Web Analytics Made Easy - Statcounter

زارع اظهار کرد: اقدامات گروه‌های جهادی در تولید ملزومات کادر درمانی و اقلام بهداشتی با کمک و مساعدت‌های مالی خیران و موکب‌ها، فعالیتی ارزشمند و ستودنی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «ارسلان زارع» عصر امروز (یکشنبه، ۱۰ فروردین) در حاشیه بازدید از کارگاه تولید لباس ایزوله که توسط یکی از گروه های جهادی در نوخاله شهرستان صومعه‌سرا ایجاد شده، در جمع خبرنگاران گفت: لوازم بهداشتی و ملزومات محافظت شخصی از جمله گان، لباس یک‌سره، کلاه، دستکش و ماسک از نیازهای ضروری و مستمر کادر درمانی استان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار گیلان با بیان اینکه علیرغم تلاش‌های صورت گرفته، کماکان درخصوص لوازم موردنیاز کادر درمانی و مردم کمبودهایی وجود دارد، تاکید کرد: گروه‌های جهادی با اقدامات فداکارانه و با استفاده از کمک‌ و مساعدت‌های مالی خیران و موکب‌ها که همواره در مناسبت‌ها در کنار مردم بوده‌اند، فعالیت‌های ارزشمند و ستودنی است.

 

وی با تشکر و قدردانی از دست اندرکاران گروه جهادی در نوخاله صومعه‌سرا، گفت: این اقدام خداپسندانه در ایام ماه شعبان، قطعا مورد توجه خداوند قرار گرفته و اجر و پاداش اخروی را به همراه دارد.

 

زارع تصریح کرد: یکی از ارزش‌های خدمات گروه‌های جهادی، جذب مشارکت خیران و انجام اقدامات جهادگرانه در کنار دولت و کادر درمانی در عرصه سلامت است.

 

استاندار گیلان با اشاره به فعالیت این کارگاه تولیدی لباس ایزوله، اذعان کرد: این کارگاه می‌تواند در روز بیش از ۶۰۰ دست گان و لباس یک‌سره تولید کرده و در اختیار مراکز درمانی و بیمارستانی استان قرار دهد.

پایان پیام/164

منبع: شبستان

کلیدواژه: ارسلان زارع گروه های جهادی استاندار گیلان گروه های جهادی کادر درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۷۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت مسجد در روستای دره بید در بخش ممبی توسط گروه جهادی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، بخشدار ممبی گفت: این گروه جهادی ۲۰ نفره با کمک اهالی بخش در قالب دو گروه  به ساخت این مسجد اقدام کردند.
عبدالصالح داستان افزود: این مسجد در زمینی به مساحت ۴۰۰ متر مربع و زیربنای ۲۰۰ متر مربع برای رفاه حال اهالی و استفاده گردشگران و مسافران در این منطقه احداث شد.
وی گفت: برای ساخت این مسجد بیش از ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شد.
خوبپور فرمانده حوزه مقاومت بسیج بخش ممبی افزود: همه هزینه‌های ساخت مسجد از طریق کمک‌های مردمی و اعضای شرکت کننده در این اردوی جهادی تهیه شد.
فرمانده حوزه بسیج دانشگاه پیام نور یاسوج هدف اصلی این گروه را محرومیت زدایی از روستا‌ها و توسعه مناطق کمتر برخوردار عنوان کرد.
رستمی افزود: روستای دره بید از توابع بخش ممبی شهرستان بهمئی است .

دیگر خبرها

  • قدردانی فرماندار رفسنجان از عملکرد گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل
  • ساخت خانه بهداشت در روستای «کاشک» با کمک خیرین و گروه‌های جهادی
  • توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی در شهرستان اردبیل در دست اقدام است
  • ساخت مسجد در روستای دره بید در بخش ممبی توسط گروه جهادی
  • دهگردشی و ارایه خدمات بهداشتی درمانی در روستا‌های صعب العبور طالقان
  • ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی به سرانه درمانی البرز افزوده می شود
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه
  • تصادف منجر به فوت در چهارمحال و بختیاری