Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام با بیان اینکه از تمام ظرفیت های برای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در این استان استفاده شده است، گفت: سازمان های مردم نهاد نقش مهمی در راستای همراه کردن مردم برای اجرای این طرح داشته اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام« محمد نوذری» صبح امروز(۱۰ فروردین) در نشست ویدیو کنفرانس با ذوالفقاری، معاون امنیتی وزیر کشور، اظهار کرد: استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد در طرح فاصله گذاری اجتماعی در ایلام بسیار موثر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام با تاکید بر اینکه همه ظرفیت های استان در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان به کار گرفته شده است، ابراز کرد: برای مقابله با کرونا در استان ایلام سه کار عمده صورت گرفت، اول از ظرفیت سازمان های مردم نهاد استفاده کردیم و با اختصاص ۲۰۰ میلیون تومان با همکاری این سازمان ها در حاشیه شهرها اقدام به توزیع مایحتاج اولیه زندگی مردم  و اقلام بهداشتی شد.

 

وی با بیان اینکه با استفاده از ظرفیت بزرگان و معتمدین با شعار در خانه میمانیم در بحث عدم تردد مردم اقدام شد که بسیار هم تاثیر گذار بود، افزود: برای توزیع عادلانه اقلام بهداشتی نظیر ماسک مواد ضدعفونی کننده و دستکش یکبار مصرف سامانه ای اینترنتی را در استان راه اندازی گردید.

 

نوذری یادآور شد: زمینه ای فراهم شد که مردم در این سامانه ثبت نام کنند و  اقلام بهداشتی با همکاری جهاد دانشگاهی و اداره کل پست استان درب منزل به آنها تحویل داده شود که استقبال خوبی نیز در استان به همراه داشت.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام در پایان در خصوص اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی خواستار ارائه پیوست فرهنگی برای این طرح شد.

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح فاصله گذاری اجتماعی کرونا اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی سازمان های مردم نهاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۷۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستان و بلوچستان بالاترین ظرفیت معادن را دارد

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این استان بالاترین سطح شناخته شده معادن در حوزه‌های مختلف را دارد، بنابراین محروم نیست، گفت: انرژی شناخته شده و ظرفیت معادن این منطقه با ذخیره شناسایی شده نفت خوزستان برابری می‌کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، رضا شریفی در جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن که در سالن همایش‌های بین‌المللی پردیس دانشگاه زابل برگزار شد، اظهار داشت: سیستان و بلوچستان در سال گذشته افتخارات ارزشمندی کسب کرد، همچنین در شاخص‌های توسعه و زیرساخت‌ها نیز رشد و پیشرفت چشمگیری داشت که گام برداشتن مستلزم پیوست اجتماعی، فرهنگی و هنری است، به طوری که امنیت بدون پیوست فرهنگی و اجتماعی امنیت با ثباتی نخواهد بود.

وی با اشاره به اینکه امنیت باید اجتماعی باشد، تصریح کرد: داشتن استعداد و دغدغه در این راستا می‌تواند به امن شدن و خوشنامی و معرفی استعدادهای سیستان و بلوچستان کمک کند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این استان بالاترین سطح شناخته شده معادن در حوزه‌های مختلف را دارد، بنابراین محروم نیست، افزود: انرژی شناخته شده و ظرفیت معادن این منطقه با ذخیره شناسایی شده نفت خوزستان برابری می‌کند.

شریفی با بیان اینکه ضریب هوشی نخبگان و دانش‌آموزان سیستان و بلوچستان از سطح ملی فراتر است و این را ثابت کرده‌اند، تاکید کرد: ریش سفیدان و مسئولان باید جوانان، نوجوانان و نخبگان شناسایی شده را جدی بگیرند و حمایت و هدایت کنند تا در جایگاه تصمیم‌گیری و مشورت دادن به تیم مدیریت استان و کشور قرار بگیرند.

وی تصریح کرد: اگر می‌خواهیم سیستان و بلوچستان را با هزینه کمتری مدیریت کنیم باید یک شورای مشورتی پیشکسوتان و ریش سفیدان و یک شورای مشورتی از جوانان، نوجوانان و نخبگان منتخب شناسایی شده این رویداد تشکیل دهیم.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان، خاطرنشان کرد: سال گذشته در سیستان و بلوچستان اتفاقات خوبی رقم خورد و تیم مدیریتی استان توانست به میزان چند برابر اعتبارات سالانه اعتبار جذب کند به طوری که پروژه‌های بزرگی در استان شروع شد و قرار است امسال به بهره‌برداری برسد که شاهد شکوفایی استان باشیم.

شریفی عنوان کرد: عوامل و تفکرات شیطانی استکبار با رقم زدن حوادث راسک و چابهار، نقشه داشتند مانند سال 84 و جنایت تاسوکی، سیستان و بلوچستان را دچار ناامنی کنند و تمرکز مدیریتی و اجتماعی استان را بر هم زدند تا برنامه‌ها و مصوبات عقب مانده اجرا نشود، اما با هوشیاری مردم و مسوولان دیگر قرار نیست که ما درگیر این مسائل حاشیه‌ای شویم در این راستا شعار همه‌ مردم استان باید این باشد که سیستان و بلوچستان را باهم می‌سازیم.

وی با اشاره به محروم نبودن سیستان و بلوچستان بیان کرد: ما در ذهن و فکر بعضی از مسوولان محروم هستیم، ما در روی زمین، استعدادها و نخبگانمان محروم نیستیم و باید استان را خودمان با کمک، تحمل و مهربانی هم مدیریت کنیم و این شدنی و دست یافتنی است.

شریفی تاکید کرد: یکی از هدف‌گذاری‌های ویژه این رویداد، نگاه آینده پژوهی است و این امر باید تقویت شود و تمام آنچه را که به عنوان استعداد شناسایی کرده‌ایم صدد کنیم.

وی افزود: در بحث استعدادیابی و سرمایه‌سازی مشکلی نداریم، اما در بحث سرمایه‌‌داری و حفظ سرمایه نیروی انسانی مقداری ضعف داریم و باید تدبیر کنیم و اجازه ندهیم نخبگان هدر بروند و از نخبگان به بهترین شکل استفاده کنیم.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان، گفت: ما به اندازه کافی در استان از تعصبات قومی و مذهبی هزینه داده‌ایم و باید حل شود و ما هنرمندان و بزرگانی داریم که تاریخ‌ساز شده‌اند.

وی افزود: معدل سیستان و بلوچستان معدلی رو به رشد و تیم استان تیم مقتدری است و ابقای مدیران بسته به رضایت مردم است و ما مدیران را براساس نظر مردم ارزیابی می‌کنیم.

شریفی با بیان اینکه یک پروژه تمام شده بهتر از 10 پروژه نیمه تمام است، تاکید کرد: مسئولان و نمایندگان مردم باید اولویت‌های سیستان و بلوچستان را شناسایی کرده و همه ما متمرکز شویم و آن را به نتیجه برسانیم و عقب ماندگی ها را باید جبران کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تولید ۲۰ محصول دانش‌بنیان در شرکت‌های زیرمجموعه اوقاف
  • ۳.۵ درصد از رشد اقتصادی ایلام مربوط به بهره وری است
  • محیط زیست عرصه تقویت بنیان‌های اجتماعی با بهره گیری از توان بانوان است
  • سیستان و بلوچستان بالاترین ظرفیت معادن را دارد
  • استفاده حداکثری از ظرفیت «اسکاپ» برای اجرای برنامه‌های توسعه‌ای کشور
  • تحقق اهداف نظام اسلامی در دانشگاه‌ها با همکاری بسیج اساتید و نهاد
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • دستگاه‌ها دلیل عدم اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی را اعلام کنند
  • اجرای روشنایی جاده کمربندی بندر امام خمینی به آبادان
  • بهره‌مندی ۶۱ هزار نفر از اصحاب فرهنگ و هنر از بیمه تأمین اجتماعی