Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: یک هزار و 100 واحد صنفی در سطح استان پلمب شدند.

حسین قوانلو امروز درباره وضعیت بازارهای مازندران در تعطیلات نوروز ۹۹ در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: به‌منظور  جلوگیری از خطرات شیوع  ویروس کرونا مقرر شد بازار و واحدهای غیرضروری تعطیل شوند که این تصمیم در سراسر استان اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ادامه طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تا 22 فروردین ماه امسال، افزود: حدود ۱۵۶هزار واحد صنفی در سطح استان فعال است که از این تعداد از ۸هزار و 600 واحد بازرسی به عمل آمده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه یک هزار و 100 واحد صنفی در سطح استان پلمب شدند، تصریح کرد: با توجه به تعداد واحدهای صنفی سراسر استان، میزان واحدهایی که قوانین صنفی و مصوبات ستاد مقابله با ویروس کرونا را در مازندران رعایت نکرده اند بسیار کم بوده که با همان دسته برخورد قانونی لازم صورت گرفته است.

این مسؤول با اعلام اینکه ۹۵درصد بازار این مساله را رعایت کردند که جای تقدیر دارد، خاطرنشان کرد: در تعطیلات نوروزی واحدهای خبازی، میوه فروشی‌، قصابی، واحدهای صنفی فروش مرغ و تخم مرغ و فروشندگان لوازم بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده با رعایت مسائل بهداشتی به ارائه خدمات به شهروندان می‌پردازند و مردم نگران تامین کالاهای خود نباشند.

انتهای پیام/86034/غ

منبع: فارس

کلیدواژه: تعطیلی صنوف رئیس سازمان صنعت قوانلو واحد صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۷۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

1000 بازرسی از واحدهای صنفی اردبیل انجام شده است

علی رحیمی آذر در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در ایام اجرای طرح نظارتی پایان سال و نوروز ۱۴۰۳ با ۲۸۱ واحد صنفی متخلف برخورد شد.

وی خاطرنشان کرد: با اجرای طرح نظارتی ایام پایان سال، ماه رمضان و نوروز از ۱۵ اسفندماه تاکنون ۱۵۹ تیم گشت و بازرسی یک هزار و ۱۳۰ بازرسی از واحدهای صنفی، مراکز عمده پوشاک، مواد غذایی و … را انجام داده اند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: در اجرای این طرح با ۲۸۱ واحد صنفی متخلف برخورد و تذکرات لازم داده شد و برای ۸۳ واحد صنفی متخلف پرونده تعزیراتی تشکیل شد.

رحیمی آذر بیان کرد: طرح نظارت بر بازار تا ۲۱ فروردین ماه ادامه دارد و بازرسان و همکاران تعزیرات حکومتی در کنار سایر دستگاه های متولی موضوع نظارت بر بازار را رصد می کنند.

کد خبر 6062767

دیگر خبرها

  • پلمب ۴۶ واحد صنفی متخلف در بروجرد
  • پلمب ۶ واحد صنفی متخلف در قزوین
  • پلمب ۶ واحد صنفی در قزوین
  • پلمب دو کافی‌شاپ در مشهد
  • بازرسی ۱۱ هزار و ۹۱۹ واحد صنفی در کهگیلویه و بویراحمد انجام شد
  • پایش محیط زیستی ۳۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی در استان مرکزی
  • ۳۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی در استان مرکزی پایش شد
  • تشدید نظارت بازرسان بهداشت محیط / انجام بیش از ۶۰۰۰ بازرسی تا ۵ فروردین و پلمب ۵ واحد صنفی
  • پلمب چند واحد صنفی به دلیل حرمت‌شکنی در ماه رمضان
  • 1000 بازرسی از واحدهای صنفی اردبیل انجام شده است