Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان ضمن بازدید از بیمارستان آیت‌الله صدوقی نیروی زمینی سپاه از بیماران کرونایی این بیمارستان نیز عیادت کرد. ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۸ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، فرمانده سپاه اصفهان از بیمارستان آیت‌الله صدوقی نیروی زمینی سپاه اصفهان بازدید کرد و از نزدیک در جریان اقدامات صورت گرفته این بیمارستان در راستای پیشگیری و درمان کرونا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار فدا فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان درباره فعالیت‌های این بیمارستان اظهار داشت: این بیمارستان در قالب بیمارستان صحرایی در قم فعالیت داشته‌اند.

وی افزود: در مرکز شهر اصفهان نیز با پذیرش و اسکان بیماران مبتلا به کرونا این امکان را فراهم کرده تا کادر درمان و زحمت کشان نیروی زمینی سپاه و این بیمارستان بتوانند قدم کوچکی در کاهش مشکلات مردم بردارند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان در بازدید از بیمارستان آیت‌الله صدوقی اصفهان از بیماران مبتلا به کرونا این بیمارستان نیز عیادت کرد و جویای حال بیماران این بیمارستان شد.

کشف انبار بزرگ احتکار مواد ضدعفونی ‌در اردبیل به همت سازمان اطلاعات سپاهتشریح آخرین اقدامات سپاه استان مرکزی در حوزه مقابله با کروناسپاه تبریز در میدان مبارزه بیولوژیک با کرونا /حضور 12 هزار بسیجی در ضدعفونی شهر

رئیس بیمارستان صدوقی اصفهان به همراه فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان در جریان مشکلات بیماران و مشکلات پزشکان در بیمارستان قرار گرفتند تا در جهت رفع مشکلات بیمارستان در زمان پیشگیری کرونا قدم بردارند.

در این میان نیز کادر درمان بیمارستان شرایطی را فراهم کرده‌اند تا بیماران بتوانند از طریق تلفن با خانواده خود ارتباط داشته باشند تا با روحیه‌ای بالاتر با این بیماری مبارزه کنند.

سید رضا مرتضویان رئیس بیمارستان آیت‌لله صدوقی اصفهان درباره اقدامات صورت گرفته اظهار داشت: ما علاوه بر اینکه در این بیمارستان فعالیت می‌کنیم تعدادی از نیروها را در بیمارستان صحرایی در قم مستقر کرده‌ایم و در حد توان یک نقاهت‌گاه 700 تختخوابی را همراه با دانشگاه علوم پزشکی قم فراهم کرده‌ایم.

یگان‌های نوین جنگ نرم لشکر 8 نجف اشرف و لشکر 14 امام حسین (ع) نیز در یک ماه اخیر فعالیت مستمر و مداومی را در ضدعفونی سازی معابر شهری اصفهان داشته‌اند تا مردم اصفهان با خیالی آسوده‌تر با این بیماری مبارزه کنند.

ستاد مردمی مبارزه با کرونا در کنار ضدعفونی معابر همراه با بسیج محلات بسته‌های غذایی و بهداشتی را فراهم کرده و در مناطق محروم اصفهان توزیع می‌کنند.

انتهای پیام‌/‌168/ش

R41346/P/S6,51/CT16 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا بیمارستان آیت الله صدوقی فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان فراهم کرده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۸۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوش مصنوعی به زودی امکان درمان در خانه را فراهم خواهد کرد

به گزارش جماران به نقل از آناتولی، با هوش مصنوعی فرآیندهای تشخیص بیماری‌ها و در آینده نزدیک امکان درمان آنها بدون مراجعه به بیمارستان فراهم خواهد شد.

با استفاده گسترده از کاربردهای هوش مصنوعی در بخش سلامت، فرآیندهای تشخیص سرعت می‌گیرد و در آینده نزدیک امکان درمان بدون مراجعه به بیمارستان برای بیماران فراهم می‌شود.

پیشرفت‌های فن‌آوری مانند هوش مصنوعی و تجزیه و تحلیل کلان داده‌ها مزایای بزرگی را در زمینه‌هایی مانند تشخیص زودهنگام بیماری‌ها، برنامه‌ریزی درمان و ارائه مؤثرتر خدمات بهداشتی فراهم می‌کنند.

در حالی که سیستم‌های تشخیصی با پشتیبانی از هوش مصنوعی به پزشکان در شناسایی بیماری‌ها و تعیین روش‌های درمانی کمک می‌کنند، این سیستم‌ها با تجزیه و تحلیل سریع مجموعه داده‌های بزرگ، روند تشخیص را سرعت می‌بخشند و نتایج دقیق‌تری ارائه می‌دهند.

پرفسور ودات گورال، متخصص گاستروانترولوژی در بیمارستان مدیپول ترکیه در گفت‌وگو با خبرنگار آنادولو با بیان اینکه استفاده از هوش مصنوعی در حوزه سلامت رو به افزایش است، گفت: از این سیستم‌ها در تشخیص و شناسایی ضایعات سرطانی نیز استفاده می‌شود.

او اظهار داشت: هوش مصنوعی یک کاربرد بسیار قابل اعتماد در تشخیص زودهنگام سرطان، غربالگری سرطان، اثربخشی دارو و پیگیری است.

وی با اشاره به اینکه این نمونه‌ها نشان می‌دهد که استفاده از هوش مصنوعی در سلامت منجر به دستاوردهای اقتصادی نیز می‌شود، ادامه داد: با افزایش استفاده از هوش مصنوعی، امکان درمان بدون مراجعه به بیمارستان برای بیماران فراهم می‌شود و به این ترتیب به نوعی بیمارستان‌ها به لطف هوش مصنوعی به سراغ بیماران خواهد رفت.


 

دیگر خبرها

  • خطر مسمومیت با قارچ‌های طبیعی
  • شرایط وخیم بیماران بیمارستان کمال عدوان غزه
  • بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند
  • راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه
  • افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان
  • اظهارات سردار جعفری در مورد طرح نور، ماجرای تذکر رهبر انقلاب و لایحه حجاب/ فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله (عج) سپاه: همه باید از طرح نور حمایت کنند
  • حـذف کودکان مهاجر از سلامت
  • هوش مصنوعی به زودی امکان درمان در خانه را فراهم خواهد کرد
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان یزد
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان