Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن گفت: سامانه‌های پدافندی فاطر یک موفق شد جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی را که قصد حمله هوایی به صنعا را داشتند، فراری دهد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  جنگنده‌های ائتلاف سعودی در حالی قصد حمله به صنعا را داشتند که ساعاتی پیش این ائتلاف مدعی شده بود یک موشک بالستیک در آسمان ریاض منهدم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  ائتلاف سعودی مدعی شد این موشک‌ها از یمن به خاک عربستان شلیک شدند.   مقام‌های یمنی تاکنون واکنشی به این ادعا نشان ندادند. تجاوز نظامی ائتلاف سعودی - اماراتی به یمن وارد ششمین سال شده است.   در این تجاوز نظامی ده‌ها هزار نفر از مردم یمن جان خود را از دست داده‌اند.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: پدافند هوایی یمن جنگنده های سعودی صنعا فاطر1 ائتلاف سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۷۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین نبرد هوایی بین یک جنگنده تحت کنترل هوش مصنوعی و انسان انجام شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، دارپا، آژانس تحقیقاتی پیشرفته دفاعی دولت آمریکا، با انتشار این اطلاعات فاش کرد که این نبرد هوایی ماه سپتامبر سال گذشته میلادی بین یک جنگنده «اف-۱۶» به خلبانی یک انسان با یک هواپیمای نظامی آزمایشی مجهز به هوش مصنوعی در پایگاه نیروی هوایی ادواردز در کالیفرنیا صورت گرفت.

گفته می‌‌شود این نبرد هوایی در ارتفاع بیش از ۶۰۰ متر از سطح زمین برای آزمایش میزان قدرت و پیشرفت هوش مصنوعی انجام شد. ارتش آمریکا در مورد این نبرد‌ هوایی اطلاعاتی فاش نکرده است.

دارپا در بیانیه مطبوعاتی خود از نبرد بین یک هواپیمای کنترل شده با هوش مصنوعی و یک هواپیمای کنترل شده توسط انسان به عنوان «نقطه عطفی در تاریخ» یاد کرده است.

ارتش آمریکا چند سال است که بر روی تولید هواپیماهایی نظامی کار می‌کند که توسط هوش مصنوعی هدایت می‌شوند. نیروی هوایی ایالات متحده پیش از این تجربه چند مورد شبیه سازی نبرد هوایی به شکل مجازی را به عنوان بخشی از برنامه تکامل نبرد هوایی (ACE) داشته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لحظه ترور یکی از رزمندگان سامانه پدافند هوایی حزب الله
  • بزرگداشت شهید قرنی در مرکز پدافند هوایی سمنان
  • پدافند هوایی روسیه ۱۰۴ پهپاد اوکراینی را سرنگون کرد
  • جزئیات شلیک پدافند هوایی ارتش در اصفهان از زبان رئیس کمیسیون امنیت /با اردن تعارف نداریم، باید پاسخگو باشد /به هر حمله، پاسخ می دهیم
  • بی‌بی‌سی: عبور موشک‌های ایران از پدافند هواییِ چند لایه اسرائیل
  • اولین نبرد هوایی بین یک جنگنده تحت کنترل هوش مصنوعی و انسان انجام شد
  • هواپیما‌های ائتلاف آمریکایی ۱۴ بار در روز حریم هوایی سوریه را نقض کردند
  • بی‌بی‌سی: موشک‌های ایران از پدافند هواییِ چند لایه اسرائیل عبور کردند
  • حملات هوایی گسترده رژیم صهیونیستی به شهر غزه
  • (ویدیو) پیش بینی فایننشال‌تایمز از سرنوشت پدافند هوایی رژیم صهیونیستی