Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کلانتری ۱۱۶ مولوی از دستگیری ۱۲ نفر تولید کننده ماسک‌های غیرمجاز فیلتردار در جنوب پایتخت خبر داد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ " محمد اسدی" گفت: در پی دریافت اخباری مردمی مبنی بر فعالیت کارگاه غیرمجاز ماسک فیلتر دار در محدوده خیابان مولوی، پرونده‌ای جهت بررسی موضوع تشکیل شد.
وی افزود: پس از اخذ نیابت قضایی، تیمی از ماموران پلیس جهت بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند که در همین حین ماموران متوجه فعالیت افرادی با ۷ دستگاه چرخ خیاطی و تولید ماسک‌های غیرمجاز فیلتر دار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ اسدی تصریح کرد: متهمان روزانه اقدام به تولید ۵ هزار ماسک و توزیع آن در بازار می‌کردند که پس از اخذ نیابت قضایی ۱۲ نفر از متهمان پرونده دستگیر شدند.
به گفته رئیس کلانتری ۱۱۶ مولوی محل مورد نظر پلمب شد و پرونده جهت سیر مراحل قانونی بهمراه متهمان به مراجع قضایی ارجاع شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دستگیری ماسک بهداشتی تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۷۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم قطعی محکومان پرونده «الماس مال» صادر شد 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه ساختمانی الماس مال در شهر کرمان با بیش از ۶۵ شاکی صادر شد.

به گزارش مشرق، مهدی بخشی روز جمعه بیان کرد: پرونده کثیرالشاکی الماس مال شهر کرمان با عنوان اتهامی و ارتکاب بزه مشارکت در معرفی مال غیر به عوض مال خود در پروژه احداث چندین طبقه ساختمان و تعداد زیادی واحد با شکایت بیش از ۶۵ نفر به شعبه بازپرسی کرمان ارجاع شد.

وی افزود: با پایان تحقیقات تکمیلی از سوی بازپرس پرونده، شعبه کیفری ۲ وارد رسیدگی و متهمان را از جنبه عمومی به سه سال حبس و جزای نقدی به میزان ٧٠ میلیارد ریال محکوم کرد که با اعتراض محکومان، پرونده در دادگاه تجدیدنظر استان مطرح و پس از رسیدگی حکم محکومیت قطعی متهم اصلی مشارکتا با محکوم دیگر صادر شد.

این مقام عالی قضایی در استان کرمان با تأکید بر اینکه جبران خسارت و استیفای حقوق مالباختگان اولویت دستگاه قضایی استان است ابراز داشت: شکات می توانند از جنبه خصوصی همانگونه که در دادنامه ذکر شده برای مطالبه مال خود مبادرت به طرح دادخواست حقوقی کنند.

وی افزود: همچنین مردم هوشیار باشند با اعتماد به وعده‌های واهی و ظاهر موجه و فریبنده متهمان، موجب تضییع اصل سرمایه مادی و ایجاد فشار روانی مضاعف بر خود و خانواده‌هایشان نشوند.

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان تیراندازی و شرارت در زابل
  • دستگیری شکارچی غیر مجاز در روانسر
  • دستگیری سارقان سیم و کابل‌های برق در مراغه
  • دستگیری سارقان سیم کابلهای برق در مراغه
  • حکم قطعی محکومان پرونده «الماس مال» صادر شد 
  • دستگیری متهمان سایبری کنکور
  • دستگیری ۴زن بدل انداز در شاهرود/متهمان غیر بومی و سابقه دار بودند
  • دستگیری سارق و مالخر محتویات خودرو در ری
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز
  • دستگیری اوباش سابقه دار به اتهام حمله به یک آرایشگاه در اسلامشهر