Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی محمدنبی در حالی سرپرستی دبیرکلی فدراسیون فوتبال را برعهده گرفت که شرایط خاصی پیش رو دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی محمدنبی عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس بار دیگر به جایگاه قبلی خود در فدراسیون فوتبال بازگشت تا بر صندلی دبیرکلی تکیه بزند.

البته انتخاب او از آنجایی عجیب است که جلسه هیات رییسه در این باره در فدراسیون فوتبال برگزار نشده و برخی از اعضای هیات رییسه از انتخاب او بی خبرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نتیجه باتوجه به عدم برگزاری انتخابات هیئت رئیسه انتصاب او در این پست محل مناقشه است، به ویژه اینکه او همچنان عضو هیئت مدیره پرسپولیس نیز هست تا این انتصاب پرماجرا بیش از پیش خبر از سردرگمی و بی سرو سامانی اوضاع فدراسیون بدهد.

خبرها حاکی از آن است که وزارت ورزش به دنبال دبیرکلی منصور قنبرزاده بوده اما بهاروند زیر بار نرفته و نبی را سرپرست دبیرکلی کرده است.

جایگاهی که نزدیک به ۱۶ ماه به ابراهیم شکوری سپرده شد تا انتخاب او با انتقادات فراوان روبرو شود. شکوری ۱۳ ماه به صورت غیرقانونی روی صندلی دبیرکلی نشست و البته در این باره چندان هم مقصر نبود چرا که هیات رییسه فدراسیون فوتبال پس از سه ماه کاری به کار شکوری نداشت.

در قانون آمده که سرپرست دبیرکلی پس از سه ماه باید یا حکم دائم بگیرد یا اینکه از پستش برود‌. با توجه به اینکه شکوری سابقه مدیریت ورزشی ۵ تا ۱۰ سال را نداشت نمی توانست در این پست بماند اما او با حمایت هیات رییسه وقت ۱۶ ماه سرپرست دبیرکلی ماند و به قول خودش اساسنامه فعلی فدراسیون فوتبال او را قربانی کرد.

در واقع شکوری جانشین محمدرضا ساکت شد که طبق قانون منع حضور بازنشستگان بایستی از پست اجرایی خداحافظی می کرد اما با نظر مهدی تاج و هیات رییسه فدراسیون ماندنی شد. کار به جایی رسید که به شکوری لقب ماشین امضا بودن هم دادند.

انتخاب نبی برای پست سرپرست دبیرکلی نشان می دهد که انگار بهاروند تمام قد مقابل وزارت ورزش و جوانان ایستاده و حالا باید دید در روزهای آینده کرونایی چه اتفاقاتی می افتد.

اما نبی برای آمدن شرطی هم داشته، اینکه یکی از مدیران باسابقه حال حاضر فدراسیون در امور اجرایی دخالت نکند. با رفتن شکوری و حضور نبی عضو هیئت مدیره پرسپولیس که در این سمت با تجربه است بعید است شاهد دخالت یکی از مدیران ارشد در امور اجرایی فدراسیون فوتبال باشیم.

نبی قبل از پذیرش این مسئولیت، درباره عدم نقش آن در امور اجرایی تصمیم گیری کرده است.

تصمیمی که درهای خروج را به سمت این مدیر نشان خواهد داد مگر اینکه حیدربهاروند سرپرست فدراسیون هم اصرار به ادامه حضور او داشته باشد.

همشهری

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس فدراسیون فوتبال پرسپولیس فدراسیون فوتبال مهدی محمدنبی فدراسیون فوتبال سرپرست دبیرکلی عضو هیئت مدیره هیات رییسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۸۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فدراسیون فوتبال به AFC: بازی روی چمن مصنوعی را ممنوع کنید!

بر اساس خبرهای رسیده از اردوی تیم ملی، فدراسیون فوتبال ایران قصد دارد با طرح پیشنهادی به کنفدراسیون فوتبال آسیا بازی در چمن مصنوعی را برای تیم های ملی ممنوع کند.

طرفداری | امیر قلعه نویی در کنفرانس خبری پیش از بازی با ترکمنستان از زمین چمن مصنوعی استادیوم شهر عشق آباد متعجب شد و گفت: با این شرایط آب و هوایی تصور می کرده که زمین چمن استادیوم این شهر طبیعی است.

به نقل از خبرورزشی، حالا از اردوی تیم  ملی خبر می رسد، فدراسیون فوتبال ایران می خواهد طرحی را به کنفدراسیون فوتبال آسیا پیشنهاد بدهد که از این پس بازی در چمن مصنوعی در بازی های ملی ممنوع شود.

این طرح دو سالی است که در ایران هم اجرایی شده است و تیم های لیگ برتری حق ندارند در زمین چمن منصوعی از حریفان خود پذیرایی کنند، چون بازی دراین زمین ها خستگی و مصدومیت بازیکنان را تشدید می کند.

در ایران بازی های مس رفسنجان و نساجی در چمن مصنوعی برگزار می شد که بعد از طرح فدراسیون فوتبال چمن مصنوعی شهر رفسنجان و قائمشهر جمع شد و اکنون استادیوم هر دو شهر به چمن طبیعی مجهز شده اند.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • جنجالی‌ترین جابه‌جایی مدیریتی در سال ۲۰۲۳
  • انتصاب در وزارت راه و شهرسازی
  • ۳ انتصاب جدید در سازمان امور دانشجویان
  • یک انتصاب در شبکه آموزش سیما
  • پس از پرسپولیس، حالا استقلال/ سفر ساره و دخترش به پاریس!
  • فدراسیون فوتبال به AFC: بازی روی چمن مصنوعی را ممنوع کنید!
  • استعفای مدیرعامل بزرگترین سازنده هواپیما در جهان
  • رد شکایت پرسپولیس از مهاجم سرشناس استقلال از سوی کمیته استیناف
  • شکست حقوقی پرسپولیس از مهاجم استقلال
  • آرای کمیته استیناف؛ شکایت پرسپولیس علیه استقلال و بلانکو رد شد