Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@04:31:43 GMT

پیش‌بینی بارش شدید باران در برخی نقاط خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۷۴۸۸

پیش‌بینی بارش شدید باران در برخی نقاط خراسان رضوی

سازمان هواشناسی خراسان رضوی در اطلاعیه‌ای از پیش‌بینی بارش شدید باران در برخی نقاط رعدوبرق و بارش تگرگ همراه با وزش باد شدید لحظه‌ای و احتمال آبگرفتگی و سیلابی شدن مسیل‌ها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سازمان هواشناسی خراسان رضوی در اطلاعیه‌ای از پیش‌بینی بارش شدید باران در برخی نقاط رعدوبرق و بارش تگرگ همراه با وزش باد شدید لحظه‌ای و احتمال آبگرفتگی و سیلابی شدن مسیل‌ها خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این اطلاعیه، بیشترین حجم بارش برای شهرستان‌ها و توابع فریمان، تربت‌حیدریه، ریوش، کاشمر، جغتای، بردسکن، کاخک گناباد، بجستان، گناباد، خواف، نیشابور به ویژه نواحی شرقی و مشهد به ویژه غرب و جنوب غرب پیش‌بینی شده است.

همچنین، بارش در این نواحی بین 15 تا 25 میلی‌متر  و حداکثر بارندگی به صورت محلی در برخی از نقاط تا 35 میلی‌متر پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/ 70031

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان رضوی هواشناسی مشهد پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۷۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخی جاده های خراسان رضوی مه گرفته و بارانی است

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: هم اکنون پدیده مه گرفتگی موجب کاهش دید افقی رانندگان در جاده ترانزیتی درگز- قوچان در محدوده گردنه تیوان شده است.

یوسف بنی اسدی افزود : بارش باران نیز در خواف، هم اکنون سطح جاده ها در این شهرستان را لغزنده کرده است.

وی بیان کرد : مطابق پیش بینی اعلام شده از سوی سازمان هواشناسی، برخی جاده های استان از عصر امروز تحت تاثیر بارش باران خواهند بود.

طول راه‌های استان خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۶۱۵ کیلومتر است که از این میزان ۵۴۵ کیلومتر آن مربوط به گردنه‌های شهری، ۵۷۴ کیلومتر آن مربوط به گردنه‌های روستایی و ۵۸۶ کیلومتر آن مربوط به مناطق کولاک و مه‌گیر است.

 
 

دیگر خبرها

  • رگبار باران، رعد و برق و وزش باد در نیمه شرقی کشور / بارش‌ها در کدام مناطق ادامه دارد؟
  • باران در راه خراسان رضوی است
  • بازدید معاون دادستان مرکز خراسان رضوی از نقاط حادثه‌ساز جاده کلات
  • وقوع باران و مه در برخی جاده های خراسان رضوی
  • خراسان رضوی بارانی می شود
  • برخی جاده های خراسان رضوی مه گرفته و بارانی است
  • هشدار هواشناسی خراسان رضوی درباره بارش‌های رگباری و افزایش شدت وزش باد
  • رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت در اکثر نقاط کشور
  • بارش‌ شدید باران در تهران و ۱۰ استان دیگر | هوا تا این روز سردتر خواهد شد
  • ادامه بارش باران بهاری تا چهارشنبه در همدان