Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم انصاری عصر یکشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا در فرمانداری صومعه سرا با اشاره به دسته بندی مشاغل از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا، اظهار کرد: برخی از مشاغل فعال در شهرستان صومعه سرا در این دسته بندی‌ها حضور ندارند.

وی با بیان اینکه مصالح فروشی و تعمیرات موبایل و گل فروشی و برنج فروشی‌ها باید توسط اتحادیه‌ها شیفت بندی شوند، افزود: هر اتحادیه باید در زمینه دایر بودن واحد‌های صنفی خود برای ارائه خدمات به مردم از قبل از طریق فضای مجازی اطلاع رسانی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دادستان صومعه سرا با تأکید بر لزوم رعایت ساعت کاری از سوی واحد‌های صنفی، گفت: واحد‌های صنفی فعال باید ساعت تعیین شده را رعایت کرده و اینگونه نباشد که واحد‌ها تا پایان شب مشغول به فعالیت باشند.

وی با اشاره به اینکه این طرح تا ۲۰ فروردین لازم الاجرا است، تصریح کرد: از تمام صنف‌ها و اتحادیه‌ها و مردم می‌خواهیم برای کنترل این بیماری همکاری لازم را داشته باشند.


منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسی خبر ویروس کرونا تغییرساعت کاری صومعه سرا واحد های صنفی واحد ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۸۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لینک‌های ثبت‌نام در تذکر لسانی کشف حجاب از جانب پلیس نیست

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مرکز اطلاع رسانی فراجا طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: لینک‌های منتشره جهت ثبت‌نام و نقش آفرینی در طرح تذکر لسانی و مقابله با کشف حجاب و برهنگی و موارد مشابه، از جانب پلیس نیست.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: هر گونه اقدام رسانه‌ای و اطلاع رسانی در موضوعات مرتبط با پلیس، صرفاً از طریق وبگاه رسمی به نشانی www.police.ir انجام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشدید نظارتهای صنفی درچهارمحال و بختیاری
  • نظارت‌های صنفی در چهارمحال و بختیاری تشدید می‌شود
  • نشست اعضای ستاد شورای اطلاع رسانی استان با دستورکار تبیین شعار سال
  • پلیس لینکی برای ثبت‌نام در تذکر کشف حجاب ارسال نکرده‌است
  • اطلاعیه پلیس درباره لینک‌ ثبت‌نام تذکر لسانی به کشف حجاب
  • اطلاعیه فراجا درباره لینک‌های تذکر کشف حجاب + جزئیات
  • لینک‌های ثبت‌نام در تذکر لسانی کشف حجاب از جانب پلیس نیست
  • واکنش پلیس به لینک‌های تذکر کشف حجاب 
  • لینک‌های تذکر کشف حجاب از جانب پلیس نیست
  • اطلاعیه پلیس درباره ثبت نام در تذکر لسانی کشف حجاب