Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست کارگروه مقابله با کرونا در شهرداری منطقه ۲۰ با حضور شهردار منطقه و معاونین فرهنگی و اجتماعی، مالی و اقتصاد شهری، برنامه ریزی و توسعه شهری و مدیر حراست، مدیر روابط عمومی، رئیس اداره خدمات شهری و دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه به عنوان اعضای کارگروه مقابله با ویروس کرونا در منطقه بیست برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ فرهاد افشار در نشست کارگروه مقابله با ویروس کرونا در منطقه 20 گفت: کارگروه بهداشت محیط و دفع پسماند با ریاست معاون خدمات شهری منطقه، کارگروه آموزش و فرهنگ سازی و مشارکت مردمی به ریاست معاون فرهنگی و اجتماعی منطقه، کارگروه تامین و توزیع اقلام و ارزاق عمومی به ریاست معاون مالی و اقتصاد شهری، کارگروه بودجه، پشتیبانی و منابع انسانی به ریاست معاونت هماهنگی منطقه و کارگروه اطلاع رسانی به ریاست مدیر روابط عمومی منطقه به عنوان کارگروههای 5 گانه مقابله با کرونا در شهرداری منطقه بیست تشکیل شده و ستاد مدیریت بحران منطقه نیز به عنوان جانشین شهردار در راستای مقابله و کنترل شیوع ویروس کرونا فعالیت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 افشار با تاکید بر ضرورت توجه ویژه به سلامت پرسنل شهرداری گفت: اطلاع رسانی به شهروندان از طریق فضای مجازی، تبلیغات محیطی در راستای آگاه سازی شهروندان برای مقابله با شیوع بیماری حائز اهمیت است.

 وی تصریح کرد: دو پایگاه جوانمرد قصاب و عباس آباد برای رسیدگی به بیماران مبتلا به کرونا در دوره نقاهت پیش بینی شده است و گندزدایی کلیه پایگاه ها و اسکان های کارگری به صورت مستمر انجام می شود.

شهردار منطقه ۲۰ با بیان اینکه کارگران خدمات شهری از اقشار آسیب پذیر هستند، افزود: تهیه اقلام بهداشتی شامل لباس، ماسک، دستکش و اقلام خوراکی و داروهای تقویتی از مهم ترین تهمیداتی است که در حال انجام است.

 فرهاد افشار تاکید کرد: کارگران برای انجام تمامی فعالیت ها می بایست به ماسک، دستکش و لباس مجهز باشند و اقلام مورد نیاز برای ۱۵ روز آینده در تمامی انبارهای اسکان نواحی هفتگانه تهیه شده است.

 شهردار منطقه بیست تهیه ماسک و دستکش برای کلیه پرسنل و حضور یک سوم پرسنل در روزهای کاری و استفاده از تب سنج در تمامی ساختمان‌های شهرداری منطقه ۲۰ را از دیگر اقدامات ضروری برای کنترل شیوع ویروس کرونا عنوان کرد.

 گفتنی است؛ برگزاری منظم جلسات کارگروه مقابله با کرونا و پیگیری مصوبات از دیگر مباحث مطروحه در این نشست بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کارگروه مقابله مقابله با کرونا ویروس کرونا منطقه بیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۷۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش شیوع سالک در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️کامران قدس با اشاره به اینکه بیماری سالک در شهرستان دامغان از سال ۱۳۷۸ بروز پیدا کرد افزود: این آمار در سال ۱۴۰۱ در مناطق تحت پوشش دانشگاه به ۷۵ و در دامغان به ۵۴ مبتلا رسید و در سال ۱۴۰۲ نیز در ۶ شهرستان استان سمنان به ۲۳ بیمار و در دامغان به ۹ بیمار رسید.

دیگر خبرها

  • اجرای ۹۰ پروژه عمرانی در منطقه ۲ شهرداری قم
  • کاهش شیوع سالک در سمنان
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در ۳۰ فروردین‌
  • گچساران میزبان اجلاسیه شهدای ارتش استان کهگیلویه و بویراحمدیاسوج
  • گچساران میزبان اجلاسیه شهدای ارتش استانکهگیلویه و بویراحمدیاسوج
  • مدیران جدید شهرداری اصفهان منصوب شدند +سوابق
  • آغاز اقدامات اجرایی پدافند غیرعامل شهرداری گرگان در سال 1403
  • احداث سالن ورزشی در محله جروکان
  • ۴۷کیلومتر راه‌سازی در منطقه ۲۲ | ۹۳ درصد بودجه شهرداری منطقه به طرح‌های عمرانی اختصاص یافت
  • تملک مغازه‌های قبرستان نو در گام نهایی/ ۷۰ مغازه تخریب شد