Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@12:55:20 GMT

کرونا شوخی بردار نیست در خانه بمانید و سفر نروید

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۷۳۳۰

کرونا شوخی بردار نیست در خانه بمانید و سفر نروید

استاندار زنجان پس از بازدید از روند اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان گفت: مردم برای قطع زنجیره انتقال در خانه بمانند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  فتح الله حقیقی هدف از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی را کاهش تماس ها و مخاطرات دانست و افزود: براساس رصد دستگاههای تردد شمار که در ورودی و خروجی شهرهای استان به ثبت رسیده است رفت و آمد خودرها در چند روز گذشته از سال جدید  حدود 70 درصد کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقام عالی استان با بیان اینکه کرونا شوخی بردار نیست و سختگیریهایی که در اجرای این طرح اعمال می شود فقط برای سلامتی مردم است و اگر کسی هنوز از سفر برنگشته هر چه سریعتر به وطن خود بازگردد.

استاندار زنجان تاکید دارد در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی ساکنین بومی هر شهر مجاز به ورود به شهر هستند و برای شناسایی افراد بومی ارایه کارت ملی، بیمه نامه و پلاک خودرو ملاک است و رانندگان بومی باید با استفاده از کنار گذر شهرها به مسیر خود ادامه دهند تا به شهر خود برسند.

نماینده عالی دولت در استان از هماهنگی دستگاهها و حمایت دستگاه قضا بعنوان ضمانت اجرای آن اشاره کرد و گفت: در 24 ساعت گذشته متاسفانه برخی به تذکرات توجهی نکردند که اعمال قانون شدند،البته توصیه ما در برخورد با هموطنان ارشادی و بصورت احترام آمیز است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خانه سفر استاندار زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۷۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق شعار سال جزو وظایف ارکان نظام اسلامی است

معاون عمرانی استاندار زنجان گفت: تحقق شعار سال مختص به یک سال نیست، بلکه جزو وظایف ارکان نظام اسلامی است که مردم را در تولید و توسعه مشارکت دهد و به دنبال آن عدالت اجتماعی و توازن نیز رخ می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا در زنجان، محمد شعاعی، امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت -در همایش روز شوراها با بیان اینکه سه سال از عمر دولت مردمی سیزدهم سپری می‌شود که در این مدت پستی، بلندی و اتفاقات تلخ و شیرین زیادی رخ داده است، اظهار کرد: عزم جدی بر این است که در جهت توسعه و آبادانی کشور و رفع مشکلات مردم حرکت کنیم.

وی با اشاره به نام‌گذاری، شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم گفت: این شعار، خاص و عمیق است و مدت‌هاست که از آن حرف زده می‌شود اما در عمل مشکلات زیادی وجود دارد که باید برای رفع آنها و تحقق شعار سال همت مضاعف داشت.

معاون عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه مدیریت استان نیز از ابتدای سال و برای تحقق شعار اقداماتی را مورد توجه قرار داده است، افزود: تحقق شعار سال مختص به یک سال نیست، بلکه جزو وظایف ارکان نظام اسلامی است که مردم را در تولید و توسعه مشارکت دهد و به دنبال آن عدالت اجتماعی و توازن نیز رخ می‌دهد.

وی با بیان اینکه در توسعه اقتصادی می‌توان اعداد و ارقام اعلام کرد، اظهار داشت: نباید از توسعه اجتماعی فاصله گرفت چرا که این اصلی‌ترین شاخص، توانمندی و دارایی نظام مردم هستند.

شعاعی اقدام مهم استان را به سرانجام رساندن نهضت ملی مسکن عنوان کرد و گفت: این موضوع با تولید و معیشت در ارتباط است و بر این اساس تمام ارکان دولت و دستگاه‌های مختلف باید دست به دست هم دهند تا شعار امسال محقق شود.

این مسئول با بیان اینکه در استانداری زنجان دو روز در هفته طی جلساتی مباحث مربوط به شعار سال رصد می‌شود گفت: موضوع مربوط به ارتقای تولید با مشارکت مردم با جدیت پیگیری و تلاش می‌شود این مهم به نتیجه مطلوب برسد.

کد خبر 747878

دیگر خبرها

  • تحقق شعار سال جزو وظایف ارکان نظام اسلامی است
  • اجرای طرح‌های بزرگ آب و برق در 20 کشور جهان توسط مهندسان بومی
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی
  • عبور قطار از فاصله چند سانتی‌متری ساختمان‌ها + فیلم
  • برگزاری رویداد مانوین با رویکرد بومی سازی فناوری نرم
  • بارسلونا در خطر از دست دادن یک جام دیگر
  • شوخی محمدرضا گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی
  • راه‌حل‌های یک پژوهشگر علوم اجتماعی برای افزایش جمعیت
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • پس‌لرزه‌های توئیت عجیب کریمی قدوسی درباره بمب اتم