Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار بوشهر با اشاره به وقوع سیل در استان گفت: سیل و تگرگ ۶۵ میلیارد تومان به بخش‌های مختلف استان بوشهر خسارت وارد کرد. ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، عبدالکریم گراوند ظهر امروز در نشست ویدئو کنفرانس با رییس جمهور با اشاره به توسعه زیرساخت‌های درمانی اظهار داشت: با تلاش‌های انجام شده در دولت تدبیر و امید میزان تخت‌های بستری درمانی استان 2 برابر نسبت به گذشته افزایش یافته و از 880 تخت به 1400 تخت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ساخت بیمارستان اورژانس هسته‌ای در بوشهر خاطر نشان کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده ان‌شالله امسال این بیمارستان 110 تختخوابی هم افتتاح می‌شود.

وی، به تاثیر شرکت‌های دانش بنیان در تامین نیازهای جامعه در مقابله با ویروس کرونا پرداخت و بیان کرد: این شرکت‌ها در تولید ژل‌ها و مواد ضدعفونی کننده در راستای مقابله با بیماری کرونا خوب عمل کردند.

استاندار بوشهر، با بیان اینکه از 10 شهرستان این استان 8 شهرستان بندری است به آخرین آمار مبتلایان به کرونا در استان بوشهر پرداخت و بیان کرد:بیماران کرونایی در استان بوشهر تاکنون  85 نفر است که 73 نفر بهبود یافتند و متاسفانه شش نفر فوت کرده‌اند.

گراوند با بیان اینکه در مدت شیوع کرونا 2 هزار و 872 بیمار تنفسی به مراکز درمانی استان مراجعه کردند خاطرنشان کرد: از این تعداد یک‌هزار و 136 نفر بستری و پس از درمان  یک‌هزار و 88 نفر ترخیص شدند  و 48 نفر هم بستری هستند.

وی افزود: کادر درمانی و پرستاری استان بوشهر تلاش زیادی در این راستا کرده‌اند که  3 پرستار مراکز درمانی استان به ویروس کرونا مبتلا شدند که اکنون در وضعیت خوبی هستند.

وی با بیان اینکه در استان بوشهر روند ثابتی در شیوع کرونا داشتیم خاطرنشان کرد:  اوج ابتلا در یک روز 10 نفر بود که اکنون مبتلایان بهبود یافته و  در قرنطینه خانگی هستند.

استاندار بوشهر با اشاره به طرح غربالگری وزارت بهداشت گفت: 80 درصد  جمعیت  استان بوشهر در طرح غربالگری تشخیص کرونا شرکت کرده‌اند.

گراوند با بیان اینکه مردم استان بوشهر استقبال خوبی از طرح فاصله گذاری اجتماعی کرده‌‌اند افزود: در حالی که سال گذشته در این ایام مصرف بنزین در استان 2 میلیون لیتر گزارش شد اما این رقم  امسال به یک میلیون و 30 هزار لیتر رسید و پس از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی هم به 933 هزار لیتر کاهش یافته است.

استاندار بوشهربه اقدامات استان برای وقوع سیل هفته گذشته پرداخت و گفت: در جریان بارش تگرگ در شهرستان جم 160 هکتار باغات این شهرستان آسیب دید.

سیل بیش از 10 میلیارد ریال به تاسیسات برق استان بوشهر خسارت زد 7 میلیون مترمکعب آب باران در سد رئیسعلی‌دلواری استان بوشهر ذخیره شد‌ سیل و تگرگ 363 میلیارد ریال به اراضی کشاورزی استان بوشهر خسارت وارد کرد

گراوند با بیان اینکه سیل در کنگان علاوه بر خسارت به زیرساخت‌های شهری و اراضی کشاورزی، متاسفانه یک کشته بر جای گذاشت افزود: کل خسارت وارده به بخش کشاورزی و زیرساخت‌های شهری ناشی از سیل و تگرگ در استان 65 میلیارد تومان برآورد شده است.

انتهای پیام/190/ش

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان بوشهر خسارت استاندار بوشهر سیل و تگرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۷۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنگره شهدای غریب استان بوشهر برگزار می‌شود

اکبر پورات  در نشست ستاد اجرایی شهدای غریب استان بوشهر اظهار داشت: باید با استفاده از ظرفیت‌های موجود استان در اجرای برنامه‌های شاخص در زمینه‌های مختلف به ویژه برگزاری اجلاسیه شهدای غریب در خرداد ماه، تهیه مستند از شهدای شاخص استان و نیز به روز رسانی اطلاعات و آمار شهدا مد نظر قرار گرفته شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: این کنگره به جهت معرفی زوایای دیگری از حماسه‌ها و استقامت‌های دوران دفاع مقدس و اهمیت و ارج نهادن به شهدای غریب در نوع خود نوآورانه و ارزشمند است.

وی افزود: برنامه‌های درنظرگرفته شده برای پاسداشت شهدای غریب درشورای هماهنگی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان به کمیته‌های استانی جهت اجرا و برنامه ریزی لازم ارائه خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه باید فرهنگ نامه شهدای غریب در اسارت و یک کتاب در این زمینه تهیه و تدوین شود گفت: یادواره شهدای غریب در اسارت در هر استان و کنگره ملی آن نیز امسال به صورت سراسری برگزار می‌شود.

پورات عنوان کرد: از اصحاب رسانه می‌خواهیم که در این زمینه اطلاع رسانی کرده تا جامعه نسبت به وجود این عزیزان آگاهی پیدا کنند، چون بسیاری از افراد وقتی که برای آنها توضیح داده می‌شود تازه متوجه می‌شوند که شهدایی هستند که در اسارت به شهادت رسیده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • سیلاب به ۵ هزار هکتار موزستان زرآباد خسارت سنگین وارد کرد +فیلم
  • خسارت بارش‌های بهاره به ۶ هزار هکتار از مزارع استان
  • سیل ۱۵۰۰ میلیارد تومان به کهگیلویه وبویراحمد خسارت زد
  • بانک تجارت؛پیشتاز در تسهیلات تکلیفی
  • بیشترین خسارت بلوچستان سیل به جاده‌ها وارد شده است
  • بیشترین خسارت سیل به جاده‌ها وارد شده است
  • کنگره شهدای غریب استان بوشهر برگزار می‌شود
  • هواشناسی ایران / هشدار رگبار و وقوع سیلاب برای ۴ استان
  • نقش و جایگاه ارتش تبیین و اطلاع‌رسانی شود
  • بارندگی، سه میلیارد ریال به شهرستان دیّر خسارت وارد کرد