Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@05:28:19 GMT

راه های ورودی به مراکز تفریحی بندرکیاشهر مسدود شد

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۸۵۵۰

راه های ورودی به مراکز تفریحی بندرکیاشهر مسدود شد

حجت حاجی پور امروز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا هدف از اجرای این طرح را مقابله با شیوع و انتشار ویروس کرونا عنوان کردو افزود : به این منظور تمامی ورودی های این بخش نیز در مناطق دستک، دهنه سر سفیدرود و پل زیباکنار به منظور جلوگیری از ورود افراد غیر بومی و مسافرین مسدود شده است.

وی با اشاره به اجرای عملیات های ایست و بازرسی سلامت در محورهای ورودی این بخش عنوان کرد : در اجرای این طرح دهیاران و شوراهای اسلامی، نیروهای بسیجی و نیروی انتظامی مشارکت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاجی پور در ادامه با اشاره به برخی اقدامات صورت گرفته به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا در بخش بندرکیاشهر اظهار داشت: تاکنون بیش از ۲۰ هزار عدد ماسک توسط دهیاران منطقه تولید و در بین مردم مناطق روستایی این بخش توزیع شده است.

وی افزود: عملیات ها گندزدایی و ضد عفونی معابر عمومی مناطق شهری و روستایی در بخش بندرکیاشهر نیز همچنان توسط دهیاران، شهرداری و نیروهای مردمی با جدیت ادامه دارد ضمن انکه هشدارهای بهداشتی و پیشگیرانه نیز همه روزه به مردم اطلاع داده می شود.

وی اقدامات صورت گرفته در این بخش را در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا موثر دانست و گفت: با توجه به اقدامات ستاد مقابله با ویروس کرونای شهرستان و همچنین مشارکت مردم، آمار تعداد مبتلایان به انفلوآنزا و همچنین ویروس کرونا در این بخش کاهش چشمگیری داشته است.

بخشدار بندرکیاشهر گفت: هم اکنون نیز مراکز درمانی و همچنین مرکز جامع سلامت در این بخش در حال ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مراجعه کنندگان هستند و وضعیت امکانات بهداشتی در منطقه نیز مطلوب است.

به گفته حاجی پور، کلیه بازارها و صنوف این بخش غیر از داروخانه ها، مراکز بهداشتی و درمانی، نانوایی ها و اصنافی که مایحتاج ضروری مردم را تامین می کنند، تعطیل اند.

وی افزود: از امروز نیز طرح غربالگری با حضور نمایندگان جمعیت هلال احمر و شبکه بهداشت و درمان در ورودی ها به اجرا درآمده، ضمن آنکه پلیس راهور نیز طرح منع تردد خودروها با پلاک های غیر بومی را در این منطقه با جدیت انجام می دهد.

وی در پایان با اشاره به لزوم مشارکت مردم در مقابله با شیوع ویروس کرونا گفت: از کلیه مردم انتظار است تا برای پیشگیری از شیوع این ویروس خطرناک و حفظ سلامت جامعه در منازل خود بمانند و از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

وی یادآور شد: به این منظور مردم این بخش در تعطیلات ایام نوروز و همچنین روز طبیعت (سیزده فروردین) نمی توانند پذیرای مسافرین و گردشگران باشند.

بندرکیاشهر از توابع شهرستان آستانه اشرفیه با داشتن ۳۳  روستا دارای ۱۴ هزار نفر جمعیت شهری ۲۰ هزار نفر جمعیت روستایی است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا بهداشتی و درمانی پلیس راهور جامعه جمعیت هلال احمر ویروس بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۸۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورودی بناهای تجاری غیر مجاز تهران مسدود شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین اخگر پور سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ تهران با اشاره به اهمیت صیانت از حقوق شهروندی و شهر در اراضی ناحیه سه و مقابله با سودجویان و برهم زنندگان انضباط شهری بیان کرد: در همین راستا طی دو عملیات نسبت به استقرار ۱۵ عدد نیوجرسی مقابل بناهای تجاری غیر مجاز در محله نعمت آباد خیابان‌های سهیل شمالی، شهید غفوری، شهید عبداللهی اقدام شد.

وی با اشاره به اینکه اغلب تصرفات به صورت غیرقانونی و بدون مجوز انجام می‌شود افزود: بی‌شک مشارکت شهروندان در تحقق شهری منظم و منسجم مطابق با قوانین شهرسازی، اجتناب‌ناپذیر بوده و در همین راستا از همه شهروندان می‌خواهیم تا در صورت مشاهده هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز مراتب را به شهرداری منطقه اطلاع دهند و ما را در جلوگیری و برخورد با هرگونه تخلف یاری کنند.

سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ تهران خاطرنشان کرد: طی دو مرحله عملیات جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز ۷۰ متر سقف و ۲۰ متر تیغه چینی در بلوار شهید ورامینی خیابان میرزایی شمالی و درب ورودی و تیغه‌های طبقه همکف و اول درشهرک احمدیه خیابان گل‌ها رفع خلاف شد.

بر اساس این گزارش طی این دو عملیات علاوه بر مدیران شهری ۷۵ نفر نیروهای شهربان و معبربان نواحی و یگان حفاظت و نیروی انتظامی با به کارگیری ۲ دستگاه لودر و ۲ دستگاه جرثقیل حضور داشتند.

کد خبر 6085989

دیگر خبرها

  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • ببینید | اقدام عجیب یک شهروند تهرانی؛ مسدود کردن ورودی متروی ولیعصر با موتور!
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • ورودی بناهای تجاری غیر مجاز تهران مسدود شد
  • خطر نادیده انگاری پاندمی‌های جدید
  • خطر نادیده انگاری پاندمی های جدید