Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@23:00:11 GMT

کشفیات پلیس سمیرم در روزهای کرونایی فزونی گرفت

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۸۳۷۱

کشفیات پلیس سمیرم در روزهای کرونایی فزونی گرفت

رییس پلیس سمیرم روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در یک هفته اخیر افزون بر ۳۳۶ کیلوگرم تریاک از خودروهای تیبا، پژو، تیگو و پراید، کشف و ضبط کردیم.

سرهنگ سهراب قرقانی خاطرنشان کرد: هفت راننده و همراه آنها در جریان این کشفیات، دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

به گفته وی، بخش عمده این مواد مخدر در پاسگاه شهید رییسیان شمال سمیرم و گشت‌های انتظامی محورهای مواصلاتی کشف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی سمیرم همچنین از کشف و توقیف چهار محموله قاچاق در روزهای اخیر خبر داد و ارزش ریالی این محموله ها را ۲ میلیارد ریال اعلام کرد.

سرهنگ قرقانی افزود: حدود ۲ تُن از اقلام ممنوعه کشف شده چوب بلوط جنگل های زاگرسی استان های همجوار سمیرم است.

وی تصریح کرد: سایر اقلام توقیفی قاچاق شامل موتورسیکلت ۲۵۰ سی سی، لوازم ارایشی غیرمجاز، یکهزار  و ۴۹۰ قوطی نوشیدنی خارجی نامتعارف و یک محموله بزرگ قهوه‌ساز بود.

فرمانده پلیس سمیرم  همچنین از دستگیری یک  سارق حرفه ای با ۱۰ فقره سرقت در روز گذشته اشاره کرد و گفت: هرچند بیشتر مردم در تعطیلات نوروز امسال به‌دلیل شیوع ویروس کرونا در خانه مانده‌اند اما سارقان از هر فرصت و کوتاهی شهروندان برای سرقت استفاده می کنند.

قرقانی همچنین با اشاره به تصمیم‌ها برای سختگیرهای بیشتر اجتماعی به‌منظور مدیریت ویروس کرونا اظهار داشت: روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین هیچ خودرویی اجازه خروج از شهر و تردد در جاده های برون شهری را ندارد و با مُتخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد.

سمیرم در مسیر ترانزیت شماری از استان‌ها و بندرهای جنوبی، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری واقع شده که بخشی از  جنگل‌های بلوط منطقه زاگرس مرکزی کشور را نیز شامل می‌شود.

 تا به امروز ۱۷ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در سمیرم شناسایی و ۹ فرد مشکوک به این ویروس نیز بستری شده اند که منتظر دریافت پاسخ تست خود هستند.

شهرستان سمیرم با افزون بر  یکصد هزار نفر جمعیت شهری، عشایری و روستایی در ۱۶۰ کیلومتری جنوب اصفهان و ۱۶۴ کیلومتری شمال یاسوج واقع شده است.

برچسب‌ها جنگل سرقت مواد مخدر قاچاق سمیرم جنگل‌ بلوط زاگرس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جنگل سرقت مواد مخدر قاچاق سمیرم جنگل بلوط زاگرس جنگل سرقت مواد مخدر قاچاق سمیرم جنگل بلوط زاگرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۸۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲ تن چوب تاغ قاچاق در گرمسار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  سرگرد مهدی سمنگانی گفت: : در پی اعلام منابع و مخبرین مبنی بر دیو مقادیر زیادی چوب تاغ در منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی لجران به محل اعزام شدند.
وی افزود: در بازرسی ماموران پلیس از محل مقدار ۲ تن معادل ۲۰۰ اصله درخت که در چندین نقطه دیو شده بود کشف و  این محموله به اداره منابع طبیعی شهرستان گرمسار تحویل داده شد.شد.
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار در پایان با اشاره به تشکیل تیم‌های تخصصی در خصوص شناسایی و دستگیری متهمان در این خصوص گفت: پلیس برای حفظ و توسعه منابع ملی با اقتدار مقابل متخلفان و سودجویان خواهد ایستاد.

 

دیگر خبرها

  • توقیف محموله سوخت قاچاق در سمنان
  • کشف محموله میلیاردی تنباکوی قاچاق در بستک
  • کشف ۲ تن چوب تاغ قاچاق در گرمسار
  • کشف محموله نوشیدنی قاچاق در آغاجاری
  • بهبهان خط پایان محموله‌های قاچاق
  • محموله بزرگ کالای قاچاق در گناوه کشف شد
  • افزایش ۳۲درصدی مجموع کشفیات پلیس در نوروز
  • ضربه میلیون دلاری به قاچاقچیان شیشه
  • مجموع کشفیات پلیس در نوروز ۳۲ درصد افزایش یافته است
  • نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر