Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@17:47:46 GMT

ژاوی: به بارسا بر می گردم ولی به یک شرط

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۸۱۳۶

ژاوی: به بارسا بر می گردم ولی به یک شرط

ژاوی هرناندز بار دیگر از تمایلش برای مربیگری در بارسا صحبت کرد و اینکه با افرادی کار خواهد کرد که مورد اطمینانش باشند.

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی هرناندز ژانویه گذشته یکی از گزینه های جدی جانشینی ارنستو والورده در بارسلونا بود. حتی اریک آبیدال از تیم مدیریت ورزشی بارسا در دوحه با او دیدار کرد ولی در نهایت طرفین به نتیجه نرسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ژاوی به بارسا پاسخ رد داد و گفت که ترجیح می دهد نسبت به تعهدش به السد قطر پایبند بماند. بارسلونا نیز کمی بعد با کیکه ستین به توافق رسید. با این وجود خیلی ها معتقدند که ژاوی به زودی هدایت بارسا را برعهده خواهد گرفت.

 

 

 

 

کاپیتان سابق بلوگرانا در مورد رد پیشنهاد مربیگری باشگاه محبوبش به لاونگواردیا گفت:« شرایط مناسب نبود. نمی خواستم در میانه های فصل به بارسا بیایم و ادامه دهنده برنامه های مربی دیگری باشم. روزی به بارسا بر می گردم که پروژه خودم را از صفر شروع کنم.»

 

ژاوی در مورد کیفیت تیم کنونی بارسا گفت:« در مجموع به نظر من بارسا تیم خارق العاده ای در اختیار دارد. از دروازه که شروع کنیم، مارک آندره تراشتگن بهترین گلر دنیا از نظر من است و جوردی آلبا بهترین دفاع چپ، پیکه بهترین مدافع میانی و بوسکتس هم بهترین هافبک دفاعی دنیاست. لئو مسی هم نیاز به تعریف من ندارد و بهترین بازیکن دنیا محسوب می شود. به اینها لوئیس سوارز، دی یونگ و آرتور را هم که اضافه کنید، خواهید دید که تیمی تضمین شده برای سال های پیش رو در اختیار دارید.

 

 

 

 

برای این بارسا من وینگر جذب می کنم.  نیمار قطعا خرید فوق العاده ای خواهد بود. از لحاظ مقبولیت بین هواداران، مطمئن نیستم ولی او به لحاظ کیفی سطح تیم را بسیار بالاتر می برد. در حال حاضر بایرن مونیخ بهترین وینگرها را ار اختیار دارد و معتقدم به جز نیمار، بازیکنانی مثل جیدون سانچو و سرژ گنابری هم برای این بارسا بسیار خوب خواهند بود.»

 

ژاوی در مورد تیم دستیارانس در بارسا گفت:« دوست دارم با افراد قابل اطمینان کار کنم و نمی خواهم کسی اطراف رختکن باشد که اقدام به مسموم کردن فضا کند. کارلس پویول و جوردی کرویف، افراد قابل اطمینان من هستند و می توانند بسیار مفید و موثر باشند. کرویوف سال ها سابقه مدیریت فنی دارد و یک مذاکره کننده تمام عیار است. من عاشق کار تیمی هستم و یک مجموعه متحد می خواهم. نظر همه را جویا می شوم ولی در نهایت، تصمیم گیرنده اصلی خودم خواهم بود.»

 

تیم مدیریتی مورد علاقه:« من با هیچکس مشکلی ندارم. با بارتومئو، لاپورتا و دیگران رابطه ام خوب است. با ویکتور فونت هم دوست صمیمی هستم. چیزی که می خواهم این است که بین مدیریت و کادرفنی و مجموعه بازیکنان، هماهنگی وجود داشته باشد. شاید این خیلی ایده آل گرایانه باشد ولی برای موفقیت، باید اینگونه باشید. من با هر کسی که صلاح بارسا را بخواهد، همراه خواهم بود.»

 

 

 

السد بارسلونا ژاوی جوزپ ماریا بارتومئو (مدیرعامل) قطر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: السد بارسلونا ژاوی قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۸۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین فصل بدون جام بارسلونا با ژاوی

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست در لیگ قهرمانان اروپا، بارسا تمام امید خود را به بازی دیروز در سانتیاگو برنابئو گذاشته بود. همه می دانستند که عدم پیروزی مقابل رئال مادرید به معنای خداحافظی از لالیگا است. اگرچه بارسلونا با گل زودهنگام کریستنسن که گل هشتم بارسا در این فصل از روی کرنر بود، شروعی عالی داشت ولی بازی با نتیجه 3-2 برای رئال به پایان رسید. با شش بازی باقی مانده تا پایان فصل، بارسا یازده امتیاز از رئال عقب است.

در واقع شاگردان ژاوی روز گذشته در اولین بازی این فصل خارج از خانه خود شکست خوردند. تا قبل از بازی در برنابئو، آنها در 15 بازی دور از مونتجوئیک، 9 برد و 6 تساوی داشتند.

بارسا در این فصل در سه ال کلاسیکوی متوالی مغلوب رئال شده است. در بازی دور رفت در ورزشگاه المپیک مونتجوئیک، رئالی ها با برتری 1-2 سه امتیاز حیاتی را از آن خود کردند. بعداً دو تیم در فینال سوپرجام به مصاف هم رفتند و آبی و اناری ها با نتیجه 4-1 شکست خوردند. بازی در عربستان یکی از دردناک ترین شکست های فصل بود. و دیروز در برنابئو، تیم آنچلوتی دوباره پیروز شد. پیروزی‌ای که عملاً عنوان قهرمانی لالیگا را به آنها می دهد.

بارسلونا حالا بدترین سناریوی ممکن را پیش رو دارد. کاتالان ها در اواسط آوریل هستند و همین حالا با تمام عناوین فصل خداحافظی کرده اند. در اولن فصل ژاوی نیز بارسا نتوانست فاتح هیچ جامی شود. بارسا قبلا از کوپا دل ری و لیگ قهرمانان نیز کنار رفته بود. والنسیا، خیرونا، رئال سوسیداد، آلمریا، رایو وایکانو و سویا رقبای باقی مانده بارسا تا پایان فصل هستند.

دیگر خبرها

  • وعده گواردیولا: مجانی به بارسا برمی‌گردم!
  • ژاوی نمی‌خواهد بازنده و سرافکنده از بارسا برود
  • چراغ سبز ژاوی برای ماندن در بارسا
  • نخست وزیر پشت ژاوی در آمد!
  • زمان جلسه سرنوشت‌ساز ژاوی و بارسا مشخص شد
  • نظر ژاوی پس از باخت در ال‌کلاسیکو عوض شد؛ در بارسا می مانم!
  • دومین فصل بدون جام بارسلونا با ژاوی
  • شعارهای تمسخرآمیز هواداران رئال علیه ژاوی
  • قربانیان ال‌کلاسیکو: واقعیت یک‌بار برای همیشه!
  • آنچلوتی: نمی‌خواهم درباره صحبت‌های ژاوی اظهارنظر کنم