Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-24@10:31:18 GMT

تشکر حزب اراده ملت از مبارزه کنندگان باویروس کرونا

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۷۷۳۸

تشکر حزب اراده ملت از مبارزه کنندگان باویروس کرونا

متن بیاینه حزب اراده ملت به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
«وَمَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعاً»
صفحات کتاب سرگذشت بشری مملو از حوادث تلخ و شیرین بسیاری می‌باشد و بخش بزرگی از تمدن جهان امروز مرهون واکنش بشر به این حوادث بوده است. آنجا که بقراط ها، جالینوس ها، بوعلی ها، پاستورها، فلمینگ‌ها و قریب‌ها با از خود گذشتگی و تحمل رنج و ممارست به جنگ بیماری‌ها رفته و با توسعه دانش بشری در حوزه سلامت به علاج بیماران پرداخته و تمامی آسایش و حتی جان شیرین خود را در راه خدمت به همنوع نثار و ایثار نموده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اکنون که در کوران گسترده‌ترین پاندمی تاریخ معاصر بدلیل شیوع یکی از وحشی‌ترین و تهاجمی‌ترین عوامل بیماری زا قرار داریم، نبرد تمام عیار و نفس گیری میان اهریمن نامرئی کرونا و سپیدپوشان کادر درمانی کشور‌ها در جریان است. این نبرد در میهن عزیز ما مرز‌های حماسه را درنوردیده است، زیرا بخش سلامت کشور بدلیل فشار تحریم‌های ظالمانه، سیاست زدگی تهوع آور جهانی و وجود برخی انگاره ها، باور‌ها و رفتار‌های دست و پا گیر دچار کمبود‌ها و نارسایی‌های مزمن بوده است، ولی با وجود همه این مشکلات و موانع جامعه پر افتخار بهداشت و درمان کشور همانند دوره دفاع مقدس، با عزمی راسخ به جهادی خاموش برای دفاع از سلامت مردمان این مرزوبوم برخاسته و جان جمع کثیری از هموطنان را نجات داده است.

حزب رفاه ملت ایران با تحسین فداکاری کلیه فرماندهان و سربازان میدانی و پشتیبانان آن‌ها در این نبرد مقدس و با اذعان به وجود برخی ضعف‌ها و ناهماهنگی‌ها که بخشی از آن‌ها بدلیل بی سابقه بودن موضوع حاضر، غیر قابل اجتناب بوده و البته برخی از آن‌ها نیز کاملا قابل اجتناب بوده است، توجه همگان را به حساس بودن شرایط حاضر جلب نموده و با دعوت و فراخوان عام برای تلاش هوشمندانه و همه جانبه برای مهار این ویروس خطرناک، همه آحاد جامعه را به وحدت و همدلی و هم افزایی دعوت می‌نماید.
بی گمان با استعانت از خداوند متعال و با وحدت و همدلی کرونا را شکست خواهیم داد.

 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسی خبر ویروس کرونا حزب اراده ملت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۷۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار رادان:‌ برخورد با کشف حجاب با قوت ادامه دارد

سردار احمدرضا رادان، فرمانده فراجا در حاشیه جلسه با اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی که در محل ستاد فرماندهی کل انتظامی کشور برگزار شد، اظهار داشت: در ابتدا از همراهی مردم، دختران و بانوان عزیز ایران که در اجرای این طرح با پلیس همکاری و همراهی می‌کنند، تشکر می‌کنم.

به گزارش ایلنا، وی ادامه داد: تشکر بعدی را هم از همکارانی دارم که دغدغه‌مندانه در اجرای این طرح پای کار هستند و به صورت جهادی اجرای آن را دنبال می‌کنند.

فرمانده کل انتظامی کشور افزود: با حمایت‌های مجلس، دولت و قوه قضائیه و همراهی مردم اجرای طرح نور را با قوت، دقت و هوشمندی ادامه خواهیم داد.

رادان خاطرنشان کرد: اجرای این طرح همراهی همگان را در پی داشت و از مجلس و خاصه کمیسون فرهنگی که جزو اولین بخش‌هایی بود که در این موضوع پای کار بود، تقدیر و تشکر می‌کنم.

دیگر خبرها

  • پلمب یک رستوران بدلیل تخلفات بهداشتی در شادگان
  • سردار رادان:‌ برخورد با کشف حجاب با قوت ادامه دارد
  • نبرد خونین مار ۱۵ متری و خرس گریزلی/ کدام شکارچی پیروز می‌شود؟
  • سردار رادان: طرح نور را با قوت ادامه خواهیم داد
  • طرح نور را با قوت ادامه می‌دهیم
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • رادان: طرح نور را با همراهی دولت وقوه قضائیه ادامه می‌دهیم
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • گروه‌های فلسطینی: نبرد آینده با دشمن صهونیستی متفاوت است
  • مصدوم شدن دو نفر در ارومیه بدلیل انفجار کپسول گاز