Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@10:46:42 GMT

54 بیمار جدید مشکوک به کرونا در قم بستری شدند

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۷۴۰۶

54 بیمار جدید مشکوک به کرونا در قم بستری شدند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم از بستری شدن 54 بیمار جدید در بیمارستان‌های قم خبر داد و گفت: در طول یک روز گذشته 132 نفر در مراکز درمانی با تشخیص احتمال ابتلا به کرونا در پذیرش شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، دکتر محمدرضا قدیر ظهر در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته و تا ساعت ۱۴ امروز دهم فروردین ماه، ۱۳۲ نفر در مراکز درمانی با تشخیص احتمالی ابتلا به کرونا پذیرش شده اند که ۵۴ نفر از این تعداد در بخش‌های بیمارستان‌ها بستری و مابقی پس از معاینه و بررسی در بخش اورژانس مراکز با دستورات دارویی و بهداشتی مرخص شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: همچنین در شبانه روز گذشته، ۳۰ نفر از بیماران بستری در بخش‌ها پس از بهبودی توسط پزشکان معالج از بیمارستان ترخیص شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم تاکید کرد: مراکز بیمارستانی و پایگاه های بهداشتی استان طبق برنامه و در راستای تکالیف محوله از سوی ستاد کروناویروس دانشگاه علوم پزشکی قم آماده خدمت رسانی به بیماران و شهروندان در همه حوزه های بهداشتی و درمانی است.

وی گفت: بنابر اعلام وزارت بهداشت از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 2901 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شدند و مجموع بیماران شناسایی شده بر اثر این بیماری به 38309 مورد رسید.

قدیر خاطرنشان کرد: متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 123 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع قربانیان این بیماری در کشور به 2640 نفر رسید.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۷۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش بیماران ام اس در خراسان شمالی

سهیلا پیدا در گفت و گو با خبرنگار جام جم اظهار کرد: در واقع رفت و آمد بیماران مبتلا به ام اس به انجمن رو به افزایش است. وی افزود: ۷۰۰ بیمار مبتلا مبتلا به ام اس تحت پوشش این انجمن هستند که ۶۰۰ بیمار از این تعداد دارای پرونده هستند و ۱۰۰ نفر نیز به دلیل درخواست خود آن ها پرونده تشکیل نشده است. پیدا با اشاره به اینکه تعداد زیادی از بیماران مبتلا به این بیماری زنان هستند، ادامه داد: اما متاسفانه همسران این افراد بعد از اینکه بیماری آن افزایش می یابد، آن ها را ترک می کنند. وی بیان کرد: وجود یک همراه سرا در استان یکی از نیازهای اساسی این بیماران است و ما به دنبال ساخت این مکان هستیم تا آن را برای بیماران بسازیم. مدیر انجمن بیماران ام اس خراسان شمالی تصریح کرد: یکی از بزرگترین مشکلات این انجمن پوشینه بزرگسال است و خیران بیماران این انجمن را در این زمینه یاری کنند. وی خاطرنشان کرد: فضای خود انجمن ام اس به هیچ عنوان مناسب نیست به شدت با کمبود فضا مواجه است بطوریکه به عنوان مثال جایی برای صحبت روانپزشک با بیمار و ... وجود ندارد. پیدا تصریح کرد: استرس یکی از عواملی است که سبب می شود تا شدت بیماری افزایش یابد و تعدادی از بیماران ‌در زمینه هایی همچون اشتغال دچار مشکل هستند که به آن ها استرس وارد می شود و در این زمینه باید به این افراد کمک شود./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات درمانی به ۱۹۸ بیمار مبتلا به هموفیلی
  • اعلام سرانه بیمه درمان پرداختی دهک‌های اول تا نهم/ فرانشیز بستری مددجویان «صفر» شد
  • به درمان سرطان به کمک آزمایش دی‌ان‌ای امیدوار باشیم؟
  • هزینه درمان بیماران هموفیلی؛ ۱۰۰ میلیون تومان در ماه!
  • شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس
  • افزایش بیماران ام اس در خراسان شمالی
  • مدیر کانون هموفیلی ایران بیان کرد: وجود ۱۳ هزار بیمار هموفیلی در ایران
  • ۲۵۵ بیمار هموفیلی در استان کرمانشاه وجود دارد
  • خدمات درمانی به ۱۹۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در کرمانشاه ارائه می‌شود
  • بیش از ۱۳ هزار بیمار هموفیلی در ایران