Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@15:52:54 GMT

استقبال مردم از تورهای مجازی گردشگری در کشور

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۷۱۵۰

استقبال مردم از تورهای مجازی گردشگری در کشور

خبرگزاری میزان- وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از استقبال مردم از جاذبه‌های گردشگری کشور در فضای مجازی خبر داد. تاریخ انتشار: 16:04 - 10 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۰۸۸۶۱

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، علی‌اصغر مونسان، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، بر اساس برنامه‌ریزی‌هایی که برای تمام استان‌ها انجام دادیم، جاذبه‌های گردشگری کشور در قالب ویدئو و عکس با دو هشتگ #سفر_مجازی و #مانور_تبلیغات_گردشگری_در_فضای_مجازی منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این وزارتخانه برای پر کردن اوقات فراغت مردم خوب کشورمان در ایام نوروز که به دلیل شیوع ویروس کرونا مجبور شدند در خانه بمانند و به سفر نروند، اقدامات مختلفی با محوریت مرکز روابط عمومی و مرکز اطلاع‌رسانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و با همکاری معاونت گردشگری در تمام استان‌های کشور در فضای مجازی انجام داده است.

بیشتر بخوانید: ۳۰ درصد دانش آموزان به اینترنت دسترسی ندارند

مونسان خاطرنشان با اشاره به استقبال مردم از تورهای مجازی گردشگری در کشور کرد: طی روز‌های گذشته، ویدئو‌ها و عکس‌های متنوعی برای معرفی جاذبه‌های گردشگری استان‌ها در فضای مجازی منتشر شده است، همچنین اطلاع‌رسانی گسترده‌ای برای سایر اقلام دیجیتال به‌خصوص لینک‌های تور مجازی در دستور کار قرارگرفته تا مردم هم‌زمان با قرنطینه خود در خانه، بتوانند از این فضا بهره‌مند شوند.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تصریح کرد: هم‌اکنون بیش از هزار ویدئو و عکس از این جاذبه‌ها منتشر شده است به‌طوری‌که همه محتوا‌ها در اینستاگرام با هشتگ #سفر_مجازی قابل دیدن است.

مونسان افزود: قصد داریم با اجرای این برنامه بیش از ۲ هزار فیلم و عکس دیگر نیز تا پایان نوروز از جاذبه‌های گردشگری استان‌ها منتشر کنیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرونا کرونا گردشگری گردشگری و صنایع دستی جاذبه های گردشگری فضای مجازی میراث فرهنگی جاذبه ها استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۷۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازتاب اجرای طرح نور در فضای مجازی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان طرح نور با هدف صیانت از فرهنگ و خانواده ایرانی اسلامی و حفظ عفاف و حجاب در کشور آغاز شده است و یکی از سوژه های پر تکرار و پر واکنش کاربران در فضای مجازی هست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شباهت جالب نوه گوگوش به ترلان پروانه همه را شوکه کرد + عکس
  • فضای مجازی باید باعث افزایش انسجام جامعه شود
  • علی ربیعی: تعطیلی روز شنبه توطئه نیست /بستن فضای مجازی چه خاصیتی دارد؟ وقتی خودتان هم در شبکه های مجازی هستید و تیک آبی و خاکستری می گیرید
  • ربیعی: تعطیلی شنبه توطئه نیست
  • ربیعی : فلسفه بقا بر فلسفه توسعه کشور چربیده است / تغییر سبک زندگی که در خیابان می بینید، توطئه نیست / جریان پرقدرتی سالهاست مقابل حاکمیت تفکر توسعه و پیشرفت ایستاده
  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود
  • 5 تا از بهترین ایالت‌های آمریکا
  • شوخی گلزار با مردم
  • بازتاب اجرای طرح نور در فضای مجازی