Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی رییس سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی از تولید ماسک و لباس بیمارستانی در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تبریز با همکاری بسیج دانشجویی استان و اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری خبر داد.

دکتر جعفر محسنی در گفت‌وگو با ایسنا در تشریح این خبر اظهار کرد: با تهیه مواد اولیه از دانشگاه علوم پزشکی تبریز، کارگاه دوخت ماسک مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی با همکاری دانشجویان این مرکز و جمعی از دانشجویان بسیجی استان از شنبه نهم فروردین ماه راه اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، افزود: در مراحل بعدی نیز دوخت لباس و ملحفه‌های بیمارستانی را با همکاری دانشجویان ادامه خواهیم داد.

وی از تولید روزانه ۲۰۰ عدد ماسک در این کارگاه خبر داد و گفت: با افزایش تعداد نیرو و تکمیل کادر متخصص در زمینه دوخت، بر میزان ماسک‌ها افزوده خواهد شد و اقداماتمان تا زمان ریشه کن شدن ویروس کرونا ادامه خواهد داشت.

محسنی با اشاره به درگیری کشورمان با ویروس کرونا، بیان کرد: کادر پزشکی و مردم در حال مبارزه با این ویروس هستند و تمام اقشار جامعه در این خصوص باید احساس مسئولیت کند، سازمان جهاددانشگاهی استان نیز از تمام ظرفیت های خود برای کمک به سیستم سلامت کشور برای نابودی کرونا استفاده می کند.

مدیر مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی تبریز نیز با اشاره به وجود رشته تحصیلی و کارگاه خیاطی در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی، گفت: مسئولان این مرکز نیز با احساس مسئولیت این اقدام را برای مبارزه با ویروس کرونا و کمک به رزمندگان سلامت کشور انجام دادند.

رباب نوروزی، با اشاره به حضور مردم در صحنه در دوران هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: همانگونه که سال‌ها قبل که کشورمان درگیر جنگ با رژیم بعثی بود، مردم احساس مسئولیت کرده و از رزمندگان در پشت جبهه پشیبانی کردند و حتی زنان خانه دار نیز با بسته‌بندی مواد غذایی به رزمندگان کمک می‌کردند، امروز نیز همگی باید در صحنه حضور داشته و پشتیبان مسئولان و رزمندگان جبهه سلامت باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی جهاد دانشگاهی تولید ماسک ویروس کرونای جدید مرکز علمی کاربردی جهاد جهاد دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۷۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰درصد بازار شیرینی و شکلات کشور در دست صنایع آذربایجان شرقی است

به گزارش خبرنگار مهر، مالک رحمتی صبح روز چهارشنبه در مراسم گشایش نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات تبریز، افزود: نشان تجاری باید به گونه‌ای باشد که مردم در داخل و خارج کشور آن را بشناسند، اگر محصولی با نشان تجاری در دنیا شناخته شده و مردم به آن اعتماد کنند یعنی تولید پایدار است.

وی ادامه داد: محصول دارای نشان تجاری اگر بازارسازی نشود، ناقص بوده و احتمال دارد در مسیر صعودی تولید زمین بخورد.

وی با بیان این‌که تولید باکیفیت، ساختن نشان تجاری مؤثر و قابل اعتماد برای دنیا و بازارسازی سه اصل مهم در صنعت شیرینی و شکلات است، گفت: کار نمایشگاه‌ها نیز بازارسازی است و طراحی یک نمایشگاه خوب بین المللی موجب می‌شود تا بتوانیم محصول خود را به دنیا عرضه کنیم.

رحمتی با اشاره به اینکه این نمایشگاه پس از ۱۷ دوره برگزاری در کشور برای نخستین بار در تبریز برگزار شده است، افزود: این نمایشگاه اکنون به جای اصلی خود بازگشته است و آذربایجان شرقی، قطب صنایع غذایی و محصولات شیرینی و شکلات در کشور است.

وی ادامه داد: تقریباً ۱۰۰ درصد بازار شیرینی و شکلات کشور در دست صنایع آذربایجان شرقی بوده و سالانه ۲۱۵ هزار تن صادرات به ۷۹ کشور خارجی انجام می‌گیرد.

استاندار آذربایجان شرقی بر لزوم توجه به انعکاس رسانه‌ای نمایشگاه‌ها تاکید کرد و افزود: با معرفی محصولات و دستاوردهای نمایشگاه‌ها از طریق رسانه و شبکه‌های مجازی که امروز در موضوع بازارسازی نقش قابل توجهی را ایفا می‌کنند، می‌توان شاهد توسعه بازار صنایع بود.

کد خبر 6087201

دیگر خبرها

  • رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان در سمت خود ابقا شد
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • برگزاری رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در آذربایجان شرقی
  • بسترسازی برای مشارکت بخش خصوصی در ایجاد پایگاه‌های بزرگ‌داده
  • ۱۰۰درصد بازار شیرینی و شکلات کشور در دست صنایع آذربایجان شرقی است
  • گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز
  • تدوین برنامه راهبردی و عملیاتی جهش تولید در استان
  • اصفهان، آذربایجان شرقی و خراسان رضوی رتبه‌دار در تولید شیر
  • رتبه نخست بستان آباد در تولید قارچ دکمه‌ای در آذربایجان شرقی
  • برگزاری مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای در تبریز