Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-استاندار تهران اعلام کرد: بر اساس ابلاغ وزارت کشور تردد خودروهای پلاک استان تهران و البرز در دو استان بلامانع است.

به گزارش ایسنا، محسنی بندپی با اشاره به اثرات طرح محدودیت تردد اظهار داشت: این طرح اثرگذاری موثری در کاهش ترددها در استان تهران داشته است.

وی ادامه داد: در استان تهران به صورت ابتکاری با هماهنگی راهور و نیروی انتظامی تهران بزرگ و همچنین نیروی انتظامی شرق و غرب استان پیامک مربوط به محدودیت تردد به مالکان خودروها و به همین نسبت به اصناف ارسال می شود تا اطلاع رسانی به درستی انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار تهران سپس بیان کرد: با توجه به پیوستگی جغرافیایی و فعالیتی بین استان تهران و استان البرز این طرح در محدوده دو استان یکپارچه دیده شده، از اینرو برای تردد خودروهای البرز در استان تهران مشکلی وجود ندارد و پیشنهاد می شود در استان البرز نیز این امکان فراهم شود.

محسنی بندپی در ادامه با اشاره به موافقت وزارت کشور با این پیشنهاد تاکید کرد: بر اساس ابلاغ وزارت کشور تردد خودروهای پلاک استان تهران و البرز در دو استان بلامانع است، از اینرو با این ابلاغ زمینه تسهیل شرایط رفت و آمد بین دو استان فراهم می شود.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: تردد خودروهای استان تهران دو استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۷۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد بیش از ۱۰۰ هزار نفر مسافر ازپایانه مرز رازی خوی

معاون استاندار آذربایجان غربی و فرماندار ویژه شهرستان خوی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه در سایه امنیت و آرامش در ایام عید امسال، بیش از ۱۰۰ هزار نفر از مرز رازی خوی تردد کردند که این می‌تواند در اقتصاد کشور، منطقه و شهرستان مفید باشد.

کریم علی نژاد گفت: در تحقق شعار سال مقام معظم رهبری، باید از توانمندی‌های نخبگان و با مشارکت مردم شهر خودمان و با پیگیری‌های مکرر برای رفع موانع که در شهرستان وجود داردآن موانع را برداریم مشکلات شهر را حل کنیم.

وی تصریح کرد: ظرفیت‌های خوبی از لحاظ نیروی انسانی و از لحاظ کشاورزی، صنایع و دامداری در شهرستان وجود دارد و با استفاده از آنها رونق اقتصادی در این منطقه توسعه می‌یابد.

علی نژاد به اتمام طرح‌های نیمه تمام در این شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: روحیه انقلابی و مدیریت جهادی در راستای اتمام طرح‌های نیمه تمام راهگشا است و باید مصوبات سفر ریاست جمهور و استاندار به شهرستان تا رسیدن به نتیجه مطلوب پیگیری شود.

فرماندار خوی می گوید: تعامل، همکاری و هم افزایی دستگاه‌های اجرایی در پیشگیری و رصد آسیب‌های اجتماعی لازم و ضروری است و با فرهنگ سازی تمام آسیب‌های اجتماعی در شهر کم رنگ و به طور کلی رفع می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • تبدیل وضعیت استخدامی اساتید از طریق ارتقای مرتبه ابلاغ شد
  • تبدیل وضعیت استخدامی اساتید از طریق ارتقای مرتبه آنها ابلاغ شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۳۱ فروردین / تردد روان در محورهای شمالی
  • گالری گردی آخر هفته در نمایشگاه‌های جدید تهران
  • پلمب ۴۵۲ خانه پلاک قرمز در تهران
  • تردد بیش از ۱۰۰ هزار نفر مسافر ازپایانه مرز رازی خوی
  • کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز
  •  کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز
  • تردد پاک به معنای واقعی با موتورهای هیدورژنی پرقدرت
  • ماجرای ماشین‌های دوربین‌دار پلیس‌ در تهران | بیشترین تردد خودروهای دوربین‌دار در ۳ منطقه | موتورسیکلت‌های پلیس با دوربین در ۶ جهت