Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@07:40:14 GMT

شناسایی ۱۶ مورد جدید ابتلا به کرونا در خراسان جنوبی

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۷۸۲۸

شناسایی ۱۶ مورد جدید ابتلا به کرونا در خراسان جنوبی

کامبیز مهدی زاده عصر یکشنبه درباره آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در خراسان جنوبی و موارد فوت ناشی از ابتلا به این ویروس افزود: ۱۶ مورد مثبت جدید در ۲۴ ساعت گذشته شناسایی شد.

وی بیان کرد: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۲ مورد فوتی نیز در استان داشتیم و تعداد فوت شدگان بر اثر کرونا در خراسان جنوبی به ۲۶ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۸۴۹ آزمایش انجام شده که از این تعداد ۵۶۷ مورد منفی و تست کرونا ۲۸۲ نفر در کل استان مثبت بوده است.

وی ادامه داد: ۲۲۰ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در خراسان جنوبی تاکنون با حال عمومی خوب از بیمارستان‌ها مرخص شده‌اند و ۳۶ بیمار هنوز در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

مهدی زاده همچنین گفت: تا ساعت ۱۲ امروز دهم فروردین، ۱۸۶ هزار و ۲۱۶ خانوار استان غربالگری شدند و پوشش ما در استان به ۷۷ درصد رسید.

وی اظهار داشت: ۶۳ هزار و ۲۰۹ نفر نیز با مراجعه به سامانه خوداظهاری salamat.gov.ir اطلاعات خود را ثبت و اقدام به خودارزیابی کرده‌اند.

تعداد موارد مثبت کرونا در خراسان جنوبی دیروز (شنبه) با افزایش ۱۵ مورد مثبت جدید به ۲۶۶ نفر و فوت شدگان بر اثر این بیماری با یک فوتی جدید به ۲۴ نفر رسید.

تمامی ۱۱ شهرستان استان خراسان جنوبی درگیر با کرونا هستند و براساس آخرین آمار تفکیکی، شهرستان‌های بیرجند، طبس، زیرکوه، قاینات و فردوس بیشترین میزان ابتلا را دارند.

براساس تصمیم وزارت بهداشت مبنی بر اعلام نکردن آمار مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ به تفکیک استان‌ها از چند روز گذشته این آمار در خراسان جنوبی هم به تفکیک شهرستان اعلام نمی‌شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا بیمارستان خراسان جنوبی دانشگاه علوم پزشکی فوت وزارت بهداشت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی کرونا در خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۷۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش توان و دستاورد‌های نیرو‌های مسلح در رژه روز ارتش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، همزمان با ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی و گرامیداشت قهرمانی‌های نیروی زمینی، یگان‌های منتخب نیرو‌های مسلح مستقر در خراسان جنوبی در مسیر بلوار صیاد شیرازی بیرجند رژه انجام دادند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شناسایی بیش از ۲۰۰ انشعاب غیر مجاز آب در خواف
  • رژه اقتدار نیرو‌های مسلح خراسان جنوبی در روز ارتش
  • لطافت باران در خراسان جنوبی
  • نمایش توان و دستاورد‌های نیرو‌های مسلح در رژه روز ارتش
  • توقیف ۱۴۲ شرکت فاقد اعتبار مالیاتی در خراسان رضوی
  • لغزندگی اکثر محورهای خراسان جنوبی
  • برگزاری رژه نیرو‌های مسلح خراسان جنوبی
  • برگزاری رژه نیروهای مسلح خراسان جنوبی
  • قاتلان رپر معروف دستگیر شدند
  • شناسایی فرار مالیاتی ۳ هزار میلیاردی باربران در یک استان