Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@16:39:13 GMT

ماموریت‌های نبی پس از بازگشت به فدراسیون

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۷۲۶۳

ماموریت‌های نبی پس از بازگشت به فدراسیون

فدراسیون فوتبال شرایط مناسب و عادی ندارد و همین موضوع سرپرست فدراسیون را به فکر تغییر سرپرست دبیرکلی انداخت تا حالا ماموریت‌های مهمی پیش‌روی نبی باشد.

به گزارش مشرق، مهدی محمدنبی پس از 6 سال بار دیگر به فدراسیون فوتبال بازگشت. پس از استعفا از دبیرکلی فدراسیون و سپردن صندلی داغ مدیریت اجرایی فدراسیون به علیرضا اسدی، او حالا به عنوان سرپرست دبیرکلی انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

نبی سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال شد

ابراهیم شکوری 17 ماه در حالی سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال بود که نه انتخابش به عنوان سرپرست قانونی بود و نه طبق اساسنامه شرایط حضور در این سمت را داشت. شرایط فدراسیون فوتبال آنقدر بغرنج بوده که بهاروند تصمیم به تغییر دبیرکل گرفته و در تعطیلات نوروز نبی را جایگزین شکوری کرد. به نظر می‌رسد موضوع دبیرکلی نبی در اولین جلسه هیئت رئیسه مطرح شود و تا آن زمان او سرپرستی این حوزه مهم را در اختیار دارد آن هم با چالش‌های فراوانی که پیش روی فدراسیون فوتبال است و نبی ماموریت‌های سنگینی پیش‌رو دارد.

موضوع اساسنامه فدراسیون فوتبال و اصلاح آن برنامه‌ مهم فدراسیون است که فیفا بر آن تاکید دارد. در این زمینه نیاز است مکاتباتی با فیفا صورت بگیرد و صحبت‌هایی در این باره شود که حضور نبی به عنوان فردی که چنین تجربه‌ای را به عنوان دبیر کل داشته، می‌تواند روند کار را تسریع ببخشد. از طرفی فدراسیون فوتبال با مشکلات عدیده مالی مواجه است و مسئله پرونده ویلموتس هم نیاز به پیگیری مرتب دارد.

فدراسیون فوتبال روزهای سخت اقتصادی را پشت سر می‌گذارد و همین مسئله چالش‌های فراوانی را برای حوزه ریاست و دبیرکلی ایجاد کرده است. کار به جایی رسید که حتی حقوق پایان سال کارمندان فدراسیون عقب افتاد.

در پس تمام این اتفافات، بحث برگزاری انتخابات به انجام خواهد رسید. انتخاباتی که برگزاری آن به عهده دبیرکل است و باید در این زمینه مجمع فدراسیون فوتبال را برای برگزاری انتخابات تشکیل دهد. ماموریتی که تکلیف فدراسیون فوتبال را مشخص خواهد کرد و با لغو انتخابات 25 اسفندماه 98 این انتظار در جامعه فوتبال و مجمع این فدراسیون وجود دارد که پس از اصلاح اساسنامه هرچه سریع‌تر انتخابات برگزار شود.

در واقع اصلاح اساسنامه و متعاقب آن برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال، تلاش برای رفع مشکلات (چه مالی و چه غیر مالی) و ایجاد تعامل بیشتر با گروه‌های مختلف و مسئولان ذیربط، مواردی است که سرپرست فدراسیون فوتبال را به سمت تغییر سرپرست دبیرکلی سوق داد تا بلکه در این شرایط تجربه نبی به کار فدراسیون بیاید. اینها البته گره‌هایی است که با تلاش جمعی باید آنها را باز کرد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا مدافعان سلامت سال جهش تولید فوتبال مهدی محمدنبی فدراسیون فوتبال پرسپولیس فدراسیون فوتبال سرپرست دبیرکلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۷۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب سرپرست فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی، با حکم وزیر ورزش و جوانان، علی ایلکا به سمت سرپرست فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی منصوب شد.   در حکم وزیر ورزش و جوانان خطاب به علی ایلکا آمده است:   جناب آقای علی ایلکا با استعانت از خداوند متعال و با عنایت به تعهد و تجربه جنابعالی در امور مدیریتی به عنوان سرپرست فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی جمهوری اسلامی ایران منصوب می شوید.    انتظار میرود ضمن رعایت اصل بی طرفی، عدالت محوری و عدم حضور در فرآیند انتخابات به عنوان داوطلب، علاوه بر انجام امور جاری فدراسیون در اسرع وقت نسبت به برگزاری مجمع انتخابات رئیس و سایر اعضای هیئت رئیسه فدراسیون اقدام نمایید.   توفیق روزافزون شما را از درگاه ایزد منان خواستارم.   پیش از این علیرضا پسندیده سرپرست کنونی حوزه وزارتی وزارت ورزش، رئیس فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی بود.

دیگر خبرها

  • منظمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال شد
  • بازگشت حسن یزدانی در هاله‌ای از ابهام
  • ناراحتی وزیر ورزش از شرایط حاکم بر فوتبال/ ماجرای جلسه کیومرث هاشمی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال
  • عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مدیرعامل فولاد شد!
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد
  • چرا بازگشت انسان به ماه سخت است؟
  • یک انتصاب در فدراسیون شطرنج
  • وزیر «سرپیچی» را در نطفه خفه کرد/سرپرست‌ها رییس فدراسیون نمی‌شوند
  • احتمال برگزاری انتخابانی فدراسیون دوومیدانی در خرداد
  • انتصاب سرپرست فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی