Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@08:55:25 GMT

برانکو حسرت پرسپولیسی‌ها را بیشتر کرد

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۸۴۵۲

برانکو حسرت پرسپولیسی‌ها را بیشتر کرد

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم ملی عمان با اقدام جدید خود، حسرت سرخپوشان را دوچندان کرد.

به گزارش مشرق، برانکو ایوانکوویچ بخشی از حقوق خود بابت حضور در تیم ملی عمان را نادیده گرفت تا به فدراسیون فوتبال این کشور در روزهای فراگیر شدن کروناویروس کمک کند.

بیشتر بخوانید:

اقدام کرونایی برانکو در عمان

در واقع او به صورت رسمی اعلام کرده ۷ هزار ریال عمان (چیزی در حدود ۲۰ هزار دلار) را نادیده می‌گیرد که این رقم، حدود ۴۰ درصد از حقوق دو ماه این مربی سرشناس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برانکو به دنبال آن بود که بحران مالی بر فوتبال در کشور عمان را با همکاری خود مدیریت کند، اما این اقدام او، در ایران هم بازتاب گسترده‌ای داشت.

برانکو و همکارانش بابت دریافت مطالبات سنگین از باشگاه پرسپولیس دست به کار شده و به فیفا شکایت کرده‌اند. آنها حکم اولیه را دریافت کردند و در انتظار عکس‌العمل باشگاه ایرانی هستند. مدیران باشگاه پرسپولیس هم می‌دانند که راهی برای فرار از زیر بار این احکام سنگین نیست و باید پول را پرداخت کنند.

نکته مهم اینجا است که برانکو حاضر شد به فدراسیون عمان، تخفیف قابل توجهی بدهد، اما مدعی است حتی یک دلار هم به باشگاه پرسپولیس تخفیف نمی‌دهد، زیرا فرصت تخفیف دادن به طرف ایرانی از دست رفته است. اگر تیم مدیریتی باشگاه زودتر وارد عمل می‌شد، آنها می‌توانستند برانکو را راضی به همکاری کنند، اما آن‌قدر زمان را از دست دادند تا بالاخره سرمربی پیشین باشگاه سرخپوش پایتخت به سیم آخر زد و شکایت خود را به صورت جدی پیگیری کرد.

در میان مصاحبه مدیران پرسپولیس و برانکو، این موضوع هم لو رفت که باشگاه به دنبال دریافت تخفیف ۷۰ درصدی و پرداخت اقساطی ۳۰ درصد باقی‌مانده از طلب این مربی کروات بود که برانکو چنین پیشنهاداتی را رد کرد، زیرا مدعی است ۱۴ ماه حتی یک دلار هم دریافت نکرده بود و بعد از این همه وقفه، باشگاه نباید به دنبال تخفیف ۷۰ درصدی باشد.

به هر حال، برانکو حاضر شد به فدراسیون عمان تخفیف بدهد، اما به باشگاه پرسپولیس هیچ تخفیفی نداد تا نشان بدهد اهل معامله بود. حتی او به مدیران پرسپولیس گفته بود حاضر است در شرایطی ویژه، به باشگاه ایرانی تخفیف بدهد و پرونده خارج از دایره فیفا بسته شود ولی پرسپولیسی‌ها قدر این فرصت را ندانستند و حالا فیفا تمام و کمال، حقوق برانکو را از باشگاه ایرانی دریافت می‌کند و به حساب مرد کروات می‌ریزد.

منبع: میزان

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا مدافعان سلامت سال جهش تولید فوتبال برانکو ایوانکوویچ پرسپولیس لیگ برتر تیم ملی عمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۸۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!

آفتاب‌‌نیوز :

شهاب زاهدی بهترین گلزن پرسپولیس در نیم فصل نخست بود و چند گل ۳ امتیازی را هم برای تیمش به ثمر رساند. شهاب که بعد از سال‌ها بازی در بیرون از ایران دوباره به پرسپولیس برگشت، از طرف هواداران فشار زیادی را تحمل می‌کرد و به گفته خودش همین فشار زیاد باعث شده بود تا او نتواند آنطور که دلش می‌خواهد کار کند. وقتی پیشنهاد از ژاپن برای این بازیکن رسید، زاهدی برای جدایی اصرار کرد و بالاخره برای جدایی از پرسپولیس با مدیران این باشگاه به توافق رسید.

شهاب طلبش را بخشید و مبلغی را هم به حساب پرسپولیسی‌ها واریز، کرد تا بتواند از این تیم جدا شود. نکته جالب توجه در خصوص جدایی زاهدی این بود که اوسمار به عنوان سرمربی پرسپولیس کاملا با جدایی زاهدی مخالف بود و حتی این موضوع را به خود این بازیکن و مدیران پرسپولیس اعلام کرد. اوسمار از سبک بازی زاهدی خوشش می‌آمد و دوست داشت این بازیکن را در تیمش داشته باشد.

با این حال مرغ شهاب یک پا داشت و مدیران پرسپولیس هم وقتی اصرار زاهدی را برای جدایی دیدند، با این موضوع موافقت کردند. زاهدی این روز‌ها ستاره لیگ ژاپن است و در همان بدو ورودش به این لیگ حسابی درخشیده و گل‌های مهمی را برای تیم جدیدش به ثمر رسانده است. درخششی که باعث حسرت پرسپولیسی‌ها شده و آن‌ها از داشتن چنین مهاجم گلزنی محروم هستند. گفتنی است اوسمار در مصاحبه‌ای که دوشنبه شب در برنامه فوتبال برتر داشت، ضمن تعریف از زاهدی ماجرای مخالفت خودش را با جدایی او تایید کرد و اعلام کرد که دوست داشت زاهدی در نیم فصل دوم هم در پرسپولیس می‌ماند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • پرسپولیس ۲۷۶۵ روز در حسرت شکست آلومینیوم!
  • پرسپولیس 2765 روز در حسرت شکست آلومینیوم!
  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • اتحاد پرسپولیسی‌ها به ضرر درویش!
  • اعتماد اجباری به رفیعی در پرسپولیس؛ حالا نوبت خالد آبادی و استقلال است
  • آلومینیوم نه، بیرانوند به سپاهان می‌رسد
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو