Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمال شفیعی، کارشناس مرکز مدیریت راه‌های استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: از ۲۵ اسفند آغاز طرح سفر‌های نوروزی ۴۱۹ هزار خودرو به استان وارد و ۳۸۵ هزار خودرو از جاده‌های استان خارج شده اند.

او افزود: پارسال طی این مدت ۹۶۳ هزار خودرو وارد استان و ۹۴۶ هزار خودرو از استان خارج شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های استان همدان با بیان اینکه تردد خوردو‌ها دیروز در مقایسه با روز نهم فروردین پارسال ۶۳ درصد کاهش یافته است افزود: در جاده‌های استان دیروز ۲۳۰ هزار مورد تردد و پارسال در این روز ۶۲۶ هزار تردد خوردو داشته ایم.

شفیعی از کاهش ۴۸ مجموع تردد‌های دیروز در جاده‌های استان همدان خبر داد و افزود: جاده همدان بهار با ۳۲ هزار تردد پر رفت آمد‌ترین جاده استان بوده است.

انتهای پیام/ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جاده ها و راه ها سفر های نوروزی استان همدان جاده های استان هزار خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۸۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۴ درصدی جوجه ریزی در استان گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ حسین لاری کمان گفت: نیمه دوم پارسال جوجه رزی در استان با ۲۲ میلیون قطعه افزایش درمقایسه با دوره مشابه سال قبل از آن، به ۸۹ میلیون قطعه رسید.

وی همچنین گفت: فرودین امسال نیز ۱۵ میلیون قطعه جوجه ریزی در استان داشتیم که در مقایسه با فرودین پارسال که ۱۱ میلیون قطعه بود، ۲۶ درصد بیشتر شد.

لاری کمان افزود: تامین و عرضه نهاده باکیفیت که ضریب تبدیل را بالا بُرد و همچنین پشتیبانی از تولیدکننده را، می‌توان عامل این افزایش دانست.

وی، خرید مرغ منجمد با قیمت هرکیلوگرم ۸۴ هزار و ۵۰۰ تومان و برنامه ریزی برای خرید مرغ زنده به قیمت هرکیلوگرم ۵۸ هزار تومان را نیز از اقدامات کمکی، تشویقی و ترغیبی برشمرد.

استان گلستان پس از تهران، تولیدکننده عمده گوشت مرغ مصرفی کشور است.

دیگر خبرها

  • کاهش ۹.۵ درصدی مرگ در تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • مصدومیت سالانه نیم میلیون نفر در تصادفات/کاهش ۱۴ درصدی تلفات
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان تصادفات جاده‌ای
  • بارش باران در اقصی نقاط استان سمنان/ جاده ها لغزنده هستند
  • کاهش ۸ درصدی تصادفات منجر به جرح در استان کرمانشاه
  • آخرین قیمت طلا و سکه
  • ریزش شدید داوطلبان کنکور؛ سال‌به‌سال خلوت‌تر از پارسال!
  • کاهش ۱۰ درصدی تعداد کشته‌های تصادفات جاده‌ای از امسال اجرایی می‌شود
  • افزایش ۲۴ درصدی جوجه ریزی در استان گلستان
  • کنکور؛ سال‌به‌سال خلوت‌تر از پارسال!