژی هسته‌ای برای تولید برق جهانی سه برابر شود که ما نیز گام‌های اساسی برای افزایش تعداد نیروگاه‌های اتمی کشور خود برداشته‌ایم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار ۴۶ کارگر استان گیلان با رهبر انقلاب
  • اساتید بسیجی و غیربسیجی برای کمک به ارتقای نظام حکمرانی در صحنه هستند/ برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی
  • اسلامی:‌ تعداد نیروگاه‌های اتمی افزایش می‌یا‌بد
  • طراحی پوسترهای جدید به مناسبت شکست هیمنه آمریکا در طبس
  • صادرات نفت ایران به چین چگونه می‌شود؟
  • سپاه پناه مردم و مستضعفان است
  • آمریکا از درگیری فلسطین و اسرائیل سود می‌برد
  • سپاه، پناه مردم و مستضعفان است
  • توقیف خودرو حامل گوشت گرم غیر بهداشتی و فاقد مجوز در تویسرکان
  • بررسی گواهی بهداشتی بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ محموله دام و طیور در طبس