Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهدیه توکلی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول با بیان اینکه ۱۲ نفر در این شهرستان بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست دادند، گفت: ۶ نفر از این تعداد از دزفول، ۳ نفر از شوش، ۲ نفر خارج از محدوده تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی دزفول و یک نفر از گتوند هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: در حال حاضر آزمایش کرونای ۱۰۱ نفر در بیمارستان بزرگ دزفول مثبت شده که ۶۱ نفر از دزفول، ۲۳ نفر از شوش، ۱۳ نفر خارج از محدوده دانشگاه و ۴ نفر از گتوند هستند.

به گفته توکلی، تاکنون آزمایش کرونای ۱۷۷ نفر منفی اعلام شده و ۵۰ نفر از بیمارستان بزرگ دزفول ترخیص شده اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول اظهار داشت: در حال حاضر ۴۸ نفر نیز به علت مشکلات حاد تنفسی در بیمارستان بزرگ دزفول بستری هستند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۷۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای بدن بانوی ایثارگر اردبیلی به بیماران نیازمند اهدا شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، دکتر رامین نسیمی دوست، معاون درمان دانشگاه گفت: زنده یاد لیلی سماواتی، ۶۱ ساله، اهل و ساکن شهرستان اردبیل که بدنبال سکته مغزی در بخش ICU بیمارستان علوی اردبیل بستری شده بود علیرغم مراقبت‌های درمانی و وجود علائم مرگ مغزی و پس از تشخیص و تایید توسط متخصصین و کوردیناتور‌های واحد فراهم آوری اعضا و نسوج پیوندی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و با رضایت خانواده ایشان، ساعت ۲/۳۰ روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ جهت اهدای عضو به بیمارستان امام خمینی (ره) تهران اعزام شد.

دیگر خبرها

  • بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • افتتاح بزرگترین بیمارستان روانپزشکی جنوب‌شرق کشور در کرمان
  • معرفی ۴۸ واحد از املاک دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای مولدسازی
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد
  • اجرای طرح سلامت خانواده در هرمزگان+عکس وفیلم
  • اجرای طرح سلامت خانواده در هرمزگان
  • اجرای کامل طرح سلامت خانواده در هرمزگان
  • اعضای بانوی مرگ مغزی در مشهد به پنج بیمار زندگی بخشید
  • اعضای بدن بانوی ایثارگر اردبیلی به بیماران نیازمند اهدا شد