Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست شرکت آب منطقه ای گلستان از بسته شدن دریچه های سد های استان برای آبگیری مخازن سدها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان: سید محسن حسینی در ششمین جلسه فوق العاده کمیته مدیریت بحران وپدافند غیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان در سال 99 اظهار کرد: با توجه به پیش بینی بارشهای هفته آتی و مقدار روانآب موجود رودخانه ها، مقررشد، دریچه های سد بوستان با توجه به ظرفیت خالی 45 درصدی آن تا تصمیمات بعدی بسته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی افزود: بسته شدن دریچه های خروجی سد وشمگیر و آبگیری مخازن فرعی آن و  بستن دریچه های خروجی سد گلستان با توجه به ظرفیت خالی 31 درصدی آن تا بررسی بارش آتی که در جلسه بعدی مورد بحث قرار خواهد گرفت ، از دیگر تصمیمات این جلسه بود.

وی ادامه داد : بررسی اختلال در رفت و آمد رانندگان بیلهای مکانیکی و برخی کارمندان شرکت و پیمانکاران به علت ضوابط اضطراری بیماری روزهای اخیر و گزارش روند احداث دایک حفاظتی گمیشان ، لایروبی رودخانه ها و زهکشها ، ترمیم دیواره های تخریب شده رودخانه ها و نیاز به تنقیه برخی پلها از دیگر مسائل مطروحه در ششمین جلسه کمیته مدیریت بحران شرکت آب منطقه ای گلستان بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۷۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش بی وقفه کارکنان شرکت آب منطقه‌ای یزد در مواجهه با سیل

جواد محجوبی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای یزد گفت: در بارندگی روز گذشته در استان سستی و ناهمواری جاده‌های غالباً خاکی و صعب العبور و همچنین تاریکی و دید بسیار کم شبانه، مانع از نقش آفرینی و تلاش جهاد گونه در موقعیت‌های پرخطر سیلابی استان نشد. 

وی افزود: علی رغم وجود تهدید‌های جانبی در بارش‌های رگباری کم نظیر اخیر، شب گذشته عوامل فنی و گروه‌های گشت و بازرسی شرکت آب منطقه‌ای یزد در بند‌های خاکی و مسیل‌های در معرض آسیب حاضر شدند و با رصد پیوسته خطرات احتمالی، تمهیدات لازم را پیش بینی کردند. 

گفتنی است مدیرعامل، معاونین و مدیران شرکت علاوه بر حضور شبانه در مکان‌های مذکور، امکانات و ماشین آلات در اختیار را برای حضور میدانی و عملیات عمرانی موردنیاز بسیج کردند. رصد لحظه‌ای آمار بارندگی براساس مدل‌های مختلف علمی و دبی ورودی رودخانه‌ها و بند‌ها و ارسال هشدار‌های لازم به مسئولین ذیربط نیز از مهمترین اقدامات این شرکت در حوادث اخیر محسوب می‌شود. 

شایان ذکر است در بارندگی اخیر، دبی اندازه گیری شده در رودخانه تفت به ۹۲ مترمکعب در ثانیه با دوره بازگشت بیش از ۱۰۰ سال رسید. این حجم از رواناب می‌تواند به خوبی گویای تلاش‌های تاثیرگذار عوامل میدانی کلیه دستگاه‌های ذیربط در مدیریت و کنترل خسارات ناشی از آن باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • پیکر ۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد
  • همچنان حدود ۴۵ راه روستایی بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است
  • صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان
  • انجام عمل بسته دریچه آئورت برای نخستین‌ بار در غرب کشور
  • انجام عمل بسته دریچه آئورت برای اولین‌بار در غرب کشور
  • تلاش بی وقفه کارکنان شرکت آب منطقه‌ای یزد در مواجهه با سیل
  • جلسه تحلیل و بررسی مسائل منطقه برگزار شد
  • افزایش چهار برابری لایروبی رودخانه‌های مازندران.
  • بررسی مشکلات دو واحد تولیدی و معدنی استان یزد
  • ذخیره غیر اصولی آب به خاطر ترس از خشکسالی