Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@15:41:50 GMT

تماشای سیل، آخرین صحنه زندگی دختر زرین دشتی بود

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۷۴۳۷

تماشای سیل، آخرین صحنه زندگی دختر زرین دشتی بود

فرماندار شهرستان زرین دشت یکشنبه ۱۰ فروردین با اعلام این خبر به ایرنا گفت: پس از اطلاع رسانی اهالی محل، تیم های اورژانس و هلال احمر به محل اعزام شدند که که پس از پنج ساعت عملیات جست و جو، پیکر بی جان این فرد توسط اهالی محلی در پایین دست رودخانه پیدا شد.
ابراهیم خرم ضمن تسلیت به خانواده این مرحومه از مردم زرین دشت خواست تا پایان بارندگی های سامانه بارشی کنونی، از تردد در مسیل و حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، دختر جانباخته در این حادثه از عشایر ساکن در منطقه گستویله ساکن بخش مرکزی زرین دشت در جنوب شرقی شیراز بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس پیش از این با اشاره به تداوم فعالیت سامانه بارشی کنونی تا فردا دوشنبه ۱۱ فروردین، بر تداوم هوشیاری مردم و مسوولان برای پیشگیری از آسیب‌های احتمالی ناشی از سیلاب تاکید کرد.

رحیم آزادی در گفت و گو با ایرنا افزود: این سامانه تا فردا دوشنبه در فارس خواهد بود و عمده بارش‌ها را نیز در جنوب شرقی استان خواهیم داشت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس اظهار داشت: با ورود سامانه جدید بارشی به این استان طی ۲ روز گذشته و تا ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح یکشنبه در شهرستان داراب با ۶۷ میلیمتر بیشترین میزان بارش و در شهرستان بوانات با سه و ۲ دهم میلیمتر کمترین میزان بارش را شاهد بوده‌ایم.

وی ادامه داد: در کلانشهر شیراز نیز طی مدت مذکور ۲۲ میلیمتر باران باریده است.

پیش از این سامانه بارشی روزهای نخست فروردین ماه جاری در استان فارس موجب فوت هفت نفر و خساراتی افزون بر ۶ میلیارد ریال شد

برچسب‌ها زرین دشت مرگ ناگهانی سیل فارس پروندهٔ خبری بارش های بهاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: زرین دشت مرگ ناگهانی سیل فارس زرین دشت مرگ ناگهانی سیل فارس زرین دشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۷۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوام سامانه بارشی در استان تا فردا + فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت:در شبانه روز گذشته بیشترین بارش در فریدونشهر ۱۰.۸، نطنز ۸، خور و بیابانک ۳.۸، اسلام آباد موگویی ۳.۷، دهاقان و بویین میاندشت ۳.۴، چوپانان ۳.۱، خوانسار ۳، گلپایگان ۲.۵، زواره ۲.۳، انارک ۲.۲، شهرضا ۱.۸، داران ۱.۷، نجف آبادو بادرود با ۱.۳ میلیمتر ثبت شده است.


مینا معتمدی با بیان اینکه امروز بیشینه دما بین سه تا پنج درجه در بیشتر مناطق استان کاهش می‌یابد افزود:سامانه بارشی تا بعد از ظهر فردا در استان فعال است و در این مدت افزایش ابر، وزش باد شدید، رگبار و رعد و برق و تگرگ پیش بینی می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


به گفته وی انتظار می‌رود شدت بارش‌ها در نیمه غربی و شمالی استان بیشتر باشد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان ادامه داد: جاری شدن روان آب و اختلال در تردد، لغزندگی در گردنه‌های کوهستانی و جاده‌ها، آب‌گرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌های فصلی، تنش دمایی در سالن دامداری، مرغداری و گلخانه‌ها، باغات و مزارع، احتمال سقوط از ارتفاع، اشیا و سقوط درختان کهن از مخاطرات این سامانه است.


وی گفت: تحکیم انواع سازه‌ها، نداشتن صعود به ارتفاعات، کوهنوردی و گردشگری، نداشتن توقف در بستر مسیل‌ها و حاشیه رودخانه‌ها، محافظت از محصولات کشاورزی، هر نوع اقدام احتیاطی دیگر با توجه به فصل بارش، اقدامات لازم توسط مسئولان جهت لایروبی و پاکسازی کانال‌ها و مدیریت راه‌ها، مدیریت کوچ عشایر و صنعت کشاورزی توصیه می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • آبگرفتگی در بخش‌هایی از شیراز/ سامانه بارشی امشب از فارس خارج می‌شود
  • بارش شدید تگرگ در شیراز /آمادگی تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان
  • سازماندهی ۴۹۰ تیم عملیاتی و امدادی برای مقابله با حوادث احتمالی سامانه بارشی
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی تا عصر امروز در آسمان گلستان
  • سامانه بارشی امشب از همدان خارج می‌شود
  • بارش‌ها در میبد و جاده چادرملوی اردکان +فیلم و عکس
  • تدوام سامانه بارشی در استان تا فردا + فیلم
  • زنگ خطر سیلاب در ۲۳ شهر مازندران
  • بارش باران بهاری در لرستان و خوشحالی مردم
  • تداوم سامانه بارشی تا آخر هفته در فارس