Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@20:56:09 GMT

۱۳ واحد صنفی غیرضرور در قرچک پلمب شد

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۷۹۳۳

۱۳ واحد صنفی غیرضرور در قرچک پلمب شد

حمیدرضا تاجیک روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در راستای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر تعطیلی واحدهای غیرضروری، عملیات ضربتی تعطیلی واحدهای غیرضرور از روز جمعه درخیابان اصلی و ۱۲ نقطه مهم قرچک به عنوان مراکز خرید این شهرستان اجرا شد.

وی افزود: در نخستین روز از اجرای این طرح که با حضور شخص فرماندار و همراهی اتاق اصناف، اماکن نیروی انتظامی، تعزیرات حکومتی و بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت اجرا شد، ۴ واحد متخلف شناسایی و به دلیل عدم توجه به اخطاریه‌های صادر شده پلمب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: روز گذشته نیز ۹ واحد صنفی که با وجود اخطارهای مکرر، نسبت به تعطیلی اقدام نکرده بودند پلمب و از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری شد.

تاجیک اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، واحدهایی که نسبت به تعطیلی اقدام نکنند تا یک‌ماه پلمب و از فعالیت آنان جلوگیری به عمل می‌آید.

وی یادآور شد: بیش از ۱۰ هزار واحد صنفی در مناطق مختلف شهرستان قرچک فعالیت می‌کنند که اکثر این واحدها با رعایت قانون، پیش از ابلاغ اتاق اصناف، نسبت به تعطیلی کامل اقدام کردند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان قرچک تعداد واحدهای ضروری که فعالیت آن‌ها بلامانع می‌باشد را در حدود ۶۰۰ واحد در سطح شهرستان قرچک یاد کرد.

شهرستان قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمیعت در ۳۰ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا تعزیرات صنعت معدن و تجارت قانون نیروی انتظامی قرچک بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی شهرستان قرچک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۷۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۶۵ واحدصنفی املاک و خودرو در کرمان

به گزارش خبرنگار مهر، سید مهدی قویدل، صبح چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: در راستای اجرای قوانین مربوطه مبتنی بر الزام واحدهای صنفی املاک و خودرو بر گذراندن دوره‌های تخصصی و دریافت پروانه تخصصی از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۷ دوره ۳۲ ساعته برای متقاضیان برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه محتوای این دوره‌ها آشنایی با قواعد و اصول قرارداد نویسی بر اساس قانون مدنی، قانون ثبت و تعزیرات و… است تصریح کرد: تعداد شرکت کنندگان در دوره‌های آموزشی اخذ پروانه تخصصی در حوزه املاک و خودرو ١٣٠٣نفر بوده است که تعداد ۷۴۰ نفر از پذیرفته شدگان مشاورین املاک و خودرو موفق به اخذ پروانه تخصصی شدند.

معاون قضائی دادگستری استان کرمان افزود: طی دو سال گذشته و در راستای نظارت واحدهای صنفی املاک و خودرو، با تشکیل یک کارگروه نظارت با حضور نماینده دادستان، نماینده معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم و نمایندگانی از سایر ادارات شامل تعزیرات حکومتی، پلیس اماکن و اتاق اصناف از بیش از ۲۰۰ واحد صنفی بازرسی به عمل آمد که تعداد ۶۵ واحد به دلیل نداشتن پروانه کسب، تخلفات قانونی و صنفی پلمب شدند.

کد خبر 6087343

دیگر خبرها

  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب ۶۵ واحدصنفی املاک و خودرو در کرمان
  • تعطیل‌کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • تعطیل کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم
  • اجاره نشین بودن ۶۰ درصد واحدهای صنفی تربت حیدریه