Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران، محمدرضا جوادی یگانه در واکنش به انتشار خبری مبنی بر مخالفت صدا و سیما با پخش ادوات موسیقی در کنسرت‌های آنلاینی که از سایت تیوا به صورت زنده برای شهروندان قابل مشاهده است، اظهارداشت: این خبر صحت ندارد.

وی گفت: همه نهادها از جمله وزارت ارشاد و دفتر امور موسیقی، سازمان صدا و سیما و سازمان محتوای رسانه‌ای در این بخش با ما کمال همکاری و همراهی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوادی یگانه با بیان اینکه تا این لحظه هیچ منع و محدودیتی برای پخش موسیقی به صورت زنده به معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ابلاغ نشده است، افزود: بسیاری از موارد را رعایت می‌کنیم و تصاویری که از کنسرت‌ها در دو شب گذشته مشاهده شده گویای شرایطی است که براساس آن می‌توان کنسرت‌ها را نمایش داد.

درخواست افزایش پهنای باند اینترنت اپراتورها

معاون شهردار تهران بیان کرد: شب گذشته به لحاظ فنی با مشکلی روبه رو نبودیم اما پهنای باند اینترنت کشور پاسخگوی این حجم از استقبال نبود.

وی افزود: تنها درخواست ما از وزارت ارتباطات این است که برای افزایش پهنای باند اپراتورها همکاری کنند تا شهروندان بیشتری بتوانند تماشاگر این کنسرت‌ها باشند.

جوادی یگانه تاکید کرد: بهتر است به جای حاشیه‌پردازی شرایطی مهیا شود که شهروندان بتوانند در شرایط فعلی در خانه بمانند و از  پخش کنسرت‌های آنلاین استفاده کنند، البته بی شک چون برای اولین بار این اتفاق در حال وقوع است ضعف‌هایی هم در پخش وجود دارد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران با اشاره به استقبال چشمگیر شهروندان از پخش کنسرت‌های آنلاین گفت: در تلاشیم تا کیفیت زیرساخت‌های موجود را ارتقا دهیم.

جوادی یگانه بیان کرد: شب گذشته بیش از ۵ میلیون نفر به صورت متغیر و ٧٠٠ هزار نفر به صورت ثابت از ابتدا تا انتها از طریق سایت تیوا و پلتفرم‌های مختلف تماشاگر این کنسرت بودند که این یک تجربه فوق العاده است.

براساس این گزارش، انجمن صنفی شرکت‌های نمایش ویدیوی آنلاین (VOD و IPTV) با انتشار بیانیه‌ای از ایجاد فضا برای پخش موسیقی زنده تشکر کردند در بخشی از این بیانیه آمده است: انجمن صنفی شرکت‌های نمایش ویدیوی آنلاین بخاطر این اقدام شایسته از سازمان صدا و سیما و همچنین سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر صمیمانه تقدیر و تشکر کرده و امیدوار است از این دست اقدامات نیز همواره ادامه یابد. چرا که با این اقدامات این دست رسانه ملیست که در فضای مجازی توسعه خواهد یافت.

در ادامه این بیانیه آمده؛ طی دو روز گذشته که کنسرت موسیقی زنده به همت شهرداری تهران از برج میلاد توسط سرویس‌های دارای مجوز ساترا پخش شد بیش از ۵ میلیون نفر مردم ایران آن را مشاهده کردند. بازخوردهای مختلفی که دریافت شد حاکی از رضایت مردم از این تصمیم بود. لذا ما نیز همچون کادر خدوم پزشکی و درمانی در کشور کنار مردم بوده و هستیم و تلاش می‌کنیم لبخند رضایت بر صورت تک‌ تک مردم ایران بنشیند.

به گزارش ایرنا، یکی از خبرنگاران حوزه موسیقی روز گذشته در صفحه توییتر خود نوشت: برگزارکنندگان پروژه ‌کنسرت آنلاین امشب با مشکلی باورنکردنی رو به رو شده‌اند. از آنجایی که مجوز پخش آنلاین این کنسرت‌ها تحت نظارت صدا و سیما است، نماینده سازمان صدا و سیما اعلام کرده از امشب پخش زنده کنسرت‌های آنلاین باید بدون نمایش ساز باشد!

اجرای کنسرت‌های آنلاین با صندلی‌های خالی به ‌منظور ایجاد لحظات شاد و مفرح برای مردم در ایام قرنطینه برای مقابله با کرونا و تشویق آنان به ماندن در خانه و قطع زنجیره ابتلا به این بیماری از هشتم فروردین با حضور امید حاجیلی در برج میلاد آغاز شد.

این کنسرت‌ها با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری شهرداری تهران تا ۱۵ شب راس ساعت ۲۱ ادامه خواهد داشت.

کنسرت آنلاین نهم فروردین با حضور مهدی جهانی برگزار شد و روزبه بمانی (۱۰ فروردین)، گروه استاد اسداللهی (۱۱ فروردین)، رضا یزدانی (۱۲ فروردین)، گروه رستاک (۱۳ فروردین)، حمید عسگری (۱۴ فروردین)، گروه گیل و آمارد (۱۵ فروردین)، مهدی یغمایی (۱۶ فروردین)، گروه ژوانا- سعدالله نصیری- (۱۷ فروردین)، حمید حامی (۱۸ فروردین)، لیان بوشهر (۱۹ فروردین)، سینا سرلک (۲۰ فروردین) و اشوان-اشکان خدابنده لو- (۲۱ فروردین) روی صحنه خواهند رفت.

علاقه‌مندان می‌توانند این برنامه را به صورت زنده از سایت‌های تیوا www.tva.tv، فیلم نت، ارمغان، گروه پیشتاز، هاشور، رسانه مهر، پویا رسانه، آی سینما، سینمای همراه، رسانه لحظه و گپ فیلم آپارات تماشا کنند.

برچسب‌ها شهرداری تهران محمدرضا جوادی یگانه کنسرت موسیقی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری تهران کنسرت موسیقی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران شهرداری تهران کنسرت موسیقی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران کنسرت های آنلاین شهرداری تهران جوادی یگانه صدا و سیما کنسرت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۷۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت آلودگی هوای تهران امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق

کیفیت هوا در کلان‌شهر تهران امروز با قرار گرفتن روی شاخص ۷۷ در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سنجش کیفیت هوا امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در دستگاه سنجش کیفیت هوای ایستگاه‌های سلامت با شاخص ۱۸۳ ناسالم (قرمز)، اسلام‌شهر با شاخص ۱۱۹، باقرشهر با شاخص ۱۳۶، قرچک با شاخص ۱۴۵، در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

بر این اساس سنجش کیفیت هوا امروز در ایستگاه‌های آتی‌ساز با شاخص ۸۶، امام خمینی با شاخص ۵۴، پارک رازی با شاخص ۵۲، پاسداران با شاخص ۶۶، پیروزی منطقه ۱۳ با شاخص ۸۶، پیشوا با شاخص ۷۲، تربیت مدرسه منطقه شش با شاخص ۸۰، تهران پارک شکوفه با شاخص ۹۰، چشمه با شاخص ۶۵، دانشگاه تهران با شاخص ۶۲، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۶۳، رباط‌کریم با شاخص ۷۴، ژئوفیزیک با شاخص ۷۱، شادآباد منطقه ۱۸ با شاخص ۹۰، شریف منطقه دو با شاخص ۸۱، در موقعیت هوای سالم (زرد) ثبت شدند.

همچنین ایستگاه‌های شهرری منطقه ۲۰ با شاخص ۸۴، شهرداری منطقه دو با شاخص ۵۳، شهرداری منطقه چهار با شاخص ۷۸، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۷۲، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۹۱، شهریار با شاخص ۵۳، علم و صنعت با شاخص ۷۰، فرمانداری شهرری با شاخص ۸۴، لواسانات با شاخص ۶۱، ملارد با شاخص ۷۳، منطقه ۱۵ با شاخص ۶۹، میدان فتح منطقه ۹ با شاخص ۹۶، ورامین با شاخص ۸۱ و وردآورد منطقه ۲۲ با شاخص ۷۸ در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

در همین راستا، ایستگاه‌های اتوبان محلاتی منطقه ۱۴ با شاخص ۴۲، پاکدشت با شاخص ۴۱، پونک با شاخص ۲۶، دماوند با شاخص ۳۴، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۴۲، قدس با شاخص ۳۷، مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۳۹، در وضعیت هوای پاک (سبز) ثبت شدند.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 745322

دیگر خبرها

  • داستان جالب زباله گردی که پاکبان شهرداری شد | رمز و راز مافیایی که با زباله های تهران میلیاردر شدند
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • کنسرت‌ها در انحصار مافیای موسیقی
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • از انتشار آهنگ جدید خواننده انقلابی تا غوغای دروازه بان تیم ملی
  • تسهیلات وزارت ارشاد در برگزاری برخی کنسرت‌ها
  • تسهیلات وزارت ارشاد در برگزاری برخی کنسرت‌ها/ پاسخ به چند حاشیه
  • برگزاری نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری شهرداری | درخواست احیاء جایگاه مرکز مطالعات از سوی شهردار تهران مطرح شد
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۹ فروردین
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق