Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@15:41:35 GMT

وقف منزل مسکونی با نیت خانه عالم در فلاورجان

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۸۰۲۷

وقف منزل مسکونی با نیت خانه عالم در فلاورجان

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازاصفهان، احمد آزادگی رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان با اشاره به اینکه وقف یک امانت است که باید بدرستی از آن صیانت شده و در مسیر نیت واقف اجرایی شود تا این سنت حسنه همچنان جاری باشد، اظهارکرد: شناسایی موقوفات جدید و توجه به نیاز‌های جامعه باید در وقف جدی گرفته شود تابتوانیم مسیر وقف درعصر کنونی را بدرستی هدایت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 احمد آزادگی گفت:با بیان اینکه ما در حوزه ازدواج، اشتغالزایی، درمان و قران نیازمند وقف‌های جدید هستیم، بر لزوم انجام وقف بر اساس نیاز روز جامعه تأکید کرد.
او در ادامه گفت: واقفین خیراندیش با نیاز سنجی خود به رفع نیاز‌های جامعه می‌پردازند واداره اوقاف وامور خیریه همسو با آنان مشاوره‌های تخصصی خود را ارائه می‌کند.
آزادگی به انجام یک وقف جدید در روستای جوجیل از شهرستان فلاورجان توسط واقف خیر اندیش "نوروز قاسمی جوجیلی " اشاره کرد و گفت: شش دانگ عرصه و اعیان یک باب منزل مسکونی ۲ طبقه‌ی به متراژ ۸۰ مترمربع به ارزش ۳۲۰ میلیون ریال وقف خانه عالم شده است.
این مقام مسئول بیان کرد: در شهرستان فلاورجان در شش ماهه دوم سال ۱۳۹۸ دو وقف ثبت شده در سامانه جامع موقوفات با نیت خانه عالم به ارزش ریالی هفتصد و بیست میلیون ریال در روستا‌های شرودان -کروچ و جوجیل است. 
گفتنی است ۵ وقف در سامانه جامع موقوفات با نیت خانه عالم به ارزش یک میلیارد و دویست و بیست میلیون به ثبت رسیده است.   انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان خانه عالم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۸۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق منزل مسکونی در بولوار شهید چراغچی مشهد مقدس اطفا شد 

          به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی؛  افسر نگهبان آتش نشانی مشهد مقدس گفت:شامگاه حادثه حریق یک منزل مسکونی به مرکز فرماندهی اعلام شد و بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های ۱۲، ۲۸ و ۳۸ به محل حادثه واقع در بولوار شهید چراغچی اعزام شدند.     آتشپاد سوم محمد اسلامی افزود: این حریق در طبقه دوم یک منزل سه طبقه رخ داده بود و با توجه به اینکه ساکنین پس از وقوع حادثه از منزل خارج شده بودند، حریق خوشبختانه بدون خسارت جانی و مصدوم، با تلاش آتش نشانان اطفا شد.     وی با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی است، از شهروندان خواست به محض وقوع حادثه موضوع را از طریق سامانه تلفنی ۱۲۵ به آتش نشانی اعلام کنند.

 

دیگر خبرها

  • کشف محموله دارو در زابل
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • دپوی میلیاردی کالای قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه 
  • آغاز ساخت خانه عالم روستای کرچ در بویین میاندشت
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • کشف ۱۱ کیلو حشیش دپو شده در منزل مسکونی در باقرشهر
  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • حریق منزل مسکونی در بولوار شهید چراغچی مشهد مقدس اطفا شد 
  • ۱۰۰ کامیونت زباله دپو شده در یک منزل مسکونی در بجنورد بارگیری شد
  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد