Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@23:20:11 GMT

افزایش فوتی‌های کرونا درسیستان و بلوچستان

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۷۱۶۵

افزایش فوتی‌های کرونا درسیستان و بلوچستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: تا ظهر روز یکشنبه دهم فرودین ماه ۱۳۹۹، موارد مثبت آزمایشگاهی کووید ۱۹ در سیستان و بلوچستان با ۱۲ مورد افزایش به ۱۹۸ نفر رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، سید محمد هاشمی شهری ظهر امروز در جلسه ستاد بحران دانشگاه علوم پزشکی زاهدان اظهار کرد: تا ظهر روز یکشنبه دهم فرودین ماه ۱۳۹۹، موارد مثبت آزمایشگاهی کووید۱۹ در  سیستان و بلوچستان با ۱۲ مورد افزایش به ۱۹۸ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: ۱۳۳ نفر از این عزیزان در شهرستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان،۴۴ نفر در شهرستان های تحت پوشش دانشگاه زابل و ۲۰ نفر  از هم استانی های ساکن در شهرستان های تحت پوشش دانشگاه ایرانشهر  هستند.

وی ادامه داد: متاسفانه تا کنون ۱۶ نفر از عزیزان هم استانی خود را با نتیجه آزمایش مثبت کرونا از دست داده ایم که ۹ نفر از آنان در شهرستان های تحت پوشش دانشگاه زاهدان(زاهدان، میرجاوه، خاش، سیب و سوران و سراوان)، ۴ نفر در شهرستان های تحت پوشش دانشگاه زابل و ۳ نفر نیز در محدوده شهرستان های جنوبی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر بوده اند.

این مسؤول بیان کرد: تعداد بیماران بستری شده باعلائم تنفسی حاد نیز  به ۱۱۸۲ نفر رسید که ۸۷ نفر از این عزیزان هم جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: مرگ دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه زاهدان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۷۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز به ۵۷ هزار تخت خوابگاهی در دانشگاه‌های علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما­  دکتر بنار در نشست معاونین فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی قم در حال برگزاری است افزود: ما در مجموع ۲۶۳ هزار دانشجو داریم که از این تعداد بیش از ۸۶ هزار دانشجوی خوابگاهی مجرد و ۸۶۴ دانشجوی خوابگاهی متأهل هستند و ۵ هزار متقاضی داریم که خوابگاه ندارند. مدیر کل دانشجویی وزارت بهداشت با بیان اینکه تعداد خوابگاه‌های متأهلی هزار و ۶۹ و مجموعه تخت‌های خوابگاه‌های مجردی ما ۹۱ هزار تخت است، گفت: با توجه به فرسودگی برخی خوابگاه‌ها و پذیرش دانشجویان جدید حدود ۵۷ هزار تخت نیاز داریم که باید اضافه شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری هفده عنوان برنامه در هفته سلامت حوزه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • برگزاری هفده عنوان برنامه در طی هفته سلامت
  • افزایش ۲۰ درصدی فوتی ناشی از حوادث کار در مازندران
  • افزایش درصد فوتی‌های ناشی از حوادث کار در سال گذشته
  • افزایش بیش از ۵ درصدی شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی
  • افزایش ۲۰ درصدی فوتی‌های ناشی از حوادث کار در سال ۱۴۰۲
  • نیاز به ۵۷ هزار تخت خوابگاهی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • صداوسیما، آگاهی مردم درخصوص سلامت را افزایش داده است.
  • فعالیت ۲۵۴ آزمایشگاه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • لغو پرواز درسیستان وبلوچستان،بدلیل وضعیت جوی