Web Analytics Made Easy - Statcounter

حامد موسوی، نماینده ائتلاف الفتح در پارلمان عراق امروز یکشنبه خواستار برگزاری یک جلسه پارلمانی برای بحث درباره قصد آمریکا مبنی بر انجام یک عملیات جدید در عراق شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری گروه النجباء عراق، حامد موسوی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که ما به عنوان نمایندگان ملت عراق از همه سیاستمداران کشور می‌خواهیم تا فورا یک جلسه پارلمانی برای بحث درباره قصد آمریکا برای مورد هدف قراردادن عراق و نقض مجدد حاکمیت آن٬ برگزار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این نیویورک تایمز از برنامه ایالات متحده برای تشدید نبرد نظامی علیه گروه‌های مقاومت خبر داده بود.

این مساله واکنش حشد شعبی را به دنبال داشت و یکی از مسئولان این گروه آن را به مثابه هدف قرار دادن نه یک گروه خاصی بلکه همه ملت عراق دانست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۷۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود ازبکستان و عراق به جمع ۸ تیم برتر فوتسال جام ملت‌های آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم‌های ملی فوتسال ازبکستان و عراق از گروه B، جام ملت‌های آسیا، راهی مرحله یک چهارم پایانی این دوره از رقابت‌ها شدند.   در ادامه رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیابه میزبانی شهر بانکوک کشور تایلند امروز از گروه B، تیم‌های ملی فوتسال عراق و استرالیا به مصاف هم رفتند این دیدار در نهایت با نتیجه ۶ به ۲ پایان رسید.   در دیگر دیدار این گروه نیز تیم‌های ملی فوتسال ازبکستان و عربستان مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند که در پایان ازبکستان با نتیجه ۳ به یک تیم برتر میدان شد.    با توجه به این نتایج، تیم ملی فوتسال ازبکستان با ۹ امتیاز به عنوان صدرنشین به دور بعد صعود کرد و تیم عراق نیز با ۶ امتیاز راهی مرحله بعد شد.

دیگر خبرها

  • هواپیما‌های ائتلاف آمریکایی ۱۴ بار در روز حریم هوایی سوریه را نقض کردند
  • درخواست مردم افغاستان از ایران: بزن همسایه
  • نماینده پارلمان عراق: ترکیه ۵۰۰۰ بار حاکمیت عراق را نقض کرده است
  • ممانعت نتانیاهو از برگزاری جلسه کابینه جنگ برای بررسی اهداف جنگ
  • صعود ازبکستان و عراق به جمع ۸ تیم برتر فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • سایه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پارلمان اروپا بر سیاست‌های گذار از انرژی
  • سفر قریب الوقوع اردوغان به عراق پس از ۱۳ سال
  • جنایات اسرائیل اعتبار قوانین بین‌المللی را نابود می‌کند
  • هوش مصنوعی قوانین دادرسی فدرال آمریکا را ضربه فنی کرد
  • جلسه سرپایی عنایتی با گلزن پیکان (عکس)