Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@00:09:56 GMT

رونمایی از کیت جذاب رئال برای فصل 21-2020 (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۷۸۹۸

طرح پیراهن های اول، دوم و سوم رئال مادرید برای فصل آینده منتشر شد.

به گزارش "ورزش سه"، هنوز مشخص نیست که سرنوشت فصل جاری چه خواهد شد و کرونا همه لیگ ها را به تعطیلی کشانده ولی وبسایت فوتی هدلاینز کیت فصل 21-2020 رئال مادرید را افشا کرد.

طبق تصاویر منتشر شده، پیراهن اول رئال مثل همیشه به رنگ سفید خواهد بود و کمپانی آدیداس و شرکت هواپیمایی امارات نیز اسپانسرهای اصلی این تیم هستند و نشان شان روی پیراهن به چشم می خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پیراهن جدید، سرآستین ها طرح دار است و به رنگ صورتی و سرمه ای خودنمایی می کند. رنگ سه خط روی آستین و یقه نیز آبی است.

 

 

 

 

پیراهن دوم رئال همانند فصل 15-2014 به رنگ صورتی است. یقه، سه خط روی آستین و نیز رنگ نشان اسپانسرها نیز سفید است. سرآستین نیز همچون پیراهن اول طرح دار است ولی به رنگ آبی و سفید.

 

 

 

پیراهن سوم رئال نیز که قرار است بیشتر در بازی های دور از خانه لیگ قهرمانان استفاده شود، به رنگ مشکی است و روی پیراهن نیز طرح هایی به رنگ خاکستری دیده می شود. نشان اسپانسرها، یقه و سه خطر روی آستین نیز به رنگ صورتی خواهد بود.

 

 

 

 

همچنین از طرح پیراهنی که بازیکنان پیش از شروع بازی در ورزشگاه به تن خواهند کرد نیز رونمایی شد. پیراهنی با نوارهای آبی و صورتی. طراحی روی پیراهن، همان طراحی سرآستین پیراهن اول و دوم باشگاه است.

 

 

رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۷۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امشب ماه صورتی می‌شود

چهارشنبه، پنجم اردیبهشت، ماه به فاز کامل می‌رسد و بیشتر طول شب قابل مشاهده است، به طوری که حوالی غروب طلوع می‌کند و حوالی سحر نیز غروب می‌کند؛ بر اساس نامگذاری‌های انجام شده توسط قبایل آمریکایی، این پدیده ماه کامل صورتی نام دارد، اگرچه این پدیده در آمریکای شمالی "ماه صورتی" خوانده می‌شود، اما ربطی به رنگ قمر زمین ندارد، بلکه به دلیل رویش گل‌های صورتی در این زمان از سال در منطقه‌ای در آمریکای شمالی است.

به گزارش ایمنا، در شب‌های پس از پنجم اردیبهشت، ماه هر روز حدود یک ساعت دیرتر طلوع می‌کند و اواخر شب نیز با نور زیادی می‌درخشد، سپس طی چند روز فقط در آسمان قبل از سحر و اوایل صبح قابل مشاهده است؛ زمانی که به تربیع آخر می‌رسد، یک هفته پس از ماه کامل، نیمه‌های شب طلوع می‌کند و حوالی ظهر نیز غروب می‌کند.

لحظه دقیق ماه کامل زمانی است که طول جغرافیایی دایره‌البروجی ماه دقیقاً ۱۸۰ درجه از طول جغرافیایی دایره‌البروجی خورشید فاصله داشته باشد، ماه کامل را می‌توان هر زمانی از شب مشاهده کرد.

دیگر خبرها

  • رنگ ماه چهارشنبه شب صورتی خواهد شد
  • امشب رنگ ماه عوض می شود!
  • در چه صورتی انتقال دارایی مشمول مالیات نمی‌شود؟
  • امشب ماه صورتی می‌شود
  • رونمایی از گزینه جذاب تراکتور؛ اسطوره فوتبال آلمان به تبریز می‌آید؟
  • سونامیِ بستری کودکان و نوجوانان انگلیسی به خاطر عوارض سیگار الکترونیکی
  • تماشای ماه صورتی آوریل را از دست ندهید
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • تیم لیگ برتری دیگر صورتی نمی‌پوشد!
  • رئال مادرید فاتح ال‌کلاسیکوی جذاب و پرگل/ بارسلونا از قهرمانی ناامید شد