Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@19:26:42 GMT

چگونه بیمار مبتلا به کرونا را در منزل نگهداری کنیم؟

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۷۱۴۵

از مهمترین اقدامات در پیشگیری و درمان ویروس کرونا مربوط به رعایت اصول بهداشتی فرد بیمار و نگهداری آن در خانه است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، کارشناسان و متخصصان آنفولانزا توصیه می‌کنند برای نگهداری از بیمار مبتلا به ویروس کرونا در منزل ابتدا باید تمام وسایل فرد بیمار از دیگر اعضای خانواده جدا باشد و به دلیل تماس فرد بیمار با سطوح مختلف، باید هر روز کار ضد عفونی سطوح منزل با استفاده از محلول وایتکس یا محلول پایه الکل صورت بگیرد تا مانع انتشار ویروس کرونا باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به سرفه و عطسه‌های فرد بیمار باید حتما از ماسک استفاده کند و برای جلوگیری از انتشار ویروس نباید از خانه خارج شود.

در خصوص دوره این ویروس باید دانست علائم خفیف آن شامل دوره ۳ تا ۵ روزه خواهد بود و در صورت تشدید بیماری، علائمی مانند درگیر شدن ریه‌ها مشاهده می‌شود که با بستری کردن بیمار دوره آن تا ۲ هفته طول خواهد کشید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس نوروز 99 مسعود مولوی جهش تولید طرح فاصله گذاری اجتماعی روز جانباز چگونه بیمار مبتلا ویروس کرونا منزل نگهداری کروناویروس نوروز 99 مسعود مولوی جهش تولید طرح فاصله گذاری اجتماعی روز جانباز فرد بیمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۷۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشاورزان بقایای هرس شده درختان خود را جمع آوری نمایند

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، محمدجعفری اظهار داشت: کشاورزان و باغداران شهرستان نسبت به جمع آوری سر شاخه های هرس شده و بقایای درختان باغات خود هرچه سریعتر اقدام نمایند و از ریختن در داخل رودخانه ها ومسیل های آب به منظور صیانت از منابع آبی وخاکی  وحفاظت ازآبگرفتگی معابرجدا خودداری نمایند.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان تفت در ادامه خاطر نشان کرد: باغداران محترم با عنایت به  فصل هرس درختان  و  با توجه به اینکه برخی آفات مانند سوسک سرشاخه خوار و پروانه چوبخوار و.....در سر شاخه های هرس شده به صورت لارو در حال زمستانگذرانی هستند و با شروع فصل بهار و گرم شدن هوا از این شاخه ها خارج شده و به سمت باغات  هجوم می آورند  از نگهداری سرشاخه های هرس شده در محیط ویا اطراف باغ خودداری کرده و یا در صورت نگهداری نسبت به نیم سوز کردن یا امحا اقدام نمایند.

محمدجعفری افزود: لازم به ذکر است در صورت عدم توجه به توصیه های کارشناسی و رسیدن آسیب به باغات مجاور ویا رها کردن درمسیر رودخانه ها و ایجاد آبگرفتگی در صورت بی توجهی باغداران محترم و وجود شاکی خصوصی با مسببین ایجاد این مخاطره از طریق مراجع قانونی برخورد میگردد.

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات درمانی به ۱۹۸ بیمار مبتلا به هموفیلی
  • به درمان سرطان به کمک آزمایش دی‌ان‌ای امیدوار باشیم؟
  • شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس
  • شناسایی ۱۳۰۰۰ بیمار مبتلا به هموفیلی در ایران
  • تحویل ۳ شیء تاریخی به میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد
  • تحویل سه شی تاریخی به میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد
  • ‌شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس
  • افزایش بیماران ام اس در خراسان شمالی
  • کشاورزان بقایای هرس شده درختان خود را جمع آوری نمایند
  • شناسایی حدود۱۲ هزار بیمار مبتلا به دیابت و فشار خون درنیشابور