Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@02:15:04 GMT

۵۷ پرونده تخلف اقلام بهداشتی در استان زنجان تشکیل شده است

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۷۷۷۸

۵۷ پرونده تخلف اقلام بهداشتی در استان زنجان تشکیل شده است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، اسماعیل مسلمی با بیان اینکه از اسفند ماه تاکنون ۵۷ مورد پرونده تخلف اقلام بهداشتی در استان زنجان به ارزش بالغ بر ۵ میلیارد ریال تشکیل شده است: در این مدت ۹۷۵ مورد بازرسی در زمینه اقلام بهداشتی در سطح استان صورت گرفته است که ۵۷ مورد منجر به تشکیل پرونده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ارزش ریالی اقلام کشف شده بالغ بر ۵ میلیارد ریال است که جهت اجرا به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان یادآور شد: عمده بازرسی ها و پرونده های متشکله از داروخانه ها، شرکت های پخش دارو و افراد فاقد صلاحیت است.

مسلمی با اشاره به اقلام مکشوفه در طی بازرسی های صورت گرفته است، اظهار داشت: ۱۲ هزار و ۵۵۳ لیتر محلول ضد عفونی کننده، ۳۲۲ لیتر الکل طبی و ۹ هزار و ۳۸۲ تیوپ پل ضد عفونی کننده کشف و ضبط شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، افزود: ۶ هزار و ۴۸۱ عدد ماسک پزشکی و ۵ هزار و ۸۲۳ بسته دستکش لاتکس از جمله سایر اقلام کشف شده طی بازرسی های صورت گرفته است.

مسلمی اظهار داشت: این بازرسی های در قالب گشت مستقل و مشترک با عوامل نیروی انتظامی و تعزیرات حکومتی و دستگاههای نظارتی صورت می گیرد.

وی خاطر نشان ساخت: احتکار، تقلب و تولید غیر مجاز، عدم عرضه و گرانفروشی مهمترین تخلف صورت گرفته در این بخش است.

کد خبر 4888531

منبع: مهر

کلیدواژه: صنعت و معدن و تجارت زنجان احتکار ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا بوشهر شیوع کرونا ایلام گرگان شهرکرد سال جهش تولید ماسک طبی سیلاب طرح غربالگری ضدعفونی بارش باران تردد وسایل نقلیه استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۷۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای تخلف و درگیری جایگاه سوخت در اراک چه بود؟

مدیرکل استاندارد استان مرکزی در پاسخ به پیگیری خبرگزاری تسنیم، ماجرای تخلف و درگیری کارکنان یکی از جایگاه‌های عرضه سوخت در اراک با کارشناسان استاندارد استان مرکزی را تشریح کرد. - اخبار استانها -

سید سعید میرنظامی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به اعلام جرم علیه جایگاه دار بنزین شهر اراک به اتهام برخورد غیر قانونی با نماینده استاندارد به دادستانی مرکز استان اظهار  داشت: براساس وظایف قانونی سازمان ملی استاندارد ایران به منظور نظارت بر خدمات مشمول استاندارد اجباری، کارشناسان اداره کل استاندارد استان مرکزی، جهت نظارت بر جایگاه های عرضه سوخت استان در فروردین ماه امسال به یکی ازجایگاه‌های عرضه سوخت در شهرستان اراک مراجعه کردند.

وی افزود: مسئول و کارکنان جایگاه به محض شروع بازرسی کارشناسان استاندارد،  شروع به پرخاش و توهین نمودند و با جوسازی و تعطیل کردن ارائه خدمات در آن جایگاه سوخت، به تحریک خدمات گیرندگان پرداخته و با استفاده از این فرصت مانع بازرسی کارشناسان این اداره کل از آن جایگاه سوخت شدند.

مدیرکل استاندارد استان مرکزی تصریح کرد: در پی این اتفاق موضوع پرونده جرم جایگاه دار توسط این اداره کل به مرجع شبه قضایی کمیسیون ماده 42 قانون تقویت و توسعه استاندارد ارجاع و با حضور و اتفاق نظر اعضای کمیسیون و معاون رییس کل دادگستری استان به عنوان قاضی منتخب قوه قضاییه در کمیسیون ماده 42 استان مرکزی، موضوع به صورت دقیق مورد بررسی اعضا قرار گرفت و با احراز جرم در کمیسیون پرونده عمل مجرمانه، متهم برای رسیدگی به دادستانی مرکز استان ارجاع گردید.

میرنظامی خاطرنشان کرد: مطابق بند 8 ماده 40 قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، ممانعت از ورود کارشناسان در امر بازرسی و نمونه برداری از واحدهای تولیدی و خدماتی و محل عرضه، فروش، تمرکز، توزیع و بسته بندی محصولات مشمول مقررات استانداردهای اجباری جرم بوده و مرتکبان به مجازات مقرر در قانون محکوم می شوند.

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • مهروموم یک رستوران در شادگان
  • تشکیل ۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • تعطیلی یک رستوران در شادگان
  • مهر و موم یک رستوران در شادگان
  • ماجرای تخلف و درگیری جایگاه سوخت در اراک چه بود؟
  • بازرسی بیش از ۵۰ پارکینگ کرمانشاه
  • پلمب ۱۲۱ مرکز متخلف بهداشتی در غرب اهواز
  • تشکیل ۵۸۳ پرونده تخلف صنفی در استان زنجان
  • کشف بیش از ۱۱ هزارنخ سیگار قاچاق در بجنورد
  • ۵۸۳ پرونده تخلف صنفی در استان زنجان تشکیل شد