Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-16@19:33:07 GMT

بدون اتکا به خداوند و مردم نمی توان کرونا را شکست داد

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۸۲۴۸

بدون اتکا به خداوند و مردم نمی توان کرونا را شکست داد

آیت الله حسینی با اشاره به اینکه بدون اتکا به خداوند متعال و مردم نمی توان این ویروس کرونا را شکست داد، گفت: امروز در یک جنگ تمام عیار قرار داریم و کسی که می تواند خسارهای ناشی از جنگ و درد آن را کاهش دهد، نیروی بسیج است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج امروز(۱۰ فروردین) در بازدید از قرارگاه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی سپاه فتح استان، با جمعی از مسئولین کارگاه‌ های جهادی تولید ماسک این قرارگاه دیدار و گفت و گو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آیت الله «سید نصیر حسینی» در این دیدار با اشاره به اینکه در شرایطی قرار داریم که کشور ما و اکثر کشورهای دنیا با تهدیدی بزرگ چون ویروس کرونا مواجه شده‌اند، گفت: شیوع این ویروس باعث تعطیلی جوامع بین الملل، دولت این کشورها از لحاظ اقتصادی، تولیدی و خدمات رسانی در سطوح مختلف جامعه شده است.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: اما در کشور ما می بینیم مردم و جوانان با تشکیل گروه های جهادی پا به پای ارگان های خدمات رسان در حال تلاش و مجاهدت هستند.

 

وی ضمن تقدیر و تشکر از قرارگاه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، اضافه کرد: این قرارگاه در سریع ترین زمان ممکن وارد میدان عملیات شد و با سازماندهی ظرفیت های مردمی، در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

 

آیت الله حسینی خطاب به خواهران جهادگر استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: از شما خواهران گرانقدری که پا به پای مردان در حال مجاهدت و ایثار هستید و میدان را هیچ گاه خالی نکرده اید، قدردانی می کنم و علو درجات را برای شما از درگاه باری تعالی خواستارم.

 

امام جمعه یاسوج با بیان اینکه زن در اندیشه اسلام و کشور ما جایگاه بالایی دارد، یاداور شد: به یمن وجود بانوان و مادران فداکاری چون شما، چنین جوانان و فرزندانی در انقلاب پرورش یافته اند.

 

وی با اشاره به اینکه بدون اتکا به خداوند متعال و  مردم نمی توان این ویروس کرونا را شکست داد، گفت: امروز در یک جنگ تمام عیار قرار داریم و کسی که می تواند خسارهای ناشی از جنگ و درد آن را کاهش دهد، نیروی بسیج است.

 

آیت الله حسینی گفت: به حول و قوه الهی و تلاش و مجاهدت‌ های شما عزیزان، کادر درمان و ملت شریف ایران در این جنگ بیولوژیکی پیروز خواهیم شد.

          پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهید حاج قاسم سلیمانی قرارگاه جهادی ویروس کرونا گروه های جهادی کرونا نماینده ولی فقیه استان کهگیلویه و بویراحمد آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۸۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهردار جدید شهر سی سخت معرفی شد

به گزارش خبرنگار مهر، طی آئینی که ظهر سه شنبه با حضور برخی مسؤولان استانی، برگزار شد، «سجاد بهرامی» به عنوان شهردار سی سخت معرفی شد.

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، در این مراسم گفت: منش مردم این دیار، ریشه در علم و فرهنگ دارد و شهردار سی‌سخت باید مدیریتی مناسب با این آب و خاک داشته باشد.

علی محمد روستا افزود: شهر سی‌سخت یکی از شهرهای گردشگر پذیر کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد است و شهردار این شهر باید برای آبادانی شهر سی‌سخت تلاش و همت مضاعفی داشته باشد.

وی اظهار داشت: باید با برنامه‌ریزی دقیق و کارشناسی شده مشکلات شهری سی‌سخت رفع و این شهر بیش از گذشته برای پذیرایی از مهمانان و گردشگران آماده شود.

کد خبر 6079827

دیگر خبرها

  • شهردار سی‌سخت معرفی شد
  • کهگیلویه و بویراحمد، پیشرو در اجرای طرح‌های قرارگاه عدالت تربیتی 
  • شهردار جدید شهر سی سخت معرفی شد
  • درختان زاگرس تا ۵۰ سال آینده نابود می‌شوند
  • تجهیز ۳۰ مدرسه در کهگیلویه و بویراحمد به سیستم گرمایشی و سرمایشی
  • شهردار سی سخت معرفی شد
  • عملیات وعده صادق متعلق به همه مسلمانان و آزادگان جهان است
  • خوشحالی مردم یاسوج از حمله موشکی سپاه به اسرائیل
  • تصویب و ابلاغ برنامه عدالت تربیتی وزارت آموزش‌ و‌ پرورش
  • تصویب و ابلاغ برنامه عدالت تربیتی وزارت آموزش‌و‌پرورش