Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد صادقی‌نسب، در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با هدف پیشگیری و کنترل بیماری کرونا ویروس، ۶۱۰ مورد بازرسی از کارخانجات، معادن، کارگاه‌ها و جایگاه‌های سوخت حوزه تحت پوشش این دانشگاه انجام شده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گناباد افزود: ۵۷۰ مورد از کارخانجات، معادن و کارگاه‌ها و ۴۰ مورد از جایگاه‌های سوخت شهرستان‌های گناباد و بجستان مورد بازرسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در این مدت دو هزار ۶۹۶ نفر از شاغلین صنایع و ۵۷۰ نفر از کارفرمایان، آموزش‌های لازم در خصوص مقابله با کرونا را فراگرفتند.

صادقی‌نسب، توزیع بیش از هزار بسته آموزشی در واحدهای صنعتی، آموزش ۱۰۰ بهگر، بهداشتیار و رابطین اصناف و هفت مورد بازرسی از شرکت‌های خدماتی پسماند را از دیگر فعالیت‌های انجام شده عنوان و خاطرنشان کرد: در این مدت دو کارخانه به دلیل عدم رعایت قوانین بهداشت کار به دادگاه معرفی شدند.

وی با بیان اینکه طی یک ماه گذشته، ۳۲۸ کارگاه در زمینه گندزدایی اقدام کردند، گفت: در این مدت با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، ۲۹۶ واحد صنفی، کارگاه و کارخانه با پیگیری بازرسین بهداشت حرفه‌ای به صورت داوطلبانه اقدام به تعطیلی کردند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی ویروس صنعتی بازرسی گناباد بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی مورد بازرسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۷۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای گوشت الاغ در یک هتل مشهد ناقص اطلاع رسانی شد

محمود مادرشاهیان گفت: مقداری گوشت از طرف یک قصاب به یکی از هتل‌های اطراف حرم مطهر رسیده بود که بازرس دامپزشکی و مدیر هتل قبل از مصرف متوجه شدند آن گوشت مربوط به الاغ است و بلافاصله این موضوع را اطلاع دادند و حتی یک گرم از این گوشت استفاده نشد.

وی ادامه داد: شخصی که این خبر را منتشر کرد بدون دانستن جزییات موضوع، اقدام به کار غیر حرفه‌ای کرد و توضیحات جامعه هتل‌داران را نشنید.

رییس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی همچنین گفت: طی نوروز ۶۰۶ مورد بازرسی در هتل ها انجام شد و هیچ تخلفی در این بازرسی ها مشاهده نشد. در همه هتل‌ها نماینده دامپزشکی نیز مستقر است و نظارت را کامل انجام می دهد.

وی اظهار کرد: در تعطیلات نوروزی هتل‌های کلانشهر مشهد با تخفیف ویژه به پذیرش مسافر اقدام می‌کنند و برای تعطیلات عید فطر نیز ۳۰ درصد تخفیف ویژه خانواده هایی که به این شهر می آیند در نظر گرفته شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ماجرای گوشت الاغ در یک هتل مشهد ناقص اطلاع‌رسانی شد
  • ماجرای گوشت الاغ در یک هتل مشهد ناقص اطلاع رسانی شد
  • استرداد بیش از ۵ میلیارد ریال وجه به شاکیان واحدهای صنفی
  • بازرسی ۱۱ هزار و ۹۱۹ واحد صنفی در کهگیلویه و بویراحمد انجام شد
  • انجام ۶۵۰۰ مورد نمونه برداری از واحدهای تولیدی ایلام
  • کشف بیش از ۹ تن گوشت و مرغ غیرقابل مصرف در قشم
  • انجام بیش از ۶ هزار بازرسی واحدهای تولیدی در سال گذشته
  • اشتغال صنعتی گناباد ۱۱۷ درصد افزایش یافت
  • کاهش ۳۵ درصدی حوادث ترافیکی در گناباد و بجستان
  • 1000 بازرسی از واحدهای صنفی اردبیل انجام شده است