Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری کرمان از کنترل ۹۰۶۸ نفر در ۷۰ ورودی در شهرستان‌های استان کرمان از زمان اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و کاهش زنجیره انتقال کرونا ویروس کنترل شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حمید شمس الدینی با اعلام این خبر افزود: طی 24 ساعت گذشته تعداد 2250 نفر از نیروهای مسئول در 70 نقطه از ورودی های استان، تعداد 9068 نفر را کنترل و غربالگری کردند که 27 نفر از افراد مشکوک را برای کنترل و قرنطینه به مراکز ذی صلاح هدایت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی تصریح کرد: در 24 ساعت گذشته از زمان اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان شاهد کاهش 17 درصدی مصرف سوخت بودیم و در این مدت برای 14 خودرو به دلیل عدم رعایت دستورالعمل کشوری برای محدودیت ورود و خروج افراد غیر بومی مندرج در طرح فاصله گذاری اجتماعی، قبض جریمه 500 هزار تومانی صادر شده است.

گفتنی است اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و کاهش زنجیره انتقال کرونا ویروس در استان کرمان همراه  با سراسر کشور از ساعت صفر روز جمعه هشتم فروردین ماه ۹۹ آغاز شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استانداری کرمان طرح فاصله گذاری اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۷۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی افزایش ابر و بارش‌های رگباری در ارتفاعات کرمان 

مریم سلاجقه با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان صاف تا کمی ابریست، گفت: از امروز تا پایان هفته، افزایش ابر پدیده غالب جوی است و برای امروز نیز در ارتفاعات استان بارش‌های رگباری را داریم.

وی افزود: از فردا بارش‌ها در سطح استان تقویت می‌شوند و بیشینه بارش ها از روز سه شنبه تا پایان هفته بیشتر مناطق استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان تصریح کرد: همچنین طی این مدت نیز وزش باد را در سطح استان شاهد هستیم.
 
 سلاجقه گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته در جیرفت، فیض آباد راور، بافت، رودبار، آرزویی و سیرجان گزارش بارندگی داشته ایم که آرزویی و جیرفت با ۸ ونیم میلی متر بیشترین میزان بارندگی را داشته اند.

وی افزود: شهداد در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۵ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین و لاله زار با دمای یک درجه سانتی گراد خنک‌ترین مناطق استان کرمان به ثبت رسیده اند.
 
سلاجقه حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۸ درجه سانتی گراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۲۵ درجه سانتی گراد می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • سرباز وکارمند دادگستری کودکان را ازسیل نجات دادند
  • حجم آب ورودی سد‌های استان کرمان در بارندگی‌های اخیر ١٠ میلیون متر مکعب بود
  • بررسی طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
  • افزایش حجم آب ورودی به سد‌های کرمان در بارندگی‌های اخیر
  • پس‌لرزه‌های توئیت عجیب کریمی قدوسی درباره بمب اتم
  • اجرای طرح‌های آبخیزداری در شهرستان دامغان
  • خاطره زیدان زنده شد: کنترل شوت 75 متری! (عکس)‏
  • پیش‌ بینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان کشور / وضعیت قرمز در کرمان و یزد
  • پیش‌ ذبینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان کشور / وضعیت قرمز در کرمان و یزد
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش‌های رگباری در ارتفاعات کرمان