Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامعلی جاودان در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: کارشناسان سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان صنعت معدن و تجارت، پلیس نظارت بر اماکن، معاونت بهداشتی با همراهی کارشناسان معاونت غذا و دارو دانشگاه با حضور در سطح عرضه مواد ضد عفونی و بهداشتی بر روند عرضه این محصولات نظارت کردند.

جاودان افزود: نظارت بر اقلامی از جمله ضد عفونی کننده‌های دست و سطوح به منظور جلوگیری از سو استفاده برخی از افراد سود جو از فضای مقابله با ویروس کرونا و تهدید سلامت عمومی و همچنین جلوگیری از توزیع اقلام تقلبی و غیر مجاز شامل انواع ضد عفونی کننده ها از اقداماتی بود که بصورت بازدیدهای گروهی توسط کارشناسان سازمانهای نظارتی صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جاودان اظهار کرد: در این بازدیدهای مشترک بیش از ۴۳۶ قلم از اقلام غیر مجاز و تقلبی با عنوان ضد عفونی کننده‌های دست و سطوح توسط بازرسان و کارشناسان دستگاهای نظارتی و بازرسی از سطح عرضه جمع آوری شد.

کد خبر 4888626

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ضدعفونی ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا بوشهر شیوع کرونا ایلام گرگان شهرکرد ماسک طبی سال جهش تولید سیلاب طرح غربالگری ضدعفونی بارش باران تردد وسایل نقلیه عفونی کننده ضد عفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۸۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد ورودی بنا‌های تجاری غیر مجاز در منطقه ۱۹ پایتخت

حسین اخگر پور سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ تهران با اشاره به اهمیت صیانت از حقوق شهروندی و شهر در اراضی ناحیه سه و مقابله با سودجویان و برهم زنندگان انضباط شهری بیان کرد: در همین راستا طی دو عملیات نسبت به استقرار ۱۵ عدد نیوجرسی مقابل بنا‌های تجاری غیر مجاز در محله نعمت آباد خیابان‌های سهیل شمالی، شهید غفوری، شهید عبداللهی اقدام شد.

وی با اشاره به اینکه اغلب تصرفات به صورت غیرقانونی و بدون مجوز انجام می‌شود افزود: بی‌شک مشارکت شهروندان در تحقق شهری منظم و منسجم مطابق با قوانین شهرسازی، اجتناب‌ناپذیر بوده و در همین راستا از همه شهروندان می‌خواهیم تا در صورت مشاهده هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز مراتب را به شهرداری منطقه اطلاع دهند و ما را در جلوگیری و برخورد با هرگونه تخلف یاری کنند.

سرپرست شهرداری منطقه خاطرنشان کرد: طی دو مرحله عملیات جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیرمجاز ۷۰ متر سقف و ۲۰ متر تیغه چینی در بلوار شهید ورامینی خیابان میرزایی شمالی و درب ورودی و تیغه‌های طبقه همکف و اول درشهرک احمدیه خیابان گل‌ها رفع خلاف شد.

بر اساس این گزارش طی این دو عملیات علاوه بر مدیران شهری ۷۵ نفر نیرو‌های شهربان و معبربان نواحی و یگان حفاظت و نیروی انتظامی با به کارگیری ۲ دستگاه لودر و ۲ دستگاه جرثقیل حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • جلوگیری از حفر چاه غیر مجاز در کهگیلویه
  • ماجرای تخلف و درگیری جایگاه سوخت در اراک چه بود؟
  • انسداد ورودی بنا‌های تجاری غیر مجاز در منطقه ۱۹ پایتخت
  • اجرای طرح سلامت خانواده در هرمزگان+عکس وفیلم
  • اجرای طرح سلامت خانواده در هرمزگان
  • جمع آوری بیش از ١١ هزار انشعاب غیر مجاز آب در اهواز
  • اجرای کامل طرح سلامت خانواده در هرمزگان
  • شناسایی مراکز غیر مجاز جمع‌آوری و تفکیک ضایعات
  • شناسایی ۶۱ مرکز درمانی غیرمجاز در قزوین
  • ساماندهی و نظارت بر دکه‌های سطح شهر ضروری است