Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-19@10:00:41 GMT

ورودی و خروجی‌های تهران مسدود است

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۸۲۳۸

به گزارش اقتصادآنلاین،  جلسه ستاد کرونا با حضور عیسی فرهادی معاون استاندار و فرماندار تهران در روز شنبه مورخ ۱۳۹۹/۱/۹ تشکیل شد.

در این جلسه عیسی فرهادی ضمن آرزوی سلامتی برای بیماران و قدردانی از تلاش‌های پزشکان، پرستاران و کادر درمانی گفت: تمام ورودی و خروجی‌های شهر تهران مسدود است و فقط اجازه تردد به خودروهای پلاک تهران داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ضمن جلوگیری از خروج شهروندان به خارج از شهر، خودروهای پلاک شهرستان نیز اجازه ورود به شهر تهران را نداشته و به شهرشان برگردانده می‌شوند.

عیسی فرهادی معاون استاندار و فرماندار تهران بیان داشت مراکز مهم و پرتجمع در شهرتهران نظیر بوستان‌ها و پارک‌ها و همچنین فروشگاه‌های بزرگ تعطیل شوند، اما فروشگاه‌هایی که مایحتاج عمومی مردم را ارائه می‌کنند به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

وی افزود: از امروز کنترل فعالیت اصناف توسط فرمانداری تهران با جدیت تمام انجام خواهد شد و در صورت مشاهده هر گونه تخلف، برخورد قانونی خواهیم داشت.

فرماندار تهران ادامه داد: امیدواریم مردم در روزهای آخر تعطیلات نوروز به ویژه در سیزدهم فروردین همچنان پروتکل‌ها را رعایت کرده و با ماندن در خانه‌ها به رفع این بیماری در کشور کمک کنند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: عیسی فرهادی فرمانداری تهران مایحتاج عمومی مردم خروجی های شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۸۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور پارگ به بخش پیرسهراب چابهار و مسیر دج‌ها مسدود است

جواد سپاهی  فرماندار ویژه چابهار با اشاره به بارش‌های شدید در بلوچستان گفت: محور پارگ به بخش پیرسهراب چابهار با بیش از ۱۰۰ روستا و مسیر دج‌ها بعد از گذشت ۲۴ ساعت همچنان مسدود و مردم با مشکلات زیادی مواجه هستند.

وی پس از بازدید این محور‌ها در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تمامی ماشین آلات راهداری در مناطق مستقر وبه محض فروکش کردن آب تمامی مسیر‌ها بازگشایی خواهند شد.

وی ضمن تشکر از همراهی بسیار خوب مردم خاطرنشان کرد: باتوجه به برنامه ریزی ستاد بحران شهرستان تمامی نقاط حادثه دیده سیل قبلی ترمیم و بازسازی شده اند.

فرماندار چابهار تصریح کرد: باهمراهی معتمدان وریش سفیدان و شورای اسلامی روستا‌ها و بهورزان منطقه، بیماران باردار، دیالیزی، شناسایی و به نقاط امن جابجا و بهداشت و درمان شهرستان در حال خدمات رسانی به آنهاست.

وی با اشاره به اینکه در منطقه هیچ گونه خسارت جانی گزارش نشده است، گفت: بامدیریت ستاد بحران شهرستان قسمتی از آب سد زیردان قبل ازسیل رهاسازی شده که همین امر باعث شد که آب‌های سطحی سیل اخیر در پشت سد جمع‌آوری وخسارت‌های احتمالی به کمترین حد ممکن رسیده است.

در این بازدید از بخش‌های پیرسهراب و پلان فرماندار و دادکریم بلوچ معاون عمرانی و اعضای ستاد بحران شهرستان چابهار حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دسترسی ۱۰۰ روستای نیکشهر مسدود است؛ سیلاب جان ۲ نفر را گرفت
  • سیلاب جان ۲ نفر را در سیستان و بلوچستان گرفت
  • دسترسی ۱۰۰ روستای نیکشهر مسدود است/ سیلاب جان ۲ نفر را گرفت
  • روزانه حدود ۷۵۰ تا ۸۰۰ تن گوشت مرغ در استان تولید می‌شود
  • ترافیک در ورودی و خروجی‌های مشهد نیمه سنگین است
  • محور پارگ به بخش پیرسهراب چابهار و مسیر دج‌ها مسدود است
  • مردم آمریکا در حمایت از غزه ورودی فرودگاه شیکاگو را مسدود کردند + فیلم
  • مردم آمریکا در حمایت از غزه ورودی فرودگاه شیکاگو را مسدود کردند+ فیلم
  • مردم آمریکا در حمایت از غزه ورودی فرودگاه شیکاگو را مسدود کردند
  • اقدامات پیشگیرانه سیل در شهرستان‌های خاتم و مروست